اسرار شیک پوشی؛ چند اصل اساسی در خرید کیف و کفش چرم که باید بدانید

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز؛  برای خرید کیف و کفش چرم چنانچه شما جزو کسانی هستید که علاقه زیادی به کفش چرم دارید این مطلب می تواند برای شما عزیزان بسیار جالب به نظر برسد. در این مطلب قرار است در مورد یکی از پرطرفدار ترین کفش های فصل پاییز و زمستان یعنی نیم بوت

کد خبر : 301686
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
اسرار شیک پوشی؛ چند اصل اساسی در خرید کیف و کفش چرم که باید بدانید

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز؛  برای خرید کیف و کفش چرم چنانچه شما جزو کسانی هستید که علاقه زیادی به کفش چرم دارید این مطلب می تواند برای شما عزیزان بسیار جالب به نظر برسد. در این مطلب قرار است در مورد یکی از پرطرفدار ترین کفش های فصل پاییز و زمستان یعنی نیم بوت و بوت توضیح مختصری دهیم، همچنین نکاتی که دانستن و توجه به آنها برای انتخاب بهتر بوت بسیار لازم و ضروری است، برای شما عزیزان بیان کنیم.

 تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که چگونه کفش چرم تولید میشود؟ یا هزاران پرسش دیگر در این رابطه آیا تا کنون به ذهن شما خطور کرده است؟ پس جهت آشنایی بیشتر با این موضوع ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

امروزه کفش از مواد گوناگون همچنین از طرح های مختلف و گوناگونی تولید می شود. در زمان های قدیم کفش، تنها در برابر صدمات احتمالی طبیعت و یا آب و هوا محافظت می کرد. ولی اما با گذشت و سپری شدن زمان همچنین به چرخش درآمدن صنعت مد، انواع مدل های گوناگونی از کفش تولید و عرضه بازار شد.

هر کفش چرمی حائز بخش یا قسمت هایی است که کیفیت و چگونگی آنها بر روی چگونگی و یا کیفیت کلی کفش بسیار موثر است. معیارهای بسیار زیادی جهت تعیین چگونگی و کیفیت این نوع کفش ها وجود دارد که برجسته ترین و مهمترین آنها عبارتند از:

• دوام سطح چرم در مقابل سایش

• قابلیت نفوذ بخار آب

• دوام در برابر پارگی

• چسبنده بودن رنگ به کفش

• انحنا و خم شدن آسان کفش

کفش چرم مردانه :

یک ضرب المثل یا یک زبانزد می ‌گوید، شما پولتان را باید خرج رختخواب و کفش کنید. زیرا اگر در طول درازای روز نتوانید کفش به پا کنید یا بپوشید به طور حتم  بر روی تخت خوابیده اید همچنین عکس این قضیه هم صدق می کند.

در حالی که در تمام روز اگر کفش های مردانه از جنس بی کیفیت استفاده می کنید و یا بهتر است بگوییم به پا دارید به احتمال زیاد یک جفت کفش  نامناسب و یا تنگ تمام روزتان را می‌ تواند تلخ و ناخوشایند کند. از برجسته ترین مزایای کفش چرم مردانه می توان گفت طول عمر و کیفیت آن است.

بنابراین اگر می خواهید طی دراز مدت و یا مدتی طولانی یک کفش مناسب و با کیفیت به پا کنید، حتما از خرید کفش های چرم مصنوعی امتناع کنید و خرید کفش اصل و طبیعی را در اولویت خود قرار دهید.

کفش چرم زنانه :

کفش چرم زنانه اصل، جنسی است که می ‌توان گفت از دباغی کردن بعضی از حیوانات بخصوص گاو تولید می شود. این نوع طرح کفش ها دوام زیادی دارند و همچنین منعطف و ماندگار هستند. صنعت چرم مصنوعی که در کنار تولید چرم طبیعی وجود دارد، از ترکیب کردن پلی یورتان و  پی وی سی متشکل می‌ شود که این اختلاط از طریق یک لایه به نام اسکین و همچنین لایه دیگر که شبیه اسفنج میباشد، وجود دارد.

اما کالای تهیه شده با  این روش، شکلی مانند چرم اصلی دارد. ولی از سمتی دیگر این چرم ‌مصنوعی بسیار کم هزینه تر و ارزان قیمت تر نسبت به چرم اصلی می باشد.

بوت چرم

کیف چرم زنانه :

در حقیقت استفاده از کیف و کفش چرم زنانه شیک و مجلسی سبب رسمی و با وقار به نظر رسیدن ظاهر و استایل شما می شود، همچنین از خصوصیات بارز آن زیبایی و دوام بی همتایش می باشد. علاوه بر این کیف چرم زنانه مجلسی قابلیت جذب و یا گیرش چربی را دارد بنابراین  همین عامل سبب می شود  که به مرور زمان نو و زیباتر به نظر برسد.

چنانچه شما هم جزء افرادی هستید که یکی از دغدغه‌های شما شیک پوشی می باشد، می تواند برای این کار و خوش پوشی زیبا، ست کفش و کیف چرم زنانه را انتخاب نموده و از آن استفاده کنید.

نیم بوت زنانه :

نیم بوت یکی از ملزومات بانوان در فصل پاییز و زمستان یا بهتر است بگوییم نیمه دوم سال مخصوصاً در فصل پاییز می باشد که حتی میتوان کاپشن و یا کت و شلوار را با آن ست کرد و همچنین در برابر گل و سرما از پا محافظت می کند.

نیم بوت ها در مدل ها و همچنین رنگ های گوناگونی از طرف برندها تهیه و تولید می ‌شود. بنابراین لاکچری گردها از همان ابتدای فصل پاییز به دنبال این هستند که نیم بوت های زیبا و جذابی را انتخاب کنند که سلبریتی های معروف می پوشند.

به همین دلیل برای خانمهای مشکل پسند یکی از بهترین گزینه ها نیم بوت می باشد که استایل و ظاهر بانوان را بسیار باشکوه تر می کند.

نیم بوت چرم :

نیم بوت چرم و یا به اصطلاح چکمه، نوعی مدل یا طرح کفش چرم زمستانه به شمار می آید که مورد پسند تعداد زیادی از افراد می باشد. این نوع کفش ها به صورت همزمان چند ویژگی را پوشش می دهد، این نوع کفش ها نسبت به دیگر مدل های کفش مقاومت و دوام زیادی در برابر بارندگی باران و برف دارند و همچنین رطوبت بسیار کمی را به داخل خود راه می‌ دهند و در میزان گرم نگه داشتن پاها هم در میان مدل های گوناگون کفش های دیگر رتبه اول را دارند. زیرا کاملا مناسب هوای سرد زمستان می باشند. با توجه به گوناگونی زیاد نیم بوت ها و بوت ها همچنین کاربردهای مختلفی که دارند برای انتخاب و خرید این محصول مسیر نه چندان آسانی را باید طی کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.