استقلال و ناکامی مطلق در نقل و انتقالات

[ad_1] سپهر ستاری: استقلال در فصل نقل و انتقالات روزهای عجیب و پرحاشیه‌ای را سپری کرد. آبی‌های پایتخت برخلاف انتظار اصلا در رسیدن به اهداف نقل و انتقالاتی خود موفق نبودند و در جذب بازیکنان مورد نیاز جواد نکونام و حفظ ستاره‌های خود ناکام ماندند. استقلال تا امروز نه تنها در خرید بازیکن جدید و

کد خبر : 380868
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۴۵
استقلال و ناکامی مطلق در نقل و انتقالات

[ad_1]

سپهر ستاری: استقلال در فصل نقل و انتقالات روزهای عجیب و پرحاشیه‌ای را سپری کرد. آبی‌های پایتخت برخلاف انتظار اصلا در رسیدن به اهداف نقل و انتقالاتی خود موفق نبودند و در جذب بازیکنان مورد نیاز جواد نکونام و حفظ ستاره‌های خود ناکام ماندند. استقلال تا امروز نه تنها در خرید بازیکن جدید و تقویت تیم فصل گذشته ناکام ماند، بلکه در حفظ ستاره‌های فصل گذشته خود هم توفیقی نداشته تا یک تابستان کابوس‌وار برای هوادارانش رقم بزند. در این بین از دست رفتن چند ستاره بیش از بقیه باعث عصبانیت هواداران استقلال شده است:

علیرضا بیرانوند

مذاکره استقلال با علیرضا بیرانوند یک شوک بزرگ در بازار نقل و انتقالات بود و در ساعات ابتدایی هیچکس به صحت آن هم باور نداشت. گلر ملی‌پوش پرسپولیس که بر سر دریافت مطالباتش با پرسپولیسی‌ها به مشکل خورده بود، ناگهان وارد مذاکره با استقلال شد و به امضای قرارداد با این تیم هم نزدیک بود. با این حال بمب مورد نظر مدیران وقت استقلال در ساختمان این باشگاه منفجر شد و فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

پس از حل شدن مشکل بیرانوند با پرسپولیس، تغییرات در استقلال هم آغاز شد و حجت کریمی تصمیم به استعفا گرفت. او که می‌خواست با خرید بیرانوند نام خود را در تاریخ نقل و انتقالات ماندگار کند، در نهایت مجبور شد از استقلال برود.

امیر عابدزاده یکی از گزینه‌های استقلال پس از ناکامی در جذب علیرضا بیرانوند بود ولی پروسه جذب او هم با موفقیت همراه نشد. اتفاقی که در خصوص محمدرضا اخباری هم رخ داد تا استقلالی‌ها در نهایت دوباره با سیدحسین حسینی تمدید کنند. البته در روزهای اخیر محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان جوان هوادار هم به استقلال پیوسته تا برای حضور در ترکیب اصلی با حسینی رقابت کند.

استقلال و ناکامی مطلق در نقل و انتقالات

رافائل سیلوا

بدون شک بهترین مدافع استقلال در فصل گذشته رافائل سیلوا برزیلی بود. مدافعی که پس از مشکلات سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به استقلال پیوست و عملکرد درخشانی در خط دفاعی این تیم داشت. با این حال سیلوا هم مانند اکثر ستاره‌های استقلال در چند فصل اخیر تصمیم به جدایی گرفت و به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ کرد.

استقلال برای جانشینی سیلوا چند گزینه جدی مثل عارف آقاسی و سامان فلاح هم داشتند که مذاکره با آقاسی به امضای قرارداد هم نزدیک شده بود ولی در نهایت هیچکدام از این دو مدافع آبی‌پوش نشدند. آقاسی تصمیم گرفت به تراکتور برگردد و پیکان هم فلاح را به گل‌گهر فروخت. اتفاقی که باعث شد استقلالی‌ها به سراغ ایمان سلیمی بروند و این روزها هم در تلاش هستند تا قرارداد عارف غلامی را تمدید کنند. البته آرمین سهرابیان هم دیگر خرید استقلال در خط دفاعی بود که از گل‌گهر به جمع شاگردان نکونام اضافه شده است.

استقلال و ناکامی مطلق در نقل و انتقالات

سعید عزت‌اللهی

هافبک ملی‌پوش وایله دانمارک یکی از نفراتی است که تقریبا هر تابستان بحث حضورش در استقلال مطرح می‌شود و بدون نتیجه خاصی به پایان می‌رسد. سعید عزت‌اللهی امسال هم مورد توجه استقلال قرار گرفت و نکونام خیلی دوست داشت او را به خدمت بگیرد ولی مشکل رضایتنامه و دستمزد احتمالی عزت‌اللهی باعث شد او امسال هم آبی‌پوش نشود. پرسپولیس هم دیگر مشتری عزت‌اللهی بود ولی درخواست وایله برای دریافت یک میلیون یورو باعث شد آن‌ها هم نتوانند این هافبک ملی‌پوش را بخرند.

رضا اسدی، احسان پهلوان و مسعود ریگی هم دیگر بازیکنانی بودند که مورد توجه نکونام قرار داشتند ولی استقلالی‌ نشدند. یاسین سلمانی و روبرتو تورس هم دیگر گزینه‌های استقلال هستند که حضورشان هنوز منتفی نشده و ممکن است طی روزهای آتی با این تیم قرارداد امضا کنند.

استقلال و ناکامی مطلق در نقل و انتقالات

مهدی قایدی، محمد محبی

دو ستاره استقلال در فصل گذشته مهم‌ترین نفراتی هستند که در این تابستان از دست آبی‌ها رفتند. محمد محبی و مهدی قایدی که فصل گذشته روی هم 20 گل برای استقلال زده بودند با پایان قرارداد قرضی خود از جمع شاگردان نکونام جدا شدند. این درحالی بود که هر دو بازیکن تمایل زیادی به ماندن در استقلال داشتند ولی مشکلات مالی و مدیریتی مانع از جذب آن‌ها شد.

محبی که بند خرید 600 هزار دلاری هم داشت پس از ماجراهای مربوط به ارسال فیش جعلی هیچ شانسی برای حضور در استقلال نداشت و راهی روستوف پرتغال شد. باشگاه شباب‌الاهلی امارات هم پس از بدقولی‌های استقلال ترجیح داد بابت فروش قایدی مذاکره‌ا نکند و او را به اتحاد کلبا، تیم فرهاد مجیدی داد.

جدایی قایدی و محبی ضربه بزرگی به نقل و انتقالات استقلال زد و این تیم برای پر کردن جای خالی دو ستاره خود کار سختی خواهد داشت. احتمالا در این فصل کوین یامگا یک خط جلوتر بازی کند تا در سمت راست جای محبی را بگیرد و مهرداد محمدی هم باید خلاء قایدی را در سمت چپ پر کند.

استقلال و ناکامی مطلق در نقل و انتقالات

امیرحسین حسین‌زاده

پس از جدایی قایدی و محبی نام امیرحسین حسین‌زاده به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی آن‌ها مطرح شد ولی درخواست 800 هزار دلاری شارلروا برای صدور رضایتنامه او باعث شد ماجرا به کل منتفی شود. تیم بلژیکی در شرایطی چنین درخواستی داشت که سال گذشته حسین‌زاده را با تنها 250 هزار دلار از استقلال به خدمت گرفته بود ولی خطیر حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر تیم بلژیکی نشد که البته تصمیمش غیرمنطقی هم نبود.

در نهایت تراکتور موفق به جذب حسین‌زاده شد تا یکی دیگر از نفرات لیست جواد نکونام هم راهی تیم دیگری شود. موضوعی که ناراحتی شدید او و هواداران استقلال را به دنبال داشت.

استقلال و ناکامی مطلق در نقل و انتقالات

بیشتر بخوانید:

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.