استقبال خوب از مقاومت اقتصادی در ایالات متحده؛ داده های کلیدی تورم ظاهر می شوند

[ad_1] یک بازنگری قابل توجه به سمت بالا در قرائت نهایی داده های تولید ناخالص داخلی (GDP) سه ماهه اول ایالات متحده (2.0 درصد در مقابل 1.4 درصد پیش بینی) به لیست شگفتی های اقتصادی مثبت اخیر در ایالات متحده اضافه شده است، با انعطاف پذیری اقتصادی به آرام کردن برخی اعصاب در اطراف کمک

کد خبر : 368436
تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۲۲
استقبال خوب از مقاومت اقتصادی در ایالات متحده؛  داده های کلیدی تورم ظاهر می شوند

[ad_1]

یک بازنگری قابل توجه به سمت بالا در قرائت نهایی داده های تولید ناخالص داخلی (GDP) سه ماهه اول ایالات متحده (2.0 درصد در مقابل 1.4 درصد پیش بینی) به لیست شگفتی های اقتصادی مثبت اخیر در ایالات متحده اضافه شده است، با انعطاف پذیری اقتصادی به آرام کردن برخی اعصاب در اطراف کمک می کند. نگرانی های رکود، حداقل در حال حاضر. این امر راه را برای افزایش عملکرد سهام‌های با سرمایه کوچک پرریسک‌تر یک شبه هموار کرد و راسل 2000 نسبت به همتایان خود عملکرد بهتری داشت و 1.2 درصد بالاتر بسته شد.

سهام بانکی نیز توجه را به خود جلب کرد و همه 23 وام دهنده تست استرس سالانه فدرال رزرو (فدرال رزرو) را با اثبات انعطاف پذیری خود در مقابله با یک سناریوی رکود شدید انجام دادند. نتایج منجر به انتشار سود آنها در چند هفته آینده شد، که شاهد کشش مجدد بازار در چشم انداز پرداخت بالقوه بیشتر سهامداران بود.

تا کنون، صندوق SPDR بخش Financial Select به طور کامل از سطوح قبل از SVB خود بهبود نیافته است، در حالی که شاخص پس از آن در یک الگوی گوه افزایشی معامله می‌شود. شاخص قدرت نسبی (RSI) توانسته است بالای سطح 50 باقی بماند، که باعث شد سوگیری در کوتاه مدت به سمت بالا نگه داشته شود. تست بعدی برای خریداران در سطح 33.70-33.90 خواهد بود که منطقه تلاقی مقاومت را مشخص می کند، به ویژه از میانگین متحرک 200 روزه (MA) و مقاومت خط روند گوه بالایی. غلبه بر این سطح ممکن است راه را برای رسیدن به سطح 35.00 بعدی هموار کند.

image1.png

منبع: نمودارهای IG

بازدهی خزانه داری جهش کرد زیرا انتظارات نرخ بهره پس از وضعیت اقتصادی روشن تر ایالات متحده، شاهد یک تغییر واسنج مجدد بود. بازده دو ساله نزدیک به 15 واحد پایه (bp) افزایش یافت و به بالاترین حد خود در سه ماه اخیر رسید، در حالی که در 10 سال گذشته نیز حرکت مشابهی برای آزمایش مجدد بالاترین سطح اخیر خود در ژوئن مشاهده شد، و نزدک حساس به نرخ را مهار کرد.

روز پیش رو همه نگاه ها را معطوف انتشار شاخص قیمت اصلی PCE ایالات متحده در اواخر امروز خواهد کرد. به عنوان سنج ترجیحی فدرال رزرو برای نرخ تورم، داده های تورم از ابتدای سال تاکنون پیشرفت چندانی نداشته است، برخلاف شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI). مجموعه دیگری از تورم سرسختانه می‌تواند چشم‌انداز نرخ‌های بلند مدت را تقویت کند و چشم‌انداز کاهش نرخ را به عقب براند که با نشانه‌هایی از اقتصاد قوی‌تر ایالات متحده اخیراً تأیید شده است.

آسیا اوپن

به نظر می‌رسد که سهام آسیایی با 0.69–، ASX -0.38-٪ و KOSPI + 0.14٪ در زمان نگارش این مقاله، افت قیمتی باز دارند. علیرغم فشارهای اخیر مقامات ژاپنی در مداخله ارزی، تردیدها در مورد هرگونه اقدام بعدی همچنان وجود دارد زیرا USD/JPY در هفته گذشته در کنار تقویت دلار آمریکا به صعود خود ادامه می دهد. این جفت تنها 0.5 درصد از سطح 145.80 فاصله دارد، جایی که دور ملایم تری از خرید ین (19.7 میلیارد دلار آمریکا) در سپتامبر 2022 انجام شد، که نتوانست اطمینان زیادی را برای بازارهای آن زمان فراهم کند.

امروز صبح، ملایم‌تر از حد انتظار CPI اصلی توکیو (3.2 درصد در مقابل پیش‌بینی 3.3 درصد) احتمالاً یک بار دیگر واگرایی سیاست فدرال رزرو و BoJ را تقویت می‌کند و بر فشار نزولی ین می‌افزاید. ممکن است شاهد افزایش بیشتر مذاکرات مداخله ای توسط مقامات ژاپنی در پیش باشیم، اما اگر آنها به اقدامی ملموس تبدیل نشوند، ممکن است جلوگیری از افزایش این زوج دشوار به نظر برسد. حتی در صورت مداخله، تلاش های سال 2022 نشان می دهد که میزان خرید ین مهم است.

USD/JPY با یک آزمون کلیدی مقاومت در سطح 145.80 روبرو خواهد شد، زیرا ممکن است احتیاط در چشم انداز مداخله تشدید شود، در حالی که شرایط فنی در قلمرو خرید بیش از حد افزایش می یابد. اما با توجه به افزایش-بالا-بالاتر-پایین از ابتدای سال که یک روند صعودی را تثبیت می کند، هر گونه فروش همچنان می تواند به عنوان یک اصلاحی در نظر گرفته شود که سطح 142.50 را برای حمایت فوری تحت نظر قرار می دهد.

image2.png

منبع: نمودارهای IG

پیش از این، ارقام NBS PMI چین در رادار قرار خواهند گرفت. خوانش ضعیف‌تر در ارقام PMI ژوئن همچنان اجماع گسترده (49 در مقابل 48.8 قبلی) است که احتمالاً می‌تواند دیدگاه‌ها را تقویت کند که باید کارهای بیشتری انجام شود. یک چرخش پایدار در داده ها تضمین می شود تا اطمینان بیشتری به وجود آورد که بدترین ها به پایان رسیده است.

در فهرست پیگیری: دلار آمریکا قبل از انتشار شاخص قیمت اصلی PCE آمریکا

دلار آمریکا در آستانه انتشار شاخص قیمت PCE آمریکا در روز جاری افزایش یافته است و اخیراً بر روی انعطاف پذیری بازدهی خزانه داری تأثیر گذاشته است زیرا غافلگیری های مثبت اقتصادی این هفته به چشم انداز نرخ باال برای مدت طولانی تر اشاره می کند. MA 100 روزه آن پس از پشتیبانی از ابر ایچیموکو در نمودار روزانه، یک شبه پس گرفته شده است. خریداران همچنین با یک متقاطع صعودی روی MACD و حرکت RSI به بالای سطح 50 به دنبال کنترل بیشتر هستند، اما برای حمایت بیشتر از قدرت دلار آمریکا، باید از مجموعه‌ای از قرائت‌های مداوم تورم جستجو کرد.

سطح 103.12 ممکن است به عنوان مقاومت فوری برای غلبه بر پیشرو عمل کند، با حرکت بالاتر از این سطح به طور بالقوه راه را برای آزمایش مجدد سطح 105.00 بعدی هموار می کند. از سوی دیگر، شکست در بازپس گیری سطح می تواند پایین ترین سطح خود را در سال 2023 تا به امروز در سطح 100.50 نگه دارد.

image3.png

منبع: نمودارهای IG

پنجشنبه: DJIA + 0.80%؛ S&P 500 +0.45%; نزدک -0.02٪، DAX -0.01٪، FTSE -0.38٪

مقاله نوشته شده توسط استراتژیست IG Jun Rong Yeap



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.