اسناد دادگاه می گوید که رایان سلامه رئیس FTX 2 روز قبل از تشکیل پرونده ورشکستگی از SBF سوء استفاده کرده است – اخبار بیت کوین

[ad_1] بر اساس اسناد دادگاه مرتبط با روند ورشکستگی FTX، در 9 نوامبر – دو روز قبل از اینکه شرکت برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 ثبت نام کند – رایان سلامه، مدیر عامل FTX به مقامات باهامایی گفت که سام بانکمن-فرید (SBF) وجوه مشتری را به شرکت تحقیقاتی Alameda. نامه ای که سلامه برای

کد خبر : 293696
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
اسناد دادگاه می گوید که رایان سلامه رئیس FTX 2 روز قبل از تشکیل پرونده ورشکستگی از SBF سوء استفاده کرده است – اخبار بیت کوین

[ad_1]

بر اساس اسناد دادگاه مرتبط با روند ورشکستگی FTX، در 9 نوامبر – دو روز قبل از اینکه شرکت برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 ثبت نام کند – رایان سلامه، مدیر عامل FTX به مقامات باهامایی گفت که سام بانکمن-فرید (SBF) وجوه مشتری را به شرکت تحقیقاتی Alameda. نامه ای که سلامه برای کمیسر پلیس باهامیا ارسال کرد، جزئیات “استفاده نادرست احتمالی دارایی های مشتریان” توسط SBF را شرح داد.

اسناد دادگاه حاکی از آن است که رایان سلامه، مدیرعامل FTX، بانکمن-فرید را مورد انتقاد قرار داده است.

یک حساب مکتوب از رایان سلامه، یکی از مدیران عامل FTX، نشان می دهد که مدیر سابق FTX ممکن است اقدامات متقلبانه Sam Bankman-Fried (SBF) را دو روز قبل از ارائه درخواست حمایت از ورشکستگی توسط شرکت ارز دیجیتال افشا کرده باشد.

ظاهرا سلامه با مقامات مجری قانون در باهاما تماس گرفت و توضیح داد که SBF نقل و انتقالات غیرقانونی را به Alameda ارسال کرده است. تاریخ این نامه 9 نوامبر است و سلامه توضیح داد که وجوه مشتری برای پرداخت “زیان های مالی” آلامدا استفاده شده است.

در اسناد دادگاه آمده است که نامه سلامه ابتدا به کمیسیون اوراق بهادار باهاما رفته و سپس در اختیار کمیسر پلیس باهاما قرار گرفته است. ظاهراً این نامه توسط کریستینا رول، مدیر اجرایی کمیسیون اوراق بهادار باهاما دریافت شده است.

سلامه توضیح داد که مدیران رده بالای FTX – SBF، گری وانگ و نیشاد سینگ، تنها سه نفر بودند که دسترسی کامل به انتقال چنین وجوهی به Alameda داشتند.

علاوه بر این، اسناد دادگاه نشان می دهد که وکلای FTX دولت باهامیا را متهم کرده اند که به SBF و گری وانگ دستور ضرب میلیون ها توکن داده است. همچنین اتهاماتی وجود دارد که می‌گوید ساکنان باهامیا در طول سقوط FTX با رفتار خاصی مواجه شدند.

گفته می شود 100 میلیون دلار برداشت ارزهای دیجیتال بین 10 نوامبر 2022 و 11 نوامبر 2022 از 1500 نفر انجام شده است. فرض بر این است که وجوه ظاهری استفاده شده برای این برداشت ها از مشتریان FTX Digital سرچشمه می گیرد.

سلامه با مقامات دولتی باهامیا نیز رابطه داشت، زیرا زمانی به همراه فیلیپ دیویس، نخست وزیر باهامیا (PM) و دیگر مقامات این کشور جزیره ای به اوهایو به مزارع 80 آکر سفر کرد.

علاوه بر این، بر اساس داده‌های opensecrets.org، سلامه 22 میلیون دلار به سیاستمداران جمهوری‌خواه برای چرخه انتخابات میان‌دوره‌ای 2022 اهدا کرده است. هر دو PM Davis و Salame با سرمایه گذاری هایی مرتبط بودند که شامل 80 Acres و شریک آن Eeden Acres بود. گزارش ها نشان می دهد که مزارع 80 Acres ظاهراً 25 میلیون دلار بودجه از FTX Ventures دریافت کرده است.

تا آنجا که رابطه ویژه بین SBF و دولت باهامیا وجود دارد، مقامات این جزیره می گویند این اتهامات “التهاب کننده و نادرست” است. مقامات باهامایی ادعا می کنند که دولت قبل از تشکیل پرونده فصل 11 فقط درباره “روندهای ورشکستگی در باهاما” با SBF بحث کرده است.

برچسب ها در این داستان

100 میلیون، 80 هکتار مزارع، کمیسیون اوراق بهادار باهاما، مقامات باهاما، کمیسر پلیس باهاما، دولت باهام، نخست وزیر باهامیا (PM) فیلیپ دیویس، ورشکستگی، پرونده ورشکستگی، بایگانی فصل 11، کریستینا رول، وجوه مشتریان، کلاهبرداری، مراحل ورشکستگی ، فیلیپ دیویس، سیاستمداران جمهوری خواه، رایان سلامه، سلامه SBF، sbf، باهاما، عقب نشینی ها

نظر شما در مورد اسناد دادگاهی که مدعی هستند رایان سلامه، مدیرعامل FTX، قبل از تشکیل پرونده ورشکستگی، از SBF سوء استفاده کرده است، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.