اسکار آیزاک در نقش سالید اسنیک در پوستر فیلم Metal Gear Solid

[ad_1] جردن ووگت-رابرتز، کارگردان فیلم‌های The Kings of Summer ،Nick Offerman: American Ham و Kong: Skull Island، وظیفه کارگردانی فیلم Metal Gear Solid را برعهده دارد، او همچنین به همراه درک کانولی، نویسنده آثاری چون Jurassic World ،Pokémon Detective Pikachu و Star Wars: The Rise of Skywalker فیلمنامه‌ی این اقتباس را به نگارش درآورده است.

کد خبر : 87614
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
اسکار آیزاک در نقش سالید اسنیک در پوستر فیلم Metal Gear Solid

[ad_1]

جردن ووگت-رابرتز، کارگردان فیلم‌های The Kings of Summer ،Nick Offerman: American Ham و Kong: Skull Island، وظیفه کارگردانی فیلم Metal Gear Solid را برعهده دارد، او همچنین به همراه درک کانولی، نویسنده آثاری چون Jurassic World ،Pokémon Detective Pikachu و Star Wars: The Rise of Skywalker فیلمنامه‌ی این اقتباس را به نگارش درآورده است. جردن ووگت-رابرتز برای ساخت این اثر صحبت‌های زیادی با هیدئو کوجیما داشته و از او برای نوشتن فیلمنامه کمک گرفته است.

طبق اخبار و گزارشات منتشر شده، داستان این اقتباس سینمایی برداشتی از اولین نسخه Metal Gear Solid خواهد بود که در سال ۱۹۹۸ برای کنسول پلی‌استیشن منتشر شده بود. این عنوان روی سالید اسنیک، سرباز سابق عملیات ویژه تمرکز دارد که به یک مرکز تسلیحات هسته‌ای نفوذ می‌کند تا تهدیدهای تروریستی یک نیروی متجاوز ویژه با نام FOXHOUND را خنثی کند. این بازی یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن است که نوآوری‌های آن انقلابی را در عناوین مخفی‌کاری ایجاد کرد و تاثیر زیادی بر محبوبیت این سبک از بازی‌ها داشت.

جردن ووگت-رابرتز پیش از این در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که قصد دارد این فیلم را با درجه‌بندی سنی R (مناسب برای افراد ۱۷ سال به بالا) تولید کند. روند ساخت فیلم به گفته‌ی این کارگردان پیشرفت قابل توجهی در این چند وقت داشته، اما با اینحال بازهم به نظر نمی‌رسد که‌زودی شاهد آغاز فیلمبرداری آن باشیم.

اسکار آیزاک اخیرا درسه فیلم Dune به کارگردانی دنی ویلنوو، The Card Counter به کارگردانی پل شریدر، Big Gold Brick به کارگردانی برایان پنوس و سریال Scenes from a Marriage به ایفای نقش پرداخته است که همگی مراحل پس از ساخته خود را می‌گذارنند و به‌زودی اکران می‌شود. او همچنین در دنباله‌ی انیمیشن The Addams Family، صداپیشگی شخصیت گومز آدامز را بر عهده داشته است. اسکار آیزاک هم‌اکنون درگیر فیلمبرداری سریال Moon Knights است که در سال آینده‌ی میلادی از سرویس اشتراکی Disney Plus پخش خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.