استودیوی بازی بلیزارد در حال نظرسنجی از بازیکنان در مورد کریپتو و NFT ها – گیمز بیت کوین نیوز

[ad_1] بلیزارد، یک استودیوی بازی سازی و بخشی از شرکت Activision-Blizzard، نظرسنجی برخی از گیمرها را در مورد استفاده از NFT و عناصر ارزهای دیجیتال آغاز کرده است. این نظرسنجی که فقط برای برخی از بازیکنان آن انجام شد، شایعاتی را در مورد احتمال ورود برخی از این عناصر به بازی های خود توسط این

کد خبر : 196307
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
استودیوی بازی بلیزارد در حال نظرسنجی از بازیکنان در مورد کریپتو و NFT ها – گیمز بیت کوین نیوز

[ad_1]

بلیزارد، یک استودیوی بازی سازی و بخشی از شرکت Activision-Blizzard، نظرسنجی برخی از گیمرها را در مورد استفاده از NFT و عناصر ارزهای دیجیتال آغاز کرده است. این نظرسنجی که فقط برای برخی از بازیکنان آن انجام شد، شایعاتی را در مورد احتمال ورود برخی از این عناصر به بازی های خود توسط این شرکت ایجاد کرد. با این حال، Mike Ybarra، رئیس استودیو، این احتمال را رد کرد.

Blizzard یک نظرسنجی انتخابی انجام می دهد، شامل NFT و سوژه های بازی برای کسب درآمد می شود

بلیزارد، استودیوی بازی سازی که فرنچایزهایی مانند Starcraft، Warcraft و Overwatch را ایجاد کرده، در حال نظرسنجی از برخی از گیمرها در مورد نظرات آنها در مورد NFT ها و مکانیک های بازی برای کسب درآمد است. مطابق با منابع در رسانه های اجتماعی، این نظرسنجی با بازیکنان در مورد مسائلی که شامل سایر موضوعات رایج تر برای یک شرکت بازی سازی، مانند واقعیت افزوده و بازی های ابری، مشورت می کرد.

با این حال، بخشی وجود داشت که مستقیماً در مورد نظر و احساسات این کاربران در مورد گنجاندن عناصر NFT و ارزهای دیجیتال در برخی از IP های بازی (مالکیت معنوی) شرکت سؤال می کرد. در حالی که این نظرسنجی مستقیماً به پیاده سازی این مکانیک ها در هیچ بازی اشاره نکرد، اما نگرانی برخی از گیمرها را در مورد احتمال وجود این موارد در دست ساخت ایجاد کرد.

با این حال، رئیس بلیزارد، مایک یابارا، تکذیب کرد ایده، اعلام می کند:

هیچ کس NFT انجام نمی دهد.

NFT ها در آینده

طرفداران بلیزارد از پاسخ یبارا و نظرسنجی شگفت زده شدند و این وضعیت را غیر منطقی دانستند. با این حال، این نظرسنجی ممکن است مربوط به آینده اکتیویژن بلیزارد پس از خرید تقریباً 69 میلیارد دلاری مایکروسافت در ژانویه باشد.

مالک آینده این شرکت، اگر خرید موانع قانونی را برطرف کند، ممکن است علاقه مند باشد که برخی از IP های بلیزارد را برای آزمایش با آنها استفاده کند، که وجود نظرسنجی اکتشافی را توضیح می دهد. با این حال، هنوز هیچ خبر روشنی در مورد منشا این نظرسنجی منتشر نشده است.

NFT ها و پدیده های بازی برای کسب درامد، موضوعات داغی در میان گیمرهای فرنچایزهای AAA بوده است که در برابر پذیرش این عناصر در بازی های سنتی مقاومت نشان داده اند. با این حال، برخی از شرکت ها قبلاً آنها را در بخشی از برنامه های تجاری خود گنجانده اند، حتی در شرکت های فعال در این زمینه سرمایه گذاری می کنند.

یکی از طرفدارترین شرکت‌های رمزنگاری Ubisoft است که قبلاً بازار NFT خود را به نام Quartz راه‌اندازی کرده است و از Animoca Brands، شرکت پشتیبان The Sandbox، یکی از شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌های مبتنی بر متاورس حمایت کرده است. یوسوکه ماتسودا، رئیس Square Enix نیز حمایت خود را از این نوع ویژگی‌ها اعلام کرده و مزایای آن‌ها را در نامه سال جدید برجسته کرده است.

نظر شما در مورد نظرسنجی Blizzard در مورد NFTها و جنبش بازی برای کسب درآمد چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.