استنلی دراکن میلر، غول صندوق سرمایه گذاری، درباره «فرود سخت» برای اقتصاد ایالات متحده هشدار می دهد – اخبار بیت کوین

[ad_1] استنلی دراکن میلر، مدیر صندوق تامینی میلیاردر، پیش‌بینی وحشتناکی برای اقتصاد ایالات متحده دارد: رکود در آینده نزدیک است و احتمالاً در ژوئن امسال رخ خواهد داد. پیش‌بینی Druckenmiller در حالی است که هزینه‌های مصرف‌کننده آمریکایی همچنان پایین است و عمدتاً ناشی از استفاده از کارت اعتباری است. دراکن میلر، یک غول سرمایه گذاری

کد خبر : 358827
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۵:۳۰
استنلی دراکن میلر، غول صندوق سرمایه گذاری، درباره «فرود سخت» برای اقتصاد ایالات متحده هشدار می دهد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

استنلی دراکن میلر، مدیر صندوق تامینی میلیاردر، پیش‌بینی وحشتناکی برای اقتصاد ایالات متحده دارد: رکود در آینده نزدیک است و احتمالاً در ژوئن امسال رخ خواهد داد. پیش‌بینی Druckenmiller در حالی است که هزینه‌های مصرف‌کننده آمریکایی همچنان پایین است و عمدتاً ناشی از استفاده از کارت اعتباری است. دراکن میلر، یک غول سرمایه گذاری باتجربه، هشدار می دهد که نادیده گرفتن احتمال وقوع یک سناریوی «واقعا، واقعاً بد» احمقانه است.

دراکن میلر از کاهش مخارج مصرف کننده و آشفتگی صنعت بانکداری به عنوان شاخص های رکود یاد می کند

در کنفرانس سرمایه گذاری Sohn 2023 در سانفرانسیسکو، استنلی دراکن میلر زنگ خطر را در مورد اقتصاد ایالات متحده به صدا درآورد. در حالی که دیگران ممکن است به “فرود نرم” خوش بین باشند، مدیر باتجربه صندوق تامینی برای تاثیرگذاری آماده است و در عوض “فرود سخت” را پیش بینی می کند.

استنلی دراکن میلر، غول صندوق سرمایه گذاری، درباره «فرود سخت» برای اقتصاد ایالات متحده هشدار داد
منبع تصویر: “There Goes The US Consumer” با برجسته کردن کاهش هزینه های مصرف کننده – Zerohedge 14 مه 2023.

دراکن میلر، که 30 سال موفقیت در صنعت صندوق های تامینی را تجربه کرده است، کاهش شدید مخارج مصرف کننده و آشفتگی اخیر صنعت بانکداری را به عنوان عوامل کلیدی پشت پیش بینی خود ذکر کرد. هشدارهای دراکن میلر در مورد اقتصاد ایالات متحده توسط سایر چهره های قابل توجه در دنیای مالی نیز تکرار می شود.

استنلی دراکن میلر، غول صندوق سرمایه گذاری، درباره «فرود سخت» برای اقتصاد ایالات متحده هشدار داد
منبع تصویر: “There Goes The US Consumer” با برجسته کردن کاهش هزینه های مصرف کننده – Zerohedge 14 مه 2023.

سایر سرمایه گذاران مشهور، از جمله بری استرنلیخت، دیوید روزنبرگ، و جفری گانلاخ نیز در مورد “فرود سخت” در ایالات متحده ابراز نگرانی کرده اند. در کنفرانس سون، دراکن میلر پیش بینی خود را توضیح داد و از افزایش بیکاری، کاهش 20 درصدی سود کسب و کار و افزایش ورشکستگی ها به عنوان شاخص های اصلی رکود نام برد.

با این حال، او به سرعت توضیح داد که بحرانی بدتر از بحران مالی سال 2008 را پیش بینی نمی کند. دراکن میلر گفت:

من چیزی بدتر از سال 2008 را پیش‌بینی نمی‌کنم. ساده‌لوحانه است که نسبت به اتفاقات واقعاً بدی که اتفاق می‌افتد چشم باز نباشیم.

Druckenmiller نسبت به فرصت های پس از رکود خوش بین است

در حالی که برخی از کارشناسان، مانند تحقیقات سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس و وندی ادلبرگ از پروژه همیلتون، “فرود نرم” را برای اقتصاد ایالات متحده پیش بینی می کنند، دراکن میلر چشم انداز کاملاً متفاوتی دارد. دراکن میلر برای رکود اقتصادی آماده می شود، اما به آینده نیز خوش بین است.

استنلی دراکن میلر، غول صندوق سرمایه گذاری، درباره «فرود سخت» برای اقتصاد ایالات متحده هشدار داد
در حالی که دراکن میلر از نظر اقتصاد ایالات متحده انتظار یک “فرود سخت” را دارد، سرمایه گذار معتقد است فرصت ها در بحبوحه و به دنبال رکود اقتصادی ایجاد خواهند شد.

در واقع، او معتقد است که در سال‌های آینده «فرصت‌های باورنکردنی» به‌ویژه در زمینه هوش مصنوعی (AI) وجود خواهد داشت. Druckenmiller چشم انداز پس از رکود اقتصادی را به عنوان یک زمین حاصلخیز برای فناوری های نوآورانه و راه حل های پیشرفته “ارائه خود” می بیند.

دراکن میلر بیان کرد:

هوش مصنوعی بسیار بسیار واقعی است و می تواند به اندازه اینترنت تاثیرگذار باشد – هوش مصنوعی در نهایت می تواند ۱۰۰ میلیارد دلار تولید کند. [in] شرکت ها

در کنفرانس سرمایه گذاری Sohn، استنلی دراکن میلر وقتی به نظرش در مورد سیاست فعلی فدرال رزرو رسید، سخنی کوتاه نکرد. دراکن میلر معتقد است که بانک مرکزی آمریکا منابع خود را در مبارزه با تورم و رکود تمام کرده است. او اظهار تاسف کرد: «ما اساساً تمام گلوله‌هایمان را هدر دادیم.

برچسب ها در این داستان

ai، هوش مصنوعی، بانک مرکزی، هزینه های مصرف کننده، استفاده از کارت اعتباری، فدرال رزرو، فدرال رزرو، کارشناسان مالی، فرود سخت، مدیر صندوق تامینی، رکود در انتظار، فرصت ها، پس از رکود، رکود، کنفرانس سرمایه گذاری سون، استنلی دراکن میلر، اقتصاد ایالات متحده

نظر شما در مورد پیش بینی های استنلی دراکن میلر برای اقتصاد ایالات متحده چیست؟ آیا با ارزیابی او موافق هستید یا دیدگاه متفاوتی دارید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.