اسپین آف جدید سریال واکینگ دد با محوریت کاراکتر نیگان ساخته می‌شود

[ad_1] با توجه به اینکه این بازیگر تمایل خود را برای ادامه دادن نقش کاراکتر شرور در خط داستانی سابق ابراز کرده، شبکه AMC خبر ساخت اسپین‌ آف بعدی سریال Walking Dead را با محوریت کاراکتر نیگان منتشر کرده است. در پروژه بعدی، طرفداران علاوه بر دین مورگان در نقش کاراکتر نیگان، شاهد حضور لورن

کد خبر : 177488
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
اسپین آف جدید سریال واکینگ دد با محوریت کاراکتر نیگان ساخته می‌شود

[ad_1]

با توجه به اینکه این بازیگر تمایل خود را برای ادامه دادن نقش کاراکتر شرور در خط داستانی سابق ابراز کرده، شبکه AMC خبر ساخت اسپین‌ آف بعدی سریال Walking Dead را با محوریت کاراکتر نیگان منتشر کرده است. در پروژه بعدی، طرفداران علاوه بر دین مورگان در نقش کاراکتر نیگان، شاهد حضور لورن کوهن (Lauren Cohan) در نقش دشمن او خواهند بود.

اسپین آف جدید سریال واکینگ دد، جزیره مردگان (Isle of the Dead) نام دارد و در بزرگ‌ترین کلان‌شهر جهان از زمان پیدایش آتلانتا اتفاق خواهد افتاد. داستان سریال بر دو کاراکتر نیگان و مگی متمرکز خواهد بود که راه‌‌شان از منهتن کاملاً تخریب‌شده‌ای می‌گذرد که سال‌هاست کاملاً از بقیه کشور جدا افتاده است.

همانطور که انتظار می‌رود، احتمالاً جزیره‌ای که داستان سریال جدید در بستر آن پیش می‌رود، مملو از واکرها در شکل و اندازه‌ها متفاوت، و همچنین جمعیتی از شهروندان زنده باشد که این منطقه را به مکانی تبدیل کرده اند که به همان اندازه که زیبا و منحصر به فرد است، خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی نیز هست.

به‌نظر می‌رسد که محیط جزیره پر هرج و مرج نقطه مقابل Commonwealth، که در حال حاضر در سریال اصلی Walking Dead مورد اکتشاف قرار گرفته، باشد و احتمالاً جزیره مردگان دو کاراکتر مگی و نیگان را مجبور می‌کند تا برای زنده ماندن به یکدیگر اعتماد کنند.

مورگان Dead-verse در اسپین آف جدید سریال واکینگ دد را همراه با نمادین‌ترین نشانه‌های کشور توصیف می‌کند. همچنین، اولین پوستر منتشر شده از Isle of the Dead به‌وضوح بر حس و حال شهر نیویورک به همراه درهای نمادین با عبارت «Dead Inside» از فرنچایز اصلی تأکید دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.