اسکات هاتون به کمیته دائمی امور حقوقی و قانون اساسی سنا

[ad_1] سخن، گفتار اینترنت به طور تصاعدی دسترسی به انواع محتوا، از جمله مطالب صریح جنسی را افزایش داده است. ما نگرانی‌ها را در مورد اثرات نامطلوب و تأثیرات اجتماعی منفی که قرار گرفتن در معرض پورنوگرافی می‌تواند بر جوانان و نوجوانان داشته باشد، می‌پذیریم. این یک موضوع جهانی است که از نظر ما نیازمند

کد خبر : 173434
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۴۳
اسکات هاتون به کمیته دائمی امور حقوقی و قانون اساسی سنا

[ad_1]

سخن، گفتار

2 مارس 2022

اسکات هاتون، رئیس بخش مصرف، تحقیقات و ارتباطات
کمیسیون رادیو تلویزیون و مخابرات کانادا (CRTC)

در مقابل تحویل بررسی کنید

با تشکر از شما، خانم رئیس، برای دعوت از ما برای حضور در کمیته شما. امروز همکارم پیتر مک کالوم، مشاور حقوقی CRTC به من پیوست.

ما از مطالعه شما درباره لایحه S-210 آگاه هستیم که پیشنهاد می کند دسترسی آنلاین جوانان به مطالب صریح جنسی را محدود کند.

اینترنت به طور تصاعدی دسترسی به انواع محتوا، از جمله مطالب صریح جنسی را افزایش داده است. ما نگرانی‌ها را در مورد اثرات نامطلوب و تأثیرات اجتماعی منفی که قرار گرفتن در معرض پورنوگرافی می‌تواند بر جوانان و نوجوانان داشته باشد، می‌پذیریم. این یک موضوع جهانی است که از نظر ما نیازمند یک رویکرد جامع و همه جانبه دولتی و ابزارهای مختلف است.

هیچ راه حل ساده ای برای تنظیم محتوای مضر آنلاین وجود ندارد. بسیاری از حوزه های قضایی با این موضوع دست و پنجه نرم می کنند، و باید توجه داشته باشم که کمیته دائمی میراث کانادایی اخیراً طرحی را برای انجام مطالعه ای در مورد آسیب های ناشی از دسترسی آنلاین به مطالب جنسی صریح تصویب کرده است.

البته در اینترنت جایی برای محتوای مضر یا غیرقانونی وجود ندارد. مقرراتی در کد جنایی برای پرداختن به این نوع محتوا و چندین سازمان در سطح فدرال به طور فعال درگیر این پرونده ها هستند. آنها شامل ایمنی عمومی کانادا، دادگستری کانادا، مرکز ملی جرایم بهره کشی از کودکان RCMP و مرکز کانادایی برای حفاظت از کودکان هستند.

در حال حاضر، کانادایی‌ها می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار فیلترینگ و کنترل‌های والدین، دسترسی خود – و دسترسی فرزندانشان – به محتوای نامناسب را کنترل کنند.

لایحه S-210 مقامات اجرایی تعیین شده را قادر می سازد تا اقداماتی را برای جلوگیری از در دسترس قرار دادن مطالب جنسی صریح برای جوانان در اینترنت در کانادا انجام دهند. در حالی که ما از اهداف قانون پیشنهادی حمایت می کنیم، CRTC در حال حاضر چنین اختیاری ندارد.

کانادا قانون مخابرات مقررات مربوط به محتوا را با توجه به ارائه دهندگان خدمات اینترنتی به وضوح ارائه نمی کند. قانون ما بر اساس اصل اساسی بی طرفی شبکه بنا شده است. این به این مفهوم اشاره دارد که کلیه ترافیک در اینترنت باید توسط ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) با یکسان رفتار شود. ISP ها نباید محتوایی را که از شبکه هایشان عبور می کند دستکاری، تبعیض یا اولویت قائل شوند.

CRTC یکی از اولین نهادهای تنظیم کننده در جهان بود که رویکردی را برای حفظ بی طرفی شبکه اجرا کرد. ما سه تصمیم صادر کرده‌ایم که مجموعاً چارچوب قانونی فعلی برای بی‌طرفی شبکه در کانادا را تشکیل می‌دهند.

حتی اگر به CRTC این قدرت داده شود که به ISP ها دستور دهد تا مناسب بودن محتوایی که از شبکه آنها عبور می کند را تأیید کنند، ممکن است از نظر فنی امکان اجرای یک سیستم تأیید سن برای آنها وجود نداشته باشد.

از نظر محتوا، اختیارات CRTC با در نظر گرفتن سیستم پخش سنتی طراحی شده است. همانطور که به احتمال زیاد می دانید، لایحه C-11، که در حال حاضر در حال بحث در مجلس است، پیشنهاد می کند که قانون صدا و سیما. اگر توسط پارلمان تصویب شود، لایحه C-11 به CRTC قدرت می دهد تا اطمینان حاصل کند که پخش کننده های آنلاین به محتوای کانادا کمک می کنند و به سایر اهداف مهم سیاست عمومی دست می یابند. این قانون سه عنصر کلیدی را که برای تنظیم پلتفرم‌های آنلاین از دست داده‌ایم به ما می‌دهد: وضوح حوزه قضایی، توانایی جمع‌آوری داده‌ها و ابزارهای اجرایی لازم.

با این حال، اجازه دهید تکرار کنم که محتوای آنلاین مضر و غیرقانونی یک مشکل جهانی است. کشورهای مختلف به دنبال استراتژی های مختلفی هستند تا از دسترسی افراد زیر سن قانونی به این نوع محتوا به صورت آنلاین جلوگیری کنند.

به عنوان مثال، استرالیا در حال تلاش برای اجرای یک سیستم تأیید سن اجباری است، اما رویکرد آن همچنین نیاز به آموزش، آگاهی و درک بیشتر رفتارهای جنسی محترمانه و مضر در میان جوانان را تشخیص می دهد. کمیسر امنیت الکترونیک استرالیا در حال مشورت با مردم و سهامداران است. یکی از بینش‌های کلیدی از مشاوره اولیه آن این است که یک رویکرد فن‌آوری یک‌اندازه برای همه مؤثر نخواهد بود.

در سال 2021، شورای اروپا اصلاحاتی را برای پیش نویس پیشنهاد کرد قانون خدمات دیجیتال برای بهبود مقررات مربوط به استفاده از تأیید سن و ابزارهای کنترل والدین برای کاهش خطر قرار گرفتن در معرض محتوای مضر. این مقررات برای پلتفرم‌های بزرگ آنلاین و موتورهای جستجو اعمال می‌شود. انتظار می رود به زودی بحث در مورد متن نهایی قانون آغاز شود.

کمیسیون اروپا همچنین پروژه‌ای را تأمین مالی کرده است تا ارائه‌دهندگان خدمات را قادر سازد تا سن کاربران خود را تأیید کنند، که اواخر امسال توسط ۱۵۰۰ کودک، والدین و بزرگسال از حداقل سه کشور اتحادیه اروپا اجرا می‌شود.

در نهایت، بریتانیا در حال اجرای مقررات جدید است تا اطمینان حاصل شود که پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدیو اقداماتی را برای محافظت از کاربران در برابر محتوای مضر اجرا می‌کنند. این سیستم عامل ها را ملزم می کند که سیستم های تأیید سن را با اولویت کسانی که به پورنوگرافی دسترسی دارند ایجاد کنند.

واضح است که این تلاش‌های بین‌المللی در مراحل اولیه هستند و باید دید که چقدر در حمایت از کودکان مؤثر خواهند بود. این مطمئناً یک حوزه چالش برانگیز است، زیرا تحقیقات نشان داده است که کودکان به طور فزاینده ای در یافتن راه حل هایی برای سیستم های تأیید سن مهارت دارند.

صادقانه بگویم، هیچ سازمان یا معیار واحدی وجود ندارد که بتواند به طور موثر به این موضوع رسیدگی کند. ما معتقدیم که مهم است که از همتایان بین‌المللی خود بیاموزیم، برای ارزیابی مؤثرترین ابزارها برای جلوگیری از قرار گرفتن خردسالان در معرض محتوای مضر آنلاین و توسعه یک رویکرد کلی دولت وقت بگذاریم.

خوشحال می شویم در حد توان به سوالات شما پاسخ دهیم.

مخاطب

روابط رسانه ای
9403-997-819

سوالات عمومی
819-997-0313
رایگان 1-877-249-CRTC (2782)
TTY 819-994-0423
سوال بپرسید یا شکایت کنید

وصل بمون
ما را در توییتر دنبال کنید @CRTCeng
مثل ما در فیس بوک



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.