استقبال ۱۲ هزار مسافر نوروزی از تفرجگاه غربالبیز مهریز

[ad_1] ایسنا/یزد چشمه غربالبیز از مناظر کوهستانی جذاب شهرستان مهریز یزد به دلیل چشم اندازهای منحصر به فرد، هوای مناسب، امکان اسکان، دسترسی به شهر و امکانات رفاهی، مکان بسیار مناسبی برای گذراندن روزهای تعطیل نوروز است به طوری که این روزها نیز با استقبال مسافران نوروزی همراه شده است. «یاسر الله بخشی» مدیر عامل

کد خبر : 479447
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
استقبال ۱۲ هزار مسافر نوروزی از تفرجگاه غربالبیز مهریز

[ad_1]

ایسنا/یزد چشمه غربالبیز از مناظر کوهستانی جذاب شهرستان مهریز یزد به دلیل چشم اندازهای منحصر به فرد، هوای مناسب، امکان اسکان، دسترسی به شهر و امکانات رفاهی، مکان بسیار مناسبی برای گذراندن روزهای تعطیل نوروز است به طوری که این روزها نیز با استقبال مسافران نوروزی همراه شده است.

«یاسر الله بخشی» مدیر عامل شرکت تعاونی وحدت دهیاران مهریز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان مهریز به علت باغ شهر بودن و وجود آثار تاریخی و موقعیت خاصی که کنار جاده ترانزیت تهران- بندرعباس قرار دارد، همه ساله میزبان مسافران زیادی در ایام نوروز است.

وی ادامه داد: مهریز از شهرهای تاریخی استان یزد است که علاوه بر قدمت تاریخی بسیار ارزشمند، از طبیعت بکر و بسیار زیبایی نیز برخوردار است و در سال‌های گذشته در ایام نوروز، بعد از مرکز استان بیشترین تعداد گردشگران نوروزی را به خود جذب کرده است.

این مسئول یکی از تفرجگاه‌های معروف مهریز را چشمه غربالبیز ذکر کرد و گفت: از ۲۹ اسفند تا به امروز بیش از ۱۲ هزار نفر از مسافران و گردشگران نوروزی از طبیعت این تفرجگاه زیبا لذت بردند و از آثار تاریخی این مجموعه دیدن کردند.

الله بخشی در پایان بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و برپایی کافه شهدا از دیگر برنامه های اجرا شده در این مجموعه است.

«چشمه غربالبیز» که یکی از دو چشمه اصلی استان یزد است در روستای مدوار شهرستان مهریز واقع شده است. این چشمه از مناظر کوهستانی جذاب مهریز است که در دامنه کوهی به همین نام قرار گرفته است و به باور مردم، این منطقه از نخستین سکونتگاه های انسان به شمار می رود.

این چشمه به دلیل چشم اندازهای منحصر به فرد، هوای مناسب، امکان اسکان، دسترسی به شهر و امکانات رفاهی، مکان بسیار مناسبی برای گذراندن روزهای تعطیل نوروز است. ضمن اینکه از کنار این چشمه باستانی تا دیگر بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان مهریز و برخی دیگر از شهرستانهای استان یزد فاصله ای نیست و به راحتی قابل دسترسی است. این چشمه در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.