اسکنر الگوی فراکتال – عملیات معاملاتی – سیستم های معاملاتی – 26 ژوئن 2022

[ad_1] در این مقاله کوتاه، عملیات معاملاتی با احتمال نقطه عطف را برای اسکنر الگوی فراکتال در متاتریدر و در نمودار بهینه توضیح خواهیم داد. اسکنر الگوی فراکتال ابزار قدرتمندی برای پیش بینی بازار فارکس و بورس است. این ابزار بسیار پیش بینی است که عملکرد قیمت را در هر موج در نمودار شما کمیت

کد خبر : 221531
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
اسکنر الگوی فراکتال – عملیات معاملاتی – سیستم های معاملاتی – 26 ژوئن 2022

[ad_1]

در این مقاله کوتاه، عملیات معاملاتی با احتمال نقطه عطف را برای اسکنر الگوی فراکتال در متاتریدر و در نمودار بهینه توضیح خواهیم داد. اسکنر الگوی فراکتال ابزار قدرتمندی برای پیش بینی بازار فارکس و بورس است. این ابزار بسیار پیش بینی است که عملکرد قیمت را در هر موج در نمودار شما کمیت می کند. اسکنر الگوی فراکتال سه ویژگی اصلی را ارائه می دهد. این سه ویژگی عبارتند از:

1. اندازه گیری احتمال نقطه عطف (ویژگی اساسی که می توانید هر روز از آن استفاده کنید)

2. تشخیص سیگنال معاملاتی برک آوت و معکوس با تشخیص موج مادر

3. زوایای گان خودکار (فقط ویژگی پاداش و استفاده اختیاری)

اندازه گیری احتمال نقطه عطف برای تجارت روزانه شما ضروری است. احتمال نقطه عطف اساساً عمل قیمت را در نمودار شما کمیت می کند. کمی کردن عمل قیمت سطح دیگری از تجربه تجارت را برای شما فراهم می کند. امکان دسترسی به احتمال نقطه عطف با یک کلیک یک ویژگی واقعاً مفید برای هر معامله گر روزانه روی زمین است. علاوه بر این، اسکنر الگوی فراکتال قابلیت اسکن احتمال را در تمام بازه های زمانی فراهم می کند. همچنین می توانید تشخیص الگوی بازه زمانی چندگانه را روشن و خاموش کنید. وقتی Detect Mother Wave = false را تنظیم می کنید، می توانید اسکنر الگوی فراکتال را به عنوان ماشین احتمال خالص اجرا کنید.

احتمال نقطه عطف ابزار قدرتمندی است که می توانید از آن به عنوان معاملات معکوس یا معامله شکست در تحلیل تکنیکال خود استفاده کنید. می‌توانید این ویدیوی یوتیوب را با عنوان «تجارت شکست در مقابل تجارت معکوس (تغییر پشتیبانی و مقاومت به استراتژی قاتل)» در این لینک زیر مشاهده کنید تا با تحلیل فنی پشتیبانی و مقاومت، تمرین‌هایی را با فرصت‌های معاملاتی شکست و برگشت انجام دهید.

لینک ویدیوی یوتیوب: https://youtu.be/UbORmOacKIQ

تشخیص الگوی موج مادر را می توان به عنوان نمایش آماری نظریه موج الیوت در نظر گرفت. به عنوان مثال، الگوی موج مادر، الگوی داخل ساختار الگو را تشخیص می دهد، جایی که الگوهای کوچک در داخل الگوی بزرگ، مانند الگوی موج الیوت، ناهموار هستند. ما می‌توانیم از این الگوی درون الگوی برای معاملات معکوس و شکست‌آت استفاده کنیم. اسکنر الگوی فراکتال در تشخیص خودکار این سیگنال ها کار بسیار خوبی را انجام می دهد. وقتی Detect Mother Wave = true را تنظیم می کنید، اسکنر الگوی فراکتال سیگنال معاملاتی را با استفاده از تشخیص الگوی موج مادر تشخیص می دهد. حتی در آن، شما همچنین می توانید معاملات شکست و برگشت را به صورت خودکار انجام دهید.

  • اگر می خواهید از Breakout Trading Mode استفاده کنید، Detect Breakout Opportunity = true را تنظیم کنید.
  • اگر می خواهید از Reversal Trading Mode استفاده کنید، Detect Breakout Opportunity = false را تنظیم کنید.

همچنین می‌توانید ویدیوی یوتیوب را با عنوان «سیگنال تجارت شکست توضیح داده شده» تماشا کنید تا تجارت شکست با تشخیص امواج مادر را درک کنید.

لینک ویدیوی یوتیوب: https://youtu.be/4XGuMIMaV6w

================================================== ==================================

الگوی موج مادر بیشتر توضیح داده شد

ایده پشت معامله Breakout با موج مادر، تشخیص موج مادر نسبتا جوان و تازه است. آن موج مادر جوان و تازه معمولاً در ناحیه احتمال نقطه عطف پایین یافت می شود. سپس ورودی “First Child Price Probability” چه کاری انجام می دهد؟ زمانی که الگوی موج مادر تشخیص داده می شود، این معیاری است که موج اول فرزند چقدر می تواند کوچک باشد. اگر درک این موضوع حتی سخت است، می توانید فکر کنید که اندازه موج مادر است.

اگر First Child Price Probability = 30٪ را تنظیم کنید، اسکنر الگوی فراکتال موج اول فرزند را با اندازه آن کمتر از 30٪ دامنه تشخیص می دهد. به همین ترتیب، اگر First Child Price Probability = 50٪ را تنظیم کنید، Scanner Pattern Fractal اولین موج فرزند را با اندازه آن کمتر از 50٪ تشخیص می دهد. برای اطلاع شما، الگوهای موج مادر شناسایی شده هیچ نوع تشخیص منظم هندسی را در مورد معاملات شکست ارائه نمی دهد. ما چندین تشخیص منظم هندسی مانند پشتیبانی، مقاومت و الگوهای مثلث و گوه را به شما آموزش داده ایم. در اینجا به نوع عملیات مشابهی نیاز خواهید داشت.

در حالت معامله معکوس با موج مادر، دیگر نیازی به کنترل اندازه اولین موج فرزند نیست. با این حال، ما می توانیم اندازه موج مادر را کنترل کنیم. ایده پشت حالت معاملاتی معکوس، شناسایی الگوی موج مادر بالغ است که احتمالاً حرکت معکوس ایجاد می کند. از این رو، بهتر است این الگوهای موج مادر را در ناحیه احتمال زیاد در نمودار احتمال پیدا کنید.

به همین دلیل، احتمال قیمت موج مادر را 80% قرار داده ایم. در صورت تمایل می توانید تعداد بیشتری را تنظیم کنید. هنگامی که از حالت معاملاتی معکوس استفاده می کنید، ما گسترش خودکار فیبوناچی را برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد نقطه عطف نهایی ارائه می دهیم. این نوعی نظم هندسی است که می توانید از آن استفاده کنید. اما می‌توانید از هر نظم هندسی دیگری که در مقاله‌ها و کتاب‌هایمان به شما آموزش داده‌ایم، مانند الگوهای هارمونیک یا الگوهای موج الیوت و غیره استفاده کنید، اگر با آنها خوب هستید.

در اینجا چند نکته مهم وجود دارد. با توجه به تجربه ما، برخی از نمادهای فارکس با حالت معاملاتی شکست بهتر هستند. برخی از نمادهای فارکس با حالت معاملاتی معکوس بهتر هستند. برای یافتن بهترین رویکرد معاملاتی، کافی است نوارها را روی Scan = 6000 یا بالاتر تنظیم کنید. فقط در نمودار بیابید که هر حالت معاملاتی چگونه سودآور است.

همچنین می توانید از تستر استراتژی برای این منظور نیز استفاده کنید. هنگامی که از تستر استراتژی استفاده می کنید، سپس محاسبه با داده های دنباله دار را = درست تنظیم کنید. این به اسکنر الگوی فراکتال می‌گوید که احتمال را با داده‌های انتهایی (یعنی رویکرد تحلیل تکنیکال) به جای رویکرد آماری محاسبه کند. هنگامی که از رویکرد تحلیل تکنیکال استفاده می کنید، احتمال مانند سایر اندیکاتورهای فنی مانند شاخص میانگین متحرک یا شاخص RSI با استفاده از داده های انتهایی محاسبه می شود. در رویکرد آماری، از کل داده ها برای محاسبه احتمال استفاده می شود.

رویکرد آماری و رویکرد تحلیل تکنیکال برای آخرین الگوی معامله اهمیتی ندارد. برای اطلاع شما فقط الگوهای تاریخی مهم است. من شخصا ترجیح می دهم احتمال را با استفاده از روش آماری محاسبه کنم زیرا احتمال یکسانی را در تمام سری های قیمت ارائه می دهد.

من حدس می زنم صحبت های ریاضی زیادی است. قطعش میکنم اگر نمی خواهید فکر کنید، این دو مورد را به خاطر بسپارید.

الف. اگر می‌خواهید الگوهای تاریخی را در نمودار خود مشاهده کنید، «Ccalculating with Trailing Data» = false را تنظیم کنید.

ب. هنگامی که از تستر استراتژی استفاده می کنید، سپس “Ccalculating with Trailing Data” = درست را تنظیم کنید.

صفحه فرود به اسکنر الگوی فراکتال

https://www.mql5.com/fa/market/product/49170

https://www.mql5.com/fa/market/product/49169

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/fractal-pattern-scanner/

صفحه فرود به نمودار بهینه

https://algotrading-investment.com/2019/07/23/optimum-chart/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.