اسپین‌آف سریال مردگان متحرک با محوریت دریل و کارول هنوز دردست توسعه است!

[ad_1] مردگان متحرک به پایان خود نزدیک شده و طرفداران با استرس منتظر پایان سریال خود هستند، ولی مردگان متحرک پایان داستان نبوده و اسپین‌آفی تازه در راه است. آنجلا کنگ (Angela Kang) کارگردان سریال مردگان متحرک اعلام کرد که اسپین‌آف این سریال آخرالزمانی محبوب با محوریت دو شخصیت دریل دیکسون (Daryl Dixon) و کارول

کد خبر : 84789
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
اسپین‌آف سریال مردگان متحرک با محوریت دریل و کارول هنوز دردست توسعه است!

[ad_1]

مردگان متحرک به پایان خود نزدیک شده و طرفداران با استرس منتظر پایان سریال خود هستند، ولی مردگان متحرک پایان داستان نبوده و اسپین‌آفی تازه در راه است.

آنجلا کنگ (Angela Kang) کارگردان سریال مردگان متحرک اعلام کرد که اسپین‌آف این سریال آخرالزمانی محبوب با محوریت دو شخصیت دریل دیکسون (Daryl Dixon) و کارول پلتیر (Carol Peletier) در شبکه AMC دردست توسعه است. سریال زامبی محور و آخرالزمانی مردگان متحرک با الهام از سری کمیک رابرت کرکمن (Robert Kirkman) با همین نام از سال ۲۰۱۰ در صحنه تلویزیون‌ها حضور داشته و فصل یازدهم و پایانی آن در ۲۲ آگوست سال جاری میلادی، برابر با ۳۱ مرداد سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد. طی یک دهه اخیر این سریال محبوبیتی جهانی برای خود دست‌وپا کرده و پیش از این دو سری اسپین‌آف Fear the Walking Dead و The Walking Dead: World Beyond منتشر شده و در آینده نیز شاهد سه گانه‌ای سینمایی با محوریت شخصیت اصلی سریال یعنی ریک گرایمز (Rick Grimes) با بازیگری اندرو لینکولن (Andrew Lincoln) خواهیم بود.

شخصیت‌های دریل دیکسون با بازیگری نورمن ریدس (Norman Reedus) و کارول پلتیر با بازیگری ملیسا مک‌براید (Melissa McBride) از اولین فصل بخشی بسیار مهم از این سریال بوده‌اند. گرچه شخصیت دریل در سری کمیک حضور نداشت و شخصیت کارول در سریال بسیار عمیق‌تر از شخصیت او در کمیک است، هر دو شخصیت تاثیرات بسیار مهمی در سریال داشته و اتفاقات بسیاری را رقم زده‌اند. هر دوی آن‌ها در سریال به‌سرعت محبوب شده و دوستی آن‌ها از نگاه بسیاری طرفداران بهترین دوستی در تمام سریال است. سری اسپین‌آف مربوط به آن‌ها در حدود یک سال پیش معرفی شد و توسط کارگردان فعلی و کارگردان پیشین سریال یعنی اسکات گیمپل (Scott Gimple) دردست توسعه است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.