اسرار لاغری؛ ذوب کردن چربی شکم با مصرف این گیاه معطر

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایسنا؛  درخصوص آب کردن چربی شکم و پهلو کارشناس گیاهان دارویی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین خواص زیره سبز طبع گرم و خشک آن است، گفت: این گیاه سرشار از آهن، کلیسیم، منیزیم، فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین A بوده و با برطرف کردن رطوبت معده باعث کاهش

کد خبر : 309503
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
اسرار لاغری؛ ذوب کردن چربی شکم با مصرف این گیاه معطر



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از ایسنا؛  درخصوص آب کردن چربی شکم و پهلو کارشناس گیاهان دارویی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین خواص زیره سبز طبع گرم و خشک آن است، گفت: این گیاه سرشار از آهن، کلیسیم، منیزیم، فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین A بوده و با برطرف کردن رطوبت معده باعث کاهش حجم پهلو و شکم می‌شود.

مرتضی عزیزپور با اشاره به خواص درمانی و دارویی گیاه زیره، گفت: زیره یکی از ادویه‌های معطر است و به دو صورت سیاه و سبز وجود دارد. این گیاه در مناطق گرمسیر ایران به صورت خود رو و یا کشت شده در طبیعت یافت می‌شود.

علاوه بر چربی سوز بودن گیاه زیره وی با اشاره به اینکه گیاه زیره از نفخ معده جلوگیری می‌کند. افزود: گیاه زیره به علت دارا بودن طبیعتی گرم و خشک می‌تواند برای افرادی که دارای معده سرد و نفاخ هستند مفید باشد.

متخصص گیاهان دارویی عنوان کرد: خاصیت ضد رطوبتی این گیاه باعث می‌شود که به مرور زمان از رطوبت معده کاسته شده و باعث چربی سوزی چاقی شکم و پهلو را برطرف می‌کند.

وی در ادامه به روش‌های استفاده از این گیاه اشاره کرد و گفت: از پودر آن به صورت ادویه در هنگام پخت غذا و یا هنگام سرو غذا می‌توان استفاده کرد و فرقی ندارد که غذا به چه صورتی طبخ شود حال چه به صورت پلو و خورشت باشد یا در آش و سوپ استفاده شود.

کارشناس گیاهان دارویی به افرادی که دارای نفخ شدید و مشکلات گوارشی هستند، توصیه کرد، روزانه به اندازه یک قاشق چای‌خوری زیره مصرف کنند تا مشکل‌شان برطرف شود.

عزیزپور یادآور شد: افرادی که دارای معده گرم هستند و دچار سردردهای گرم می‌شوند، در خوردن زیره به هیچ عنوان افراط و زیاده‌روی نکنند زیرا امکان تشدید بیماری‌شان وجود دارد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.