اسپانیا قایق الیگارشی روسی را در بارسلونا توقیف کرد

[ad_1] او بدون اشاره به جزئیات افزود: «بیشتر خواهد بود». سایت مانیتورینگ Marine Traffic گفته است که قایق های تفریحی مرتبط با دو الیگارشی دیگر که هنوز تحریم نشده اند نیز در بارسلونا لنگر انداخته اند. دو منبع گفتند که سوپرقایق تفریحی 85 متری والری متعلق به سرگئی چمزوف، افسر سابق KGB است که ریاست

کد خبر : 178931
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۶:۵۱
اسپانیا قایق الیگارشی روسی را در بارسلونا توقیف کرد

[ad_1]

او بدون اشاره به جزئیات افزود: «بیشتر خواهد بود». سایت مانیتورینگ Marine Traffic گفته است که قایق های تفریحی مرتبط با دو الیگارشی دیگر که هنوز تحریم نشده اند نیز در بارسلونا لنگر انداخته اند.

دو منبع گفتند که سوپرقایق تفریحی 85 متری والری متعلق به سرگئی چمزوف، افسر سابق KGB است که ریاست شرکت دولتی Rostec را بر عهده دارد.

این کشتی که تحت پرچم سنت وینسنت و گرنادین‌ها حرکت می‌کند، بر اساس مقاله‌ای که در سال 2021 در نشریه Pandora Papers منتشر شد، از طریق یک شرکت جزایر ویرجین بریتانیا به دختر ناتنی چمزوف، آناستازیا ایگناتوا، ثبت شده است.

از زمان حمله روسیه به اوکراین در 24 فوریه، غرب میلیاردرهای روسی را تحریم کرده، دارایی های دولتی را مسدود کرده و بخش عمده ای از بخش شرکت های روسیه را از اقتصاد جهانی قطع کرده است.

چمزوف در سال 2014 توسط ایالات متحده و بریتانیا در سال 2020 به دلیل الحاق کریمه به روسیه تحریم شد و در فهرست تحریم های این ماه توسط ایالات متحده و استرالیا نام برده شد. تحریم های آمریکا همچنین دخترخوانده چمزوف و همچنین همسر و پسرش را هدف قرار داد.

نام او در آخرین لیست اروپایی از چهره های تحریم شده روسیه وجود نداشت، اما اتحادیه اروپا در سال 2014 اقداماتی را علیه او اعمال کرد. بسته چهارم تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه قرار است در روزهای آینده رونمایی شود.

به گزارش Marine Traffic، این قایق تفریحی از 9 فوریه در بارسلون بوده است و تا روز دوشنبه در کارخانه کشتی سازی MB92 بارسلون در حال تعمیر بود.

یک منبع دولتی گفت: این قایق تفریحی همچنان در بازداشت باقی خواهد ماند تا زمانی که مقامات اسپانیایی مالکیت آن و اینکه آیا آنها در فهرست اهداف تحریمی قرار دارند یا خیر، تایید می کنند.

چمزوف در پیامی که این هفته با رویترز به اشتراک گذاشته شد، به کارکنان گفت که روسیه، که اقدامات خود در اوکراین را به عنوان یک “عملیات نظامی ویژه” برای حفظ امنیت داخلی توصیف می کند، با وجود تحریم ها “پیروز” ظاهر خواهد شد.

(گزارش توسط Belen Carreno، Joan Faus و Isla Binnie، گزارش اضافی Catarina Demony؛ ویرایش توسط Aislinn Laing و Cynthia Osterman)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.