استقرار ۱۰ خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در کرمانشاه

[ad_1] ایسنا/کرمانشاه دبیر شورای هماهنگی بانک‌های کرمانشاه از استقرار حدود ۱۰ دستگاه خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در محورهای استان کرمانشاه تا مرز خسروی خبر داد. جلال صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تدابیری که برای ارائه خدمات بانکی و پولی به زوار اربعین از ورودی استان تا مرز خسروی اندیشیده

کد خبر : 387035
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۹
استقرار ۱۰ خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در کرمانشاه

[ad_1]

ایسنا/کرمانشاه دبیر شورای هماهنگی بانک‌های کرمانشاه از استقرار حدود ۱۰ دستگاه خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار اربعین در محورهای استان کرمانشاه تا مرز خسروی خبر داد.

جلال صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تدابیری که برای ارائه خدمات بانکی و پولی به زوار اربعین از ورودی استان تا مرز خسروی اندیشیده شده، عنوان کرد: تمام شعب بانکی که در این مسیر قرار دارند، در آماده‌باش هستند.

وی از تامین نقدینگی کافی مورد نیاز بانک‌ها خبر داد و افزود: به علاوه مقرر شده بانک‌هایی که در مسیر تردد زوار عتبات عالیات قرار دارند، شعب کشیک را برای ساعات و ایام تعطیل در نظر بگیرند.

رئیس شعب بانک ملی استان کرمانشاه از شارژ مستمر نقدینگی خودپردازهایی که در مسیر تردد زوار هستند نیز یاد کرد و ادامه داد: هیچ مشکلی برای تامین نقدینگی خودپردازها وجود ندارد و پیگیری برای اینکه سقف برداشت از دستگاه‌ها در ایام اربعین افزایش یابد نیز صورت گرفته است.

صفری خاطرنشان کرد: امسال نیز مانند سال گذشته برنامه استقرار حدود ۱۰ دستگاه خودپرداز سیار در مسیر تردد زوار در دستور کار است که در صورت نیاز امکان افزایش این دستگاه‌ها وجود دارد. اولویت استقرار این دستگاه‌ها هم در نقاط و محورهایی است که تراکم حضور زوار را داریم.

وی از تجربه موفق سال گذشته در ایجاد خزانه فرعی در قصرشیرین یاد کرد و افزود: این اقدام کمک بسزایی به تامین پول به موقع برای زوار و کاهش ترددها برای جابجایی پول داشت و امسال نیز راه‌اندازی این خزانه پیگیری خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های کرمانشاه همچنین از ارائه خدمات ارزی به زوار اربعین یاد کرد و افزود: شعب منتخب بانک‌های ملی، صادرات، ملت و تجارت تامین ارز زوار را انجام خواهند داد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.