اسپانیا مذاکرات پارلمانی درباره بودجه را با هدف مهار پوپولیسم آغاز کرد

[ad_1] دولت ائتلافی کنونی، متشکل از حزب سوسیالیست PSOE و چپ افراطی Unidas Podemos، اکثریت پارلمانی ندارد و بنابراین تصویب بودجه تا حد زیادی به حمایت گروه‌های ملی‌گرای منطقه‌ای بستگی دارد. اینها شامل ERC حامی استقلال کاتالونیا است که در حال گذر از یک بحران داخلی در بارسلونا است که می تواند مذاکرات را مخدوش

کد خبر : 264069
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
اسپانیا مذاکرات پارلمانی درباره بودجه را با هدف مهار پوپولیسم آغاز کرد

[ad_1]

دولت ائتلافی کنونی، متشکل از حزب سوسیالیست PSOE و چپ افراطی Unidas Podemos، اکثریت پارلمانی ندارد و بنابراین تصویب بودجه تا حد زیادی به حمایت گروه‌های ملی‌گرای منطقه‌ای بستگی دارد.

اینها شامل ERC حامی استقلال کاتالونیا است که در حال گذر از یک بحران داخلی در بارسلونا است که می تواند مذاکرات را مخدوش کند.

پیش‌نویس بودجه که روز سه‌شنبه توسط کابینه تصویب شد، در آستانه انتخابات سراسری و منطقه‌ای سال آینده ارائه می‌شود و دولت به دلیل مواجهه با تورم و هزینه‌های انرژی بالا، به مشکلات اقتصادی مردم توجه دارد.

ماریا خسوس مونترو، وزیر دارایی، به خبرنگاران گفت: «حساب‌های عمومی پادزهر اصلی تنش‌های اقتصادی است که این جنگ (در اوکراین) ایجاد می‌کند، پادزهری برای فقر، نابرابری و در نتیجه ناامیدی است که بستر پوپولیسم است. .

این پیش نویس مملو از مزایای جدید برای خانواده ها، افزایش قابل توجه تا 8.5 درصد در حقوق بازنشستگی و حداقل درآمد، تا 2.5 میلیارد یورو کمک هزینه تحصیلی، و تمدید سفر رایگان با قطار است.

این طرح همچنین سرمایه‌گذاری‌های بی‌سابقه در زیرساخت‌ها (11.8 میلیارد) و انرژی سبز (11.6 میلیارد) را پیش‌بینی می‌کند که به لطف 25 میلیارد یورو بودجه بازیابی بیماری همه‌گیر اتحادیه اروپا، از جمله 9.5 میلیارد بودجه جدید که قرار است از اتحادیه درخواست شود و باید برآورده شود. شرایط جدید

بودجه شامل اقدامات خاصی برای کاهش اثرات جنگ در اوکراین نیست، که به طور جداگانه تا پایان سال 2022 زمانی که بسته کمک‌های فعلی منقضی می‌شود، تصمیم‌گیری می‌شود و از طریق مالیات جدید ایجاد شده بر دارایی‌های کلان، معروف به «تامین مالی خواهد شد. مالیات همبستگی».

مالیات های بحث برانگیز بر بانک ها و شرکت های انرژی، که دولت انتظار دارد تا 3.5 میلیارد یورو از آنها دریافت کند، شامل می شود.

یک منبع دولتی گفت که مذاکرات بودجه می تواند به مسائل غیربودجه ای ختم شود.

این منبع گفت: “مشکل مذاکره در مورد اقلام هزینه ای در بودجه نیست، کلید همه مسائل خارج از بودجه است که این احزاب اقلیت برای حمایت از این لایحه مطالبه می کنند.”

این حساب ها با افزایش تخمینی تولید ناخالص داخلی 2.1 درصد، بالاتر از پیش بینی بانک اسپانیا 1.4 درصد و افزایش درآمدهای مالیاتی 7.7 درصد محاسبه شده اند، ارقامی که دولت آنها را “محتاطانه” توصیف می کند.

(گزارش توسط Belén Carreño؛ گزارش اضافی توسط Emma Pinedo؛ ویرایش توسط فرانسیس کری)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.