استقبال دولت کانادا از گزارش شورای آکادمی های کانادا مبنی بر ایجاد یک کانادا تاب آور

[ad_1] اتاوا – 13 ژانویه 2022 امروز، محترم بیل بلر، رئیس شورای خصوصی ملکه برای کانادا و وزیر آمادگی اضطراری، و محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا بیانیه زیر را صادر کردند: از طرف دولت کانادا، ما از شورای آکادمی های کانادا و هیئت متخصص در زمینه مقاومت در برابر

کد خبر : 155247
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
استقبال دولت کانادا از گزارش شورای آکادمی های کانادا مبنی بر ایجاد یک کانادا تاب آور

[ad_1]

اتاوا – 13 ژانویه 2022

امروز، محترم بیل بلر، رئیس شورای خصوصی ملکه برای کانادا و وزیر آمادگی اضطراری، و محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا بیانیه زیر را صادر کردند:

از طرف دولت کانادا، ما از شورای آکادمی های کانادا و هیئت متخصص در زمینه مقاومت در برابر بلایا در شرایط آب و هوایی در حال تغییر برای گزارششان تشکر می کنیم. ساختن یک کانادا تاب آور.

این گزارش بر ضرورت بهبود واکنش ما به رویدادهای شدید آب و هوایی مرتبط با تغییرات آب و هوایی تاکید می کند. در طول سال گذشته، آتش‌سوزی‌های جنگلی، سیل، امواج گرما، و طوفان‌های زمستانی جوامع و اقتصاد ما را ویران کردند. علیرغم انجام اقدامات قوی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی، تغییرات موجود در دمای جهانی منجر به افزایش فراوانی و شدت رویدادهای شدید آب و هوایی می‌شود که زندگی را مختل می‌کند، به زیرساخت‌های حیاتی آسیب می‌رساند و زنجیره تامین ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کانادایی ها انتظار دارند که دولت آنها به این تهدید فزاینده واکنش نشان دهد. همانطور که در نامه‌های سخنرانی از تخت پادشاهی و دستور وزیر و ایجاد یک مجموعه مستقل آمادگی اضطراری نشان داده شد، ما متعهد به اقدام جسورانه در زمینه آب و هوا و تقویت رویکرد یکپارچه کانادا برای مدیریت اضطراری هستیم.

در طول دو سال گذشته، ما از کانادایی‌ها از طریق همه‌گیری مداوم کووید-19 و با تأثیرات تاریخی و ویرانگر بلایای مرتبط با آب و هوا حمایت کرده‌ایم. در طول این مدت، حتی واضح‌تر شده است که نیاز به همکاری و مشارکت قوی‌تر، در کنار یک ارزیابی کامل‌تر خطر همه جانبه برای اطلاع‌رسانی درباره تصمیم‌های مدیریت اضطراری وجود دارد.

ما از یافته‌های اصلی گزارش شورا، از جمله اینکه سازگاری با تغییرات آب و هوا و کاهش خطر بلایا باید بهتر ادغام شوند، استقبال و از آن حمایت می‌کنیم. دولت کانادا متعهد به اشتراک گذاری دانش و شیوه های همکاری قوی تر، و همکاری بیشتر بین سازمان های ما – از جمله در زمینه های تغییرات آب و هوا و مدیریت اضطراری است. ما همچنین تضمین می‌کنیم که کانادایی‌ها به اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم‌گیری آگاهانه و کاهش خطر فاجعه دسترسی دارند.

ما در حال حاضر درگیر روند بهبود همکاری و ادغام خود در سراسر دولت هستیم. به طور خاص، ما در حال پیگیری تعدادی از اقدامات با هدف بهبود انعطاف پذیری کانادایی ها در مواجهه با افزایش فراوانی و هزینه های بلایای مرتبط با آب و هوا هستیم. این شامل:

  • تعامل با دولت های استانی، منطقه ای و شهری، مردم بومی، جامعه مدیریت اضطراری، و سایر شرکای کلیدی و ذینفعان برای توسعه اولین استراتژی انطباق ملی کانادا (NAS). NAS یک دیدگاه مشترک برای انعطاف پذیری آب و هوا در کانادا را نشان می دهد. با تعیین اهداف و شاخص‌های روشن برای اندازه‌گیری پیشرفت، چارچوبی برای اقدام مشخص فراهم می‌کند، زمینه‌های تجاری را برای سازگاری تقویت می‌کند و فرصت‌هایی را برای افزایش همکاری شناسایی می‌کند.
  • همکاری با استان‌ها و مناطق، مردم بومی، شهرداری‌ها و جامعه مدیریت اضطراری برای اجرای استراتژی مدیریت اضطراری برای کمک به کانادا در پیشگیری، کاهش، پیش‌بینی، آماده‌سازی، پاسخگویی و بهبود شرایط اضطراری و بلایای آب و هوایی؛
  • توسعه یک نمایه ریسک ملی برای تقویت همکاری و حکمرانی کل جامعه برای تقویت انعطاف‌پذیری و بهبود درک خطر بلایا در تمام بخش‌های جوامع ما؛
  • پیشبرد نقشه‌برداری خطر سیل در مناطق در معرض خطر سیل، و تأمین مالی مشترک پروژه‌های کاهش سیل از طریق برنامه ملی کاهش بلایا
  • ایجاد یک گروه ویژه برای بیمه سیل و جابجایی برای ارزیابی ترتیبات بیمه سیل قابل اجرا و اقدامات برای حمایت از جابجایی احتمالی؛
  • شروع بررسی برنامه ترتیبات کمک مالی در بلایا برای اطمینان از وجود یک سیستم به روز و پایدار در دسترس استان ها و مناطق برای بازیابی بلایا و برای ایمنی و رفاه کانادایی ها؛
  • ادغام تاب‌آوری اقلیمی در مقررات ملی ساختمان و انجام تحقیقات برای فاکتور تاب‌آوری اقلیمی در طراحی ساختمان‌ها. و
  • تأمین بودجه برای پروژه‌های زیربنایی از طریق صندوق کاهش بلایا و سازگاری، برای کمک به جوامع برای مقاومت بهتر در برابر تأثیرات احتمالی خطرات.

این کار به هم پیوسته است، و در حالی که ما شروع به نهایی کردن استراتژی ملی سازگاری و اجرای اجزای کلیدی استراتژی مدیریت اضطراری می‌کنیم، به شفافیت و در دسترس قرار دادن داده‌هایی که جهت استراتژیک ما را اطلاع می‌دهند در دسترس همگان باقی می‌مانیم. ما به کمک به کانادایی‌هایی که شغل و زندگی آنها هنگام وقوع بلایا تحت تأثیر قرار می‌گیرد، ادامه خواهیم داد، به جوامع کمک می‌کنیم تا با واقعیت‌های افزایش خطرات و بلایای مرتبط با آب و هوا مقابله کنند، و در نهایت، انعطاف‌پذیری خود را در برابر تأثیرات تغییرات آب و هوایی افزایش خواهیم داد.

ما از شورای آکادمی های کانادا و پانل آن برای بینش های به اشتراک گذاشته شده در این گزارش تشکر می کنیم و مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با کارشناسان در زمینه های مدیریت اضطراری و سازگاری با تغییرات آب و هوا برای تحقق بخشیدن به هدف مشترکمان برای داشتن یک کانادا انعطاف پذیرتر و سازگارتر با آب و هوا هستیم. ”

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.