اسلامی: هیچ یک از اقدامات ایران بدون رعایت نظامات آژانس نیست

به گزارش هوشمند نیوز، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه پانزدهمین مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین در جمع خبرنگاران در رابطه با قطعنامه شورای حکام علیه کشورمان گفت: توافق برجام برای رفع اتهامات علیه کشور بود، ۲۰ سال است که ایران را متهم به ساخت بمب اتم می‌کنند. براساس اطلاعات نادرست صهیونیست

کد خبر : 220577
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۱۰
اسلامی: هیچ یک از اقدامات ایران بدون رعایت نظامات آژانس نیست



به گزارش هوشمند نیوز، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه پانزدهمین مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین در جمع خبرنگاران در رابطه با قطعنامه شورای حکام علیه کشورمان گفت: توافق برجام برای رفع اتهامات علیه کشور بود، ۲۰ سال است که ایران را متهم به ساخت بمب اتم می‌کنند. براساس اطلاعات نادرست صهیونیست ها و منافقین هر روز بازرسی های مختلفی را درخواست می‌کردند، ولی نتوانستند چیزی علیه ایران ارائه دهند.

وی با بیان این‌جمله که برجام مذاکره شد تا به این اتهامات پایان بدهند، تصریح کرد: در برجام موضوع پرونده پی ام دی بسته شده است. یک روز بحث لپ‌تاپ ربوده شده و روز دیگر جاسوسی و مدرک ربوده شده را علم‌ می‌کنند. برجام توافق شد ولی طرف های غربی به آن عمل نکردند و همچنان اتهامات را باقی نگه داشتنه اند. قرار بود برجام این اتهامات را دفع کند. نمی شود که هم این اتهامات را علیه ایران مطرح کنند و هم در بحث برجام به ایران فشار بیاورند.

وی در رابطه با جزییات کاهش تعهدات و افزایش ظرفیت هسته ای گفت: هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است و همه چیز به مذاکره بسته است و داد و ستد است. طبق متن مذاکرات عمل می کنیم نه یک کلمه کمتر از برجام و نه یک کلمه بیشتر از آن، مذاکرات تمام نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که افزایش ظرفیت غنی سازی را داریم یا خیر خاطر نشان کرد: همه چیز طبق قانون اقدام راهبردی خواهد بود.

اسلامی در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با آخرین رایزنی ها با آژانس تصریح کرد: ایران طبق ضوابط آژانس بین المللی انرژی اتمی عمل می‌کند و ایران عضو پادمان است‌. طبق توافقات عمل می‌کنیم هیچ یک از اقدامات ایران بدون رعایت نظامات نیست و تمام فعالیت های ایران با حضور آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و رابطه ما طبق قانون برقرار است.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.