استقلال با لشکری از غایبان مقابل تیم رحمتی

مریم روحی: پس از مدت ها تعطیلی به دلیل حضور تیم ملی فوتبال در رقابت های مقدماتی جام جهانی، فردا و در تنها دیدار باقی مانده از هفته بیست و یکم، تیم های استقلال و پدیده در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می روند که سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم بسیار

کد خبر : 68534
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
استقلال با لشکری از غایبان مقابل تیم رحمتی



مریم روحی: پس از مدت ها تعطیلی به دلیل حضور تیم ملی فوتبال در رقابت های مقدماتی جام جهانی، فردا و در تنها دیدار باقی مانده از هفته بیست و یکم، تیم های استقلال و پدیده در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می روند که سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

فرهاد مجیدی که روزهای بحرانی و پرحاشیه ای را در استقلال پشت سر می گذارد، برای دیدار فردا دستش خالی تر از همیشه است. او هروویه میلیچ و داریوش شجاعیان را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد و این دو بازیکن نمی توانند مقابل پدیده به میدان بروند.

فرشید اسماعیلی نیز که گفته می شد دچار آسیب دیدگی شده است، در تمرینات تیمش حضور پیدا نمی کند. البته مشکل این بازیکن، اختلاف با مدیریت باشگاه است و امروز نیز این بازیکن به همراه احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان مصاحبه هایی را علیه یکدیگر مطرح کردند.

شیخ دیاباته نیز که در تعطیلات به سر می برد، نتوانست به ایران برگردد. این بازیکن از پاریس به ترکیه آمد اما به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم، قادر به حضور در تهران نبود و دوباره به فرانسه بازگشت تا او نیز در برابر پدیده غایب باشد. ضمن اینکه احمد موسوی نیز نمی تواند در بازی فردا تیمش را همراهی کند.

غیبت این ۵ بازیکن قطعی است اما دو مهره کلیدی آبی پوشان نیز وضعیت نامشخصی دارند. مهدی قایدی که پس از بازگشت تیم ملی از بحرین راهی امارات شد تا مرخصی ۳ روزه اش را پشت سر بگذارد، امروز به تهران برمیگردد تا در آخرین جلسه تمرینی آبی پوشان حضور پیدا کند و با توجه به غیبت او در روزهای گذشته، حضورش در برابر پدیده نامشخص است.

رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان نیز وضعیت مشابهی با قایدی دارد. او در تمرینات چند روز پیش تیمش غایب بود و روز جمعه توانست به همراه تیم به تمرین بپردازد. باید دید وضعیت او برای بازی فردا چگونه خواهد بود و البته به نظر می رسد در هر شرایطی، سیدحسین حسینی انتخاب مجیدی برای حضور درون دروازه استقلال خواهد بود.

۲۵۶ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.