استیو بنن بالاخره مورد تفقد ترامپ قرار گرفت/73نفر دیگر هم عفو شدند

رویترز به نقل از یک منبع آگاه از این تصمیم ترامپ نوشت: مقام های کاخ سفید معتقدند ترامپ نباید خود یا اعضای خانواده اش را عفو کند زیرا این طور به نظر خواهد رسید که آنها مجرم هستند. بنن مشاور ارشد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶میلادی بود که سال گذشته به دلیل اختلاس از

کد خبر : 10709
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
استیو بنن بالاخره مورد تفقد ترامپ قرار گرفت/73نفر دیگر هم عفو شدند



رویترز به نقل از یک منبع آگاه از این تصمیم ترامپ نوشت: مقام های کاخ سفید معتقدند ترامپ نباید خود یا اعضای خانواده اش را عفو کند زیرا این طور به نظر خواهد رسید که آنها مجرم هستند.

بنن مشاور ارشد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶میلادی بود که سال گذشته به دلیل اختلاس از حامیان خود رئیس جمهوری درتلاش برای جمع آوری پول برای ساخت دیوار مرزی مکزیک- آمریکا متهم شناخته شد اما او خود را بی گناه دانست.

کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد: بنن رهبری مهم در جنبش محافظه کار بوده  و به ذکاوت سیاسی شهرت دارد.

مقام های کاخ به ترامپ توصیه کرده بودند بنن را عفو نکند. یک مقام آگاه از این امر گفت به تازگی ترامپ و بنن همزمان با تلاش ترامپ برای جلب حمایت از ادعاهای ثابت نشده خود درباره تقلب در انتخابات روابط خود را از سر گرفتند.

به عنوان بخشی از بیش از ۱۴۰ دستور عفو و بخشایش ترامپ همچنین الیوت برویدی حامی مالی کمپین هایش را عفو کرد. برویدی سال گذشته به نقض قوانین لابی گری خارجی متهم شده بود.

ترامپ همپنین کوام کیلپاتریک شهردار سابق دیترویت را هم که دوره مجازات حبس ۲۸ ساله اش را به اتهام فساد می گذراند، عفو کرد.

جولیانی وکیل ترامپ نقش پیشتازی را در تلاش های ناموفق ترامپ برای تغییر در نتایج انتخابات ۲۰۲۰ ایفا کرد اما متهم به ارتکاب جرم نشده است اما تحقیقات درباره فعالیت های او در اوکراین ادامه دارد.

ترامپ هفته گذشته به اتهام تحریک هوادارانش  به حمله به کنگره آمریکا در مجلس نمایندگان آمریکا که بیشتر اعضای آن را دموکرات ها تشکیل می دهند استیضاح شد. محکمه سنا می تواند در صورت برگزاری و محکوم شدن او مانع رقابت او در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا شود.

بنن مدیر اجرایی و موسس سابق تارنمای راست گرای بریت بارت نیوز است که طراح شعار پوپولیستی راست گرای «اول آمریکا» محسوب می شود و نقش مهمی را در بسیاری از سیاست های ضد مهاجرتی ترامپ در روزهای نخست ریاست جمهوری اش و ساخت دیوار مرزی به عنوان وعده ترامپ داشته است اما در آگوست ۲۰۱۷ اخراج شد.

310 310



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.