استن دراکن میلر، میلیاردر، بیت کوین را به طلا در “بازار گاوی تورمی” ترجیح می دهد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

استنلی دراکن میلر، مدیر صندوق سرمایه گذاری میلیاردر مشهور، می گوید که در یک بازار صعودی تورمی، او می خواهد «مطمئناً» بیش از طلا مالک بیت کوین باشد. با این حال، او توضیح داد که در بازار نزولی، ترجیح می دهد طلا داشته باشد. استنلی دراکن میلر در کریپتو، بیت کوین و بلاک چین استن

کد خبر : 216041
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
استن دراکن میلر، میلیاردر، بیت کوین را به طلا در “بازار گاوی تورمی” ترجیح می دهد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین


استنلی دراکن میلر، مدیر صندوق سرمایه گذاری میلیاردر مشهور، می گوید که در یک بازار صعودی تورمی، او می خواهد «مطمئناً» بیش از طلا مالک بیت کوین باشد. با این حال، او توضیح داد که در بازار نزولی، ترجیح می دهد طلا داشته باشد.

استنلی دراکن میلر در کریپتو، بیت کوین و بلاک چین

استن دراکن میلر دیدگاه خود را در مورد بیت کوین و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در مصاحبه ای با بنیاد کنفرانس سون که شنبه منتشر شد به اشتراک گذاشت.

Druckenmiller رئیس و مدیر عامل Duquesne Family Office LLC است. او قبلاً مدیر عاملی در مدیریت صندوق سوروس بود که مسئولیت کلی وجوهی با حداکثر ارزش دارایی 22 میلیارد دلار را بر عهده داشت. طبق فهرست میلیاردرهای فوربس، دارایی خالص شخصی او در حال حاضر 6.8 میلیارد دلار است.

او توضیح داد: «اگر فکر می‌کنید که در آینده سیاست پولی و تورم غیرمسئولانه‌ای خواهیم داشت» و افزود: «اگر در مرحله صعودی باشد، می‌خواهید صاحب بیت‌کوین شوید.» در مقابل، او خاطرنشان کرد: «اگر برای سایر دارایی‌ها در مرحله کاهشی است، می‌خواهید طلا داشته باشید.»

وی تاکید کرد که معتقد است این موضوع درست است زیرا به اندازه کافی بازارها را رصد کرده است. دراکن میلر تاکید کرد: “من شروع به باور آنچه که مشاهده می کنم دارم.”

مطمئناً، اگر فکر می‌کنم که ما یک بازار صعودی تورمی خواهیم داشت، می‌خواهم بیشتر از طلا مالک بیت کوین باشم.

او توضیح داد: «اگر فکر می‌کردم می‌خواهیم بازار نزولی داشته باشیم – شما چیزهایی از نوع رکود تورمی می‌دانید – می‌خواهم صاحب طلا باشم.

این میلیاردر افزود: «این فرضیه من است که از این نقطه به بعد ادامه می‌دهم» و خاطرنشان کرد که فرض او 85 درصد بر اساس آنچه که مشاهده کرده است.

در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، مدیر معروف صندوق تامینی به اشتراک گذاشت که با توجه به “سیگنال های فرکانس بالا” او موارد زیر را دنبال می کند:

مطمئناً به نظر می رسد که همبستگی قوی بین رمزنگاری و نزدک وجود دارد.

در مورد آینده ارزهای دیجیتال، او گفت: «اگر بلاک چین یک نیروی واقعی در اقتصاد ما نباشد – مثلاً پنج سال تا 10 سال آینده – و یک اخلال بزرگ نباشد، بسیار شگفت زده خواهم شد. او توضیح داد: «شرکت‌هایی که از الان تا آن زمان تأسیس شده‌اند، خیلی خوب عمل خواهند کرد، اما چیزهایی مانند شرکت‌های مالی ما را نیز به چالش می‌کشند و اختلالات زیادی ایجاد می‌کنند».

Druckenmiller نتیجه گرفت: “بنابراین، من ارزهای دیجیتال را جالب می دانم.” با این حال، این میلیاردر با اشاره به اینکه چند هفته دیگر تولد 69 سالگی او فرا می رسد، خاطرنشان کرد:

من احتمالا خیلی پیرتر از آن هستم که بتوانم از نظر فکری با جوانان این فضا رقابت کنم، اما مطمئناً آن را زیر نظر دارم.

نظر شما در مورد نظرات Stanley Druckenmiller چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.