اسپانیا 8 میلیون یورو کمک مالی برای توسعه بازی های ویدیویی و تجربیات Metaverse ارائه می دهد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] وزارت فرهنگ و ورزش اسپانیا تصمیم گرفته است 8 میلیون یورو (8.5 میلیون دلار) را به سمت توسعه بازی های ویدیویی و تجربیات متاورس روایی اختصاص دهد. این برنامه که بخشی از «طرح بازیابی، تحول و تاب‌آوری» اسپانیا است، کمک‌های بلاعوض را برای انکوباتور پروژه‌ها در این مناطق در سال 2023 اعطا می‌کند. اسپانیا

کد خبر : 296151
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
اسپانیا 8 میلیون یورو کمک مالی برای توسعه بازی های ویدیویی و تجربیات Metaverse ارائه می دهد – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

وزارت فرهنگ و ورزش اسپانیا تصمیم گرفته است 8 میلیون یورو (8.5 میلیون دلار) را به سمت توسعه بازی های ویدیویی و تجربیات متاورس روایی اختصاص دهد. این برنامه که بخشی از «طرح بازیابی، تحول و تاب‌آوری» اسپانیا است، کمک‌های بلاعوض را برای انکوباتور پروژه‌ها در این مناطق در سال 2023 اعطا می‌کند.

اسپانیا 8 میلیون یورو برای کمک به متاورس و اکوسیستم بازی های ویدیویی اختصاص می دهد

بازی‌های ویدیویی و تجربیات متاورس در برنامه‌های فرهنگی برخی از کشورهای کلیدی در سراسر جهان در نظر گرفته می‌شوند. وزارت فرهنگ اسپانیا تصمیم گرفته است 8 میلیون یورو (8.51 میلیون دلار) را برای توسعه بازی های ویدیویی و تجربیات متاورس اختصاص دهد، زیرا این سازمان ارزش این صنایع را برای کشور تشخیص می دهد.

این برنامه که در حال حاضر در موج دوم خود قرار دارد، بودجه را 700 درصد در مقایسه با موج اول افزایش داد، زمانی که کمی بیش از 1 میلیون یورو برای کمک به شرکت های این بخش در نظر گرفته شد. با این حال، 25 پروژه برای برخورداری از این کمک ها در آن زمان انتخاب شدند.

وجوهی که باید توسط اتحادیه اروپا ارائه شود، در قالب کمک های مالی سالانه یا چند ساله به شرکت های این بخش به عنوان بخشی از “طرح بازیابی، تحول و تاب آوری” که به دنبال دیجیتالی کردن و نوسازی است، ارائه می شود. تمام جنبه های اقتصاد اسپانیا کشورهای دیگر، مانند کره، پیش از این سرمایه‌گذاری‌هایی را برای سرمایه‌گذاری‌های متاواسر اختصاص داده‌اند.

اهمیت بازی های ویدیویی و متاورس

از نظر وزیر فرهنگ اسپانیا، میکل ایستا، صنعت بازی های ویدیویی نقش مهمی در تغییر مدل تولیدی اسپانیا دارد. درباره این کمک‌ها، Iceta اظهار داشت که آنها «به ارتقای پروژه‌های SMEs ما کمک خواهند کرد [small and medium-sized enterprises] و کارگران خوداشتغال ما، بنابراین تصویر اسپانیا را به عنوان یک مرکز سمعی و بصری مرجع، همچنین در بخش بازی‌های ویدیویی تثبیت می‌کنند.»

به عنوان بخشی از این تعهد، بازی‌های ویدیویی، به عنوان تجربیات متاورس، اکنون خلاقیت‌های فرهنگی تلقی خواهند شد. این بدان معناست که اکنون کتابخانه ملی اسپانیا باید اینها را به عنوان میراث اسپانیایی حفظ کند و برای اطمینان از حفظ برای نسل های آینده جمع آوری می شود.

بخش تجارب فراگیر در این کشور قابل توجه است، جایی که بازی های ویدیویی محبوب ترین گزینه سرگرمی سمعی و بصری در اسپانیا هستند و فیلم ها را پشت سر می گذارند. به همین دلیل است که Iceta می‌خواهد اسپانیا را در موقعیتی قرار دهد که بتواند با سایر کشورهای این صنعت رقابت کند و بازی‌های خود را به کشورهای دیگر صادر کند. همچنین انتظار می‌رود بازار بازی‌های ویدیویی اسپانیا سالانه 20 درصد رشد کند، بنابراین اندازه آن ممکن است در سال 2024 از مرز 2.3 میلیارد یورو (2.44 میلیارد دلار) عبور کند.

نظر شما در مورد برنامه های کمک مالی ارائه شده به صنعت بازی های ویدیویی و متاورس توسط اسپانیا چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.