استیبل کوین‌ها نمی‌توانند به عنوان پول عمل کنند زیرا «ارزش مطمئن» ندارند – رئیس بانک انگلستان – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، ادعا کرده است که استیبل کوین‌ها قبل از اینکه به عنوان پول عمل کنند، «باید ویژگی‌های درون پول را داشته باشند و به عنوان پول درونی تنظیم شوند». بیلی همچنین کریپتو را یک “سرمایه گذاری بسیار سوداگرانه” بدون ارزش ذاتی توصیف کرد. استیبل کوین‌ها پول هستند به گفته اندرو

کد خبر : 345724
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
استیبل کوین‌ها نمی‌توانند به عنوان پول عمل کنند زیرا «ارزش مطمئن» ندارند – رئیس بانک انگلستان – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان، ادعا کرده است که استیبل کوین‌ها قبل از اینکه به عنوان پول عمل کنند، «باید ویژگی‌های درون پول را داشته باشند و به عنوان پول درونی تنظیم شوند». بیلی همچنین کریپتو را یک “سرمایه گذاری بسیار سوداگرانه” بدون ارزش ذاتی توصیف کرد.

استیبل کوین‌ها پول هستند

به گفته اندرو بیلی، رئیس بانک انگلستان (BOE)، استیبل کوین‌ها تنها زمانی می‌توانند به عنوان پول عمل کنند که به ویژگی‌های «درون پول» دست یابند و به این ترتیب تنظیم شوند. بیلی همچنین ادعا کرد که BOE تشخیص داده است که استیبل کوین‌ها فاقد «ارزش مطمئن» هستند که عموم مردم انتظار دارند در پول دیجیتال ببینند.

بیلی، که مستقیماً به سقوط استیبل کوین UST ترا در سال 2022 اشاره نکرد، در سخنرانی خود در مؤسسه مالی بین المللی پیشنهاد کرد که اعتماد عمومی به این نوع پول دیجیتال “برای تقویت ثبات مالی لازم است.”

رئیس BOE همچنین از سخنرانی 12 آوریل خود برای توضیح نحوه تعریف بانک مرکزی در حال حاضر پول استفاده کرد. به گفته بیلی، اگر چیزی به عنوان ذخیره ارزش یا روش پرداخت در نظر گرفته شود، چنین دارایی به عنوان پول در نظر گرفته می شود.

طبق توضیحات رئیس کل بانک مرکزی، پول را می توان با عباراتی مانند پول درونی که در اصل پول بانک تجاری است و پول خارجی که در واقع پول بانک مرکزی است، تعریف کرد. اگرچه استفاده از آن‌ها به‌عنوان یک روش پرداخت افزایش یافته است، اما بیلی گفت، مگر اینکه ویژگی‌های استیبل کوین‌های پولی را به دست آورند، فقط «حداقل به عنوان یک وسیله پرداخت پول هستند».

“سرمایه گذاری بسیار سوداگرانه”

بیلی در مورد آنچه که او «کریپتو بدون پشتوانه» نامید، تکرار کرد که چنین دارایی های دیجیتالی نمی توانند به عنوان پول عمل کنند.

برای اینکه پول کارکرد خود را به عنوان وسیله پرداخت انجام دهد، به ثبات ارزش نیاز دارد. این به وضوح در مورد رمزارزهای بدون پشتوانه صادق نیست. این می تواند یک شرط بندی، یک سرمایه گذاری بسیار سوداگرانه یا یک کلکسیون باشد، اما توجه داشته باشید که ارزش ذاتی ندارد، بنابراین خریدار بسیار آگاه باشد.» فرماندار BOE توضیح داد.

با پرداختن به بحران بانکی اخیر ناشی از فروپاشی بانک سیلیکون ولی، رئیس BOE بر لزوم “بازنگری مجدد در حفاظت از پول داخلی” به ویژه در بانک های کوچکتر تاکید کرد.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.