اسرائیل 3 نفر را در طرح رمزارز برای شستشوی میلیون ها دزدیده شده از فرانسه دستگیر کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1] پلیس اسرائیل سه مظنون را که گفته می شود میلیون ها یورو سرقت شده از خزانه داری فرانسه را از طریق تراکنش های ارزهای دیجیتال پولشویی کرده اند، بازداشت کرده است. این پول از کمک‌های بلاعوض دولت به مشاغل آسیب‌دیده از همه‌گیری کووید-۱۹ به دست آمده است. مجری قانون اسرائیل حلقه پولشویی با استفاده

کد خبر : 242949
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
اسرائیل 3 نفر را در طرح رمزارز برای شستشوی میلیون ها دزدیده شده از فرانسه دستگیر کرد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

پلیس اسرائیل سه مظنون را که گفته می شود میلیون ها یورو سرقت شده از خزانه داری فرانسه را از طریق تراکنش های ارزهای دیجیتال پولشویی کرده اند، بازداشت کرده است. این پول از کمک‌های بلاعوض دولت به مشاغل آسیب‌دیده از همه‌گیری کووید-۱۹ به دست آمده است.

مجری قانون اسرائیل حلقه پولشویی با استفاده از سکه برای تمیز کردن پول برای کلاهبرداران فرانسوی را منهدم کرد

سه نفر در این هفته در اسرائیل به ظن ارائه خدمات پولشویی به جنایتکارانی که از دولت فرانسه کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند. روزنامه انگلیسی زبان تایمز اسرائیل و رسانه های محلی بزرگ گزارش دادند که این عملیات به دنبال تحقیقات مخفی انجام شده توسط لاهاو 433، واحد ویژه مبارزه با جنایات اسرائیل انجام می شود.

به گفته این نشریه، مقامات بر این باورند که افراد بازداشت شده از ارزهای دیجیتال مختلف برای شستشوی میلیون‌ها یورو استفاده کرده‌اند که پس از آن به مشتریان فرانسوی بازگردانده شد و اسرائیلی‌ها در ازای آن پاداش دریافت کردند. چندین مظنون دیگر نیز به عنوان بخشی از تلاش ها برای کشف این طرح مورد بازجویی قرار گرفته اند.

علاوه بر لاهاو 433، واحد تحقیق یاهالوم اداره مالیات اسرائیل و بخش جرایم سایبری و جرایم بین‌المللی دادستانی دولتی نیز در این تلاش‌ها شرکت کردند. پلیس اسرائیل با همتایان فرانسوی خود و آژانس اتحادیه اروپا برای همکاری اجرای قانون (یوروپل) نیز همکاری نزدیک داشت.

در حالی که اسرائیلی ها در اوایل سال 2022 کار روی این پرونده را آغاز کردند، فرانسوی ها تحقیقات خود را از سال گذشته آغاز کردند. کلاهبرداران در فرانسه از برنامه دولت برای حمایت از نهادهای تحت تأثیر تأثیرات منفی همه‌گیری کووید-19 در سال‌های 2020 و 2021، زمانی که اقتصاد اروپا تحت تأثیر قرنطینه قرار گرفت، سوء استفاده کردند.

سازمان‌دهندگان فرانسوی این سرقت شرکت‌های ساختگی را تأسیس کردند و موفق به درخواست و دریافت غرامت پرداخت شده توسط دولت شدند. پاریس می خواست به سرعت وجوه را برای ارائه کمک فوری به مشاغلی که از نظر مالی آسیب می بینند و نظارت ناکافی انجام می دادند، توزیع کند.

آنها سپس از خدمات پولشویی اسرائیلی‌های دستگیر شده استفاده کردند که ارزهای دیجیتال را با این پول خریداری کرده و آن را از طریق چندین سکه مبادله کردند تا منبع اصلی وجوه را پنهان کنند تا در نهایت دوباره ارز فیات بخرند. مقامات پلیس از توضیح جامع نحوه عملکرد سیستم خودداری کردند، اما قول دادند به زودی جزئیات بیشتری را ارائه کنند.

برچسب ها در این داستان

دستگیری ها، مجرمان، رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، یوروپل، فرانسه، فرانسه، کمک های مالی، تحقیقات، بازرسان، اسرائیل، اسرائیل، پولشویی، بیماری همه گیر، پلیس، مظنونین

آیا فکر می کنید اسرائیل افراد بیشتری را به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد طرح پولشویی دستگیر خواهد کرد؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، meunierd

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.