اسکات ماینرد، گوگنهایم، نزولی‌های بیشتری را در بازار کریپتو می‌بیند – پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین می‌تواند تا 8 هزار دلار سقوط کند – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت‌کوین

[ad_1] اسکات مینرد، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری گوگنهایم می‌گوید پس از سقوط بازار، جنبه‌های منفی بیشتری برای ارزهای دیجیتال وجود دارد. او پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین می تواند تا 8 هزار دلار کاهش یابد. اسکات مینرد از گوگنهایم چشم انداز آینده بیت کوین، کریپتو را پیش بینی می کند خرس بیت کوین

کد خبر : 210991
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
اسکات ماینرد، گوگنهایم، نزولی‌های بیشتری را در بازار کریپتو می‌بیند – پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین می‌تواند تا 8 هزار دلار سقوط کند – بازارها و قیمت‌ها اخبار بیت‌کوین

[ad_1]

اسکات مینرد، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری گوگنهایم می‌گوید پس از سقوط بازار، جنبه‌های منفی بیشتری برای ارزهای دیجیتال وجود دارد. او پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین می تواند تا 8 هزار دلار کاهش یابد.

اسکات مینرد از گوگنهایم چشم انداز آینده بیت کوین، کریپتو را پیش بینی می کند

خرس بیت کوین اسکات مینارد، مدیر ارشد سرمایه گذاری جهانی Guggenheim Partners، پیش بینی های اخیر خود را در مورد بیت کوین و بخش کریپتو در مصاحبه ای با CNBC روز دوشنبه در مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سوئیس به اشتراک گذاشت.

ماینرد در مورد کاهش اخیر بازار کریپتو گفت: «ما شاهد سقوط کریپتو به این شکل هستیم. فکر می‌کنم جنبه منفی‌تری دارد.»

از او پرسیده شد که چه چیز منفی بیشتر است. مدیر عامل شرکت گوگنهایم توضیح داد: «وقتی به بیت کوین نگاه می‌کنم، که تکنیک‌های آن بهتر از هر چیز دیگری بوده است.

وقتی به طور مداوم به زیر 30000 دلار می‌رسید، 8000 دلار پایین‌ترین قیمت است، بنابراین من فکر می‌کنم که ما فضای بیشتری برای نزول داریم، به خصوص با محدود کردن فدرال رزرو.

بیایید با آن روبرو شویم، اکثر این ارزها هستند – آنها ارز نیستند، آنها ناخواسته هستند. اکثر ارزهای دیجیتال زباله هستند. بنابراین، بازماندگانی خواهند بود.»

با اشاره به اینکه بیش از 19000 ارز دیجیتال وجود دارد، از Minard به طور خاص پرسیده شد که آیا بیت کوین ناخواسته است یا خیر. او جواب داد:

من فکر می کنم اتریوم، فکر می کنم بیت کوین بازمانده خواهد بود.

او در ادامه گفت: «فکر نمی‌کنم شما هنوز بازیکن غالب در کریپتو را دیده باشید.

Minerd با اشاره به حباب دات کام در اوایل دهه 2000 خاطرنشان کرد: “این مانند حباب اینترنت است.” او گفت: «اگر اینجا در حباب اینترنت نشسته بودیم، در مورد اینکه یاهو و آمریکا آنلاین برندگان بزرگ بودند صحبت می‌کردیم. هر چیز دیگری، ما نمی‌توانیم به شما بگوییم که آیا آمازون یا Pets.com برنده خواهند بود یا خیر.

او توضیح داد که یک ارز باید یک ارزش فروشگاهی، یک وسیله مبادله و یک واحد حساب باشد. او گفت: «فکر نمی‌کنم ما هنوز نمونه اولیه مناسبی برای کریپتو داشته‌ایم،» و خاطرنشان کرد که برای کریپتو، «هیچ‌کدام از این چیزها نمی‌گذرد، حتی بر اساس یک مبنای پاس نمی‌شوند.»

نظر شما در مورد نظرات و پیش بینی های اسکات مینرد از گوگنهایم چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.