استقلال سه سال است با این داور فقط می‌برد

شاگردان فرهاد مجیدی در حالی دوشنبه هفته جاری باید در اراک مقابل آلومینیوم به میدان بروند که کمیته داوران اشکان خورشیدی را به عنوان داور این مسابقه برای این دو تیم تعیین کرد. سهم برد با این داور بیشتر است تیم استقلال در پنج دیدار آخر با قضاوت اشکان خورشیدی ۳ برد و دو باخت

کد خبر : 150247
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
استقلال سه سال است با این داور فقط می‌برد



شاگردان فرهاد مجیدی در حالی دوشنبه هفته جاری باید در اراک مقابل آلومینیوم به میدان بروند که کمیته داوران اشکان خورشیدی را به عنوان داور این مسابقه برای این دو تیم تعیین کرد.

سهم برد با این داور بیشتر است

تیم استقلال در پنج دیدار آخر با قضاوت اشکان خورشیدی ۳ برد و دو باخت داشته که در این ۵ دیدار ۵ گل به ثمر رسانده و فقط دو گل خورده است.

برد آخر با مجیدی

استقلال در آخرین بازی خود با قضاوت اشکان خورشیدی در هفته هجدهم لیگ برتر بیستم مقابل ماشین سازی تبریز به میدان رفت که در پایان با نتیجه ۲ بر صفر برنده شد. محمد نادری (۱۹) و ارسلان مطهری (۴۲) زننده گل های استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی بودند.

بیشتر بخوانید:

باز هم با پیروزی فرهاد

قضاوت قبلی خورشیدی برای استقلال به هفته بیست و پنجم لیگ برتر نوزدهم برمی‌گردد. دیدار استقلال در آبادان مقابل صنعت نفت که در آن دیدار نیز با نتیجه دو بر صفر به برتری دست. شیخ دیاباته (۳۰) و ارسلان مطهری(۹۵) دو گل استقلال را با سرمربیگری فرهاد مجیدی به ثمر رسانده و برنده به تهران برگشتند.

برتری با استراماچونی مقابل گل محمدی

قضاوت دیگر این داور به هفته سیزدهم لیگ برتر نوزدهم برمی‌گردد که استقلال این بار با نتیجه یک بر صفر توانست شهر خودرو را در تهران شکست بدهد. تک گل استقلال در آن بازی را شیخ دیاباته (۶۱) به ثمر رساند. سرمربیگری استقلال در آن بازی بر عهده آندره‌آ استراماچونی بود. این پیروزی در حالی به دست آمد که سرمربیگری شهرخودرو بر عهده یحیی گل محمدی بود.

باخت در دربی

چهارمین مسابقه اخیری که اشکان خورشیدی برای استقلال سوت زد دربی هفته بیست و سوم لیگ برتر هجدهم است که پرسپولیس با تک گل احمد نوراللهی(۲۱) موفق شد استقلال را با سرمربیگری وینفرد شفر شکست بدهد. برانکو ایوانکوویچ در آن دیدار هدایت سرخپوشان تهرانی را برعهده داشت.

شکست در تبریز

اما پنجمین قضاوت اخیر این داور برای استقلال باز هم با شکست این تیم همراه شد. بازی استقلال در تبریز مقابل تراکتور در هفته هجدهم لیگ برتر که اشکان دژاگه در دقیقه ۵۲ توانست دروازه استقلال را باز کند. سرمربیگری استقلال در آن بازی نیز برعهده وینفرد شفر بود.

نتایج امیدبخش مجیدی با خورشیدی

فرهاد مجیدی در دو قضاوت اخیر خورشیدی برای بازی‌های استقلال روی نیمکت این تیم نشسته و در هر دو بازی نیز برنده زمین را ترک کرده است.

سه سال است استقلال با این داور می‌برد

ضمن اینکه خورشیدی هر سه بازی آخری که برای استقلال سوت زده این تیم برنده از زمین خارج شده است. تیم استقلال با قضاوت اشکان خورشیدی از دیدار این تیم در مصاف با شهرخودرو یعنی از روز شنبه ۱۵ دی ماه سال ۱۳۹۷ (۲ سال و ۱۱ ماهه ۲۷ روز پیش) تاکنون در هیچ رقابتی شکست نخورده و همواره با سوت این داور برنده زمین بازی را ترک کرده است.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم در اراک روز دوشنبه ۱۳ دی از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

۲۵۷ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.