اسرائیل در تله افتاد/ اوضاع خطرناک شد

[ad_1] رسانه‌های عبری می‌گویند «دست حزب‌الله همچنان در شمال دست برتر است» و شهرک‌نشینان شمال به منطقه بازنخواهند گشت «مگر اینکه واقعیت تغییر کند. آن‌ها به‌دلیل نبود امنیت قصد خروج دائمی از آنجا را دارند». رسانه‌های رژیم صهیونیستی افزودند: متولا، شتولا، کریات شمونا و دیگر شهرک‌های هم‌مرز با لبنان در ۲۴ ساعت در معرض شلیک

کد خبر : 442132
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
اسرائیل در تله افتاد/ اوضاع خطرناک شد

[ad_1]

رسانه‌های عبری می‌گویند «دست حزب‌الله همچنان در شمال دست برتر است» و شهرک‌نشینان شمال به منطقه بازنخواهند گشت «مگر اینکه واقعیت تغییر کند. آن‌ها به‌دلیل نبود امنیت قصد خروج دائمی از آنجا را دارند».

رسانه‌های رژیم صهیونیستی افزودند: متولا، شتولا، کریات شمونا و دیگر شهرک‌های هم‌مرز با لبنان در ۲۴ ساعت در معرض شلیک موشک‌ها هستند. حزب‌الله در نزدیکی مرزها است و شلیک موشک‌ها را افزایش داده و حملات دقیق‌تر و خطرناک‌تر شده‌اند.

این رسانه‌ها ادامه دادند: حزب‌الله تبدیل به تهدیدی بزرگتر شده زیرا آژیرهای خطر در شمال کار نمی‌کنند.

این رسانه‌ها مدعی شدند: هدف قرار دادن اهداف غیرنظامی توسط حزب‌الله لبنان در راستای معادله غیرنظامی در مقابل غیرنظامی است. پاسخ حزب‌الله به اهداف غیرنظامی در متولا بعد از کشته شدن مسؤول یکی از روستاهای لبنان در حمله ارتش اشغالگر صورت گرفت.

در این راستا منابع عبری ادعا کردند که تعدادی موشک از جنوب لبنان به چندین منزل در شهرک المطله (متولا) در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی شلیک شد. شهردار شهرک المطله(متولا) گفت، سه الی پنج موشک از جنوب لبنان شلیک شد و به ادعای او ۱۵ منزل را به طور کامل ویران کرد.

تزوی یحزقلی، تحلیلگر امور عربی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حزب‌الله لبنان در شمال هچنان زمام امور را در دست دارد چراکه حزب‌الله تصمیم می‌گیرد که فشار را بیشتر کند یا نه و می‌داند که اسرائیل خویشتن‌داری می‌کند. به نظر می‌رسد شمال در جنگی قوی است. جاده‌ها خالی هستند. اسرائیل در شمال در تله افتاده‌است.

شلومی آلدار، خبرنگار شبکه ۱۳ تلوزیون رژیم صهیونیستی در شمال نیز گفت: آنچه در شمال می‌گذرد جنگ موشک ضد زره است. اسرائیلی‌ها در جنگ دوم لبنان در منازل ماندند و فکر می‌کردند کاتیوشا یک سلاح بسیار تهدیدکننده است، اما موشک‌های ضد زره امروز تهدیدکننده‌تر هستند.

وی گفت: شهرک‌نشینان شمال هرگز به این منطقه بازنمی‌گردند مگر اینکه واقعیت تغییر کند. آن‌ها همیشه فکر می‌کنند که دولت آن‌ها را نادیده گرفته‌است.

آموس یادلین، رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی پیشتر گفته بود: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان زمام امور را در شمال در دست دارد.

حزب‌الله لبنان دوشنبه از هدف قرار دادن سربازان و پایگاه‌های صهیونیستی در مرزها خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان شامگاه دوشنبه اعلام کرد که در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در غزه، هفت پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات مختلف خود قرار داده‌است.

حزب‌الله لبنان یکشنبه نیز پایگاه‌های صهیونیستی و تجمعات سربازان را هدف قرار داد که منجر به تلفاتی در میان نیروهای رژیم صهیونیستی شد.

در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در راستای حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه به عملیات‌های خود در طول مرزهای جنوبی این کشور با فلسطین اشغالی و هدف قرار دادن پایگاه‌های ارتش دشمن صهیونیستی، نقاط تجمع آنها و نیز خودروهای زرهی‌شان ادامه می‌دهد.

با ادامه تقابل آتش میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در جنوب لبنان(یونیفل) نسبت به احتمال آغاز درگیری گسترده‌تری میان لبنان و رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.