اسناد دادگاه که گفته می شود به سمت ماشین ستاره NBA پرتاب شده است – بیت کوین نیوز

[ad_1] در یک ارسال اخیر در دادگاه، نمایندگان قانونی نماد بسکتبال شکیل اونیل، که معمولاً به عنوان Shaq شناخته می‌شود، ادعا می‌کنند که او به درستی در دعوای کلاسی FTX مورد رسیدگی قرار نگرفته است. طبق این سند، سرورها ظاهراً اسناد دادگاه را به سمت ماشین شاق پرتاب کردند و در نهایت در خیابان عمومی

کد خبر : 357803
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
اسناد دادگاه که گفته می شود به سمت ماشین ستاره NBA پرتاب شده است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در یک ارسال اخیر در دادگاه، نمایندگان قانونی نماد بسکتبال شکیل اونیل، که معمولاً به عنوان Shaq شناخته می‌شود، ادعا می‌کنند که او به درستی در دعوای کلاسی FTX مورد رسیدگی قرار نگرفته است. طبق این سند، سرورها ظاهراً اسناد دادگاه را به سمت ماشین شاق پرتاب کردند و در نهایت در خیابان عمومی نزدیک محل سکونت او در جورجیا فرود آمدند.

تیم حقوقی Shaq با شکایت FTX مبارزه می کند

در تشکیل پرونده حقوقی روز دوشنبه، وکلای Shaq به دنبال درخواست مؤسسه حقوقی Moskowitz با ادعای خدمات مناسب اعتراض کردند. افشای که آنها به اونیل خدمت کرده اند و این سرویس در سیستم امنیتی خانه او ضبط شده است. مسکوویتز در توییتی نوشت: «ما خیلی واضح اعلام کردیم که او نباید هیچ یک از این نوارهای امنیتی را از بین ببرد یا پاک کند، زیرا آنها باید برای شکایت ما حفظ شوند.

با این وجود، وکلای شاک ادعا می کنند که تحویل ادعا شده در ملک وی در جورجیا از نظر قانونی معتبر نبوده است. آنها استدلال می کنند که سرورهای پردازش در خارج از محل سکونت Shaq بدون شناسایی خود جمع شده اند و اظهار می کنند که اسناد دادگاه قبل از سقوط در جاده عمومی هنگام خروج او به سمت وسیله نقلیه ستاره NBA پرتاب شده است. وکلای او می افزایند که سرورهای فرآیند به سادگی مدارک را در خیابان رها می کنند.

مسکوویتز ادعا می کند که اونیل ماه ها از سرورهای پردازش طفره می رفت در حالی که سایر سلبریتی ها شکایات آنها را می پذیرفتند. آخرین سند دادگاه همچنین ادعا می کند که سرورهای مسکوویتز ضرب الاجل ارائه خدمات به اونیل را از دست داده اند. وکلای اونیل استدلال می‌کنند که شاکیان تلاش‌های زیادی برای ارائه خدمات مناسب به او داشته‌اند و می‌گویند: «آقای. اونیل با عدم حضور در محل سکونتی که شاکیان با تأخیر در تلاش برای خدمت بودند یا با راندن افراد غریبه ای که به ماشین او نزدیک شده بودند از خدمت فرار نکرده است.

اتهامات علیه اونیل شامل تبلیغ او از FTX است و مدیر عامل سابق آن سام بنکمن-فرید را به عنوان یک متهم متهم می کند. علاوه بر این، تام بردی، ژیزل بوندشن، استفن کوری، اودونیس هاسلم، دیوید اورتیز، ویلیام ترور لارنس، شوهی اوهتانی، نائومی اوزاکا، لارنس جین دیوید، کوین اولری و تیم NBA گلدن استیت وریرز نیز به عنوان متهمان نام برده می شوند. پرونده Garrison v. Bankman-Fried مستقر در میامی، پرونده 22-cv-23753.

برچسب ها در این داستان

دعوای کلاس اکشن، متهم مشترک، اسناد دادگاه، ftx، گلدن استیت وریرز، خدمات نامناسب، نبرد حقوقی، ستاره NBA، سرورهای پردازش، سم بانکمن-فرید، Shaq، Shaq FTX، پرونده شکیل اونیل، شکیل اونیل، تام بردی

نظر شما در مورد ادعای خدمات نامناسب در دعوی حقوقی گروهی FTX Shaq چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.