استیبل کوین Tron’s USDD به 0.97 دلار سقوط کرد، USDC برای دفاع از برابری 1 دلار مستقر شد – اخبار بیت کوین

پس از سقوط Terra UST و نوسانات فعلی بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از نگاه ها بر روی استیبل کوین الگوریتمی USDD مبتنی بر Tron متمرکز شده است. در 13 ژوئن، ارزش دارایی کریپتو ترون (TRX) به میزان قابل توجهی کاهش یافت و جاستین سان، بنیانگذار ترون، در مورد معامله گران برای کوتاه کردن ارز دیجیتال

کد خبر : 216376
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
استیبل کوین Tron’s USDD به 0.97 دلار سقوط کرد، USDC برای دفاع از برابری 1 دلار مستقر شد – اخبار بیت کوین


پس از سقوط Terra UST و نوسانات فعلی بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از نگاه ها بر روی استیبل کوین الگوریتمی USDD مبتنی بر Tron متمرکز شده است. در 13 ژوئن، ارزش دارایی کریپتو ترون (TRX) به میزان قابل توجهی کاهش یافت و جاستین سان، بنیانگذار ترون، در مورد معامله گران برای کوتاه کردن ارز دیجیتال صحبت کرد. سان توضیح داد که Tron DAO Reserve 2 میلیارد دلار برای “مبارزه با آنها” اختصاص خواهد داد و گفت که فکر نمی کند کوتاهترها 24 ساعت دوام بیاورند. علاوه بر این، استیبل کوین USDD در روز دوشنبه افت کوچکی را تجربه کرد و در طول کشتار بازار کریپتو به 0.977 دلار در هر واحد کاهش یافت.

یک استیبل کوین دیگر متزلزل می شود، در حالی که ارزش اقتصاد رمزنگاری به شدت کاهش می یابد – Tron DAO Reserve USDC را برای دفاع از میخ USDD مستقر می کند

در یکی از سیاه‌ترین دوشنبه‌های جهان دارایی‌های کریپتو، استیبل کوین USDD به 0.97 دلار به ازای هر واحد سقوط کرد و Tron DAO Reserve مجبور شد برای دفاع از برابری 1 دلار سرمایه‌گذاری کند. “برای شرایط شدید بازار، [Tron DAO Reserve] 700 میلیون USDC برای دفاع دریافت کرده است [the] گیره USDD. اکنون نرخ وثیقه USDD نزدیک به 300٪ است توییت کرد.

در حالی که افت سریع به 0.97 دلار بزرگترین معامله برای برخی از سرمایه گذاران نیست، و USDD به منطقه 0.99 دلار بازگشت، همان اتفاق برای UST یک روز قبل از de-peg بسیار بزرگتر رخ داد. همچنین گفته می شود که دارایی بومی ترون TRX به شدت توسط معامله گران کوتاه شده است و جاستین سان توضیح داد که 2 میلیارد دلار باعث خنثی شدن کوتاه کننده ها می شود که باعث فشار کوتاه می شود.

Sun “نرخ تامین مالی کوتاه‌سازی TRX در Binance منفی 500% در آوریل است.” توییت کرد. “[Tron DAO Reserve] 2 میلیارد دلار برای مبارزه با آنها مستقر خواهد کرد. فکر نمی کنم حتی 24 ساعت هم دوام بیاورند. [A] فشار کوتاه در راه است.»

Sun معتقد است که وثیقه‌گذاری بیش از حد، مشارکت‌کنندگان بازار را با USDD «راحت‌تر» می‌کند

سپس Tron DAO Reserve تعدادی خرید را برای دفاع از میخ اعلام کرد. پس از 700 میلیون USDC خریداری شد، سازمان خرید 100 میلیون USDC دیگر و سپس 100 میلیون دیگر USDC بیشتر پس از آن.

ذخایر Tron DAO بعد از این اظهار داشت: «در حال حاضر عرضه USDC در TRON به 2.5 میلیارد دلار رسیده است. اضافه کردن 650 میلیون USDC به ذخیره ادعای ترون این است که پشتوانه USDD حداقل 130 درصد اضافه وثیقه خواهد داشت و Sun معتقد است این روش باعث می شود سرمایه گذاران با استیبل کوین راحت تر باشند.

سان در 5 ژوئن به بلومبرگ گفت: «ما می‌خواهیم USDD را بیش از حد وثیقه داشته باشیم، که فکر می‌کنم باعث می‌شود فعالان بازار در آینده از ما راحت‌تر استفاده کنند.

برچسب ها در این داستان

برابری 1 دلاری، استیبل کوین الگوریتمی، دفاع از میخ، HE جاستین سان، جاستین سان، وثیقه اضافی، استیبل کوین، استیبل کوین، ترا، ترا UST، ترون (TRX)، بلاک چین ترون، ترون DAO، TRON DAO رزرو، trx، USDD، ذخیره USDD

نظر شما در مورد USDD استیبل کوین Tron و مبارزه آن با کشتار بازار چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.