استقبال ایرانی‌ها از سفر سوریه

رئیس سازمان حج و زیارت از نام‌نویسی ۴۳۰۰ نفر از زائران ایرانی برای سفر سوریه خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، در نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و

کد خبر : 163475
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱:۰۱
استقبال ایرانی‌ها از سفر سوریه



رئیس سازمان حج و زیارت از نام‌نویسی ۴۳۰۰ نفر از زائران ایرانی برای سفر سوریه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، در نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ تشکیل شد، علی‌رضا رشیدیان با اشاره به استقبال از سفر زیارتی سوریه، اعلام کرد: نزدیک به ۴۳۰۰ نفر برای اعزام به سوریه تا ۲۰ اسفندماه امسال پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند.

پیش‌ثبت‌نام سفر زیارتی سوریه از روز چهارشنبه (ششم بهمن‌ماه) در سراسر کشور آغاز شده و به متقاضیان همچنان فرصت داده شده است با مراجعه به سامانه ziarat.haj.ir نام‌نویسی کنند.

به گفته رییس سازمان حج و زیارت، برنامه‌ریزی برای اعزام این زائران درحال انجام است.

او همچنین گفت: برای مدیریت و هدایت شایسته سفرهای زیارتی عتبات عالیات در مناسبت‌های پیش‌ رو و در ماه‌های رجب و شعبان و نوروز نیز اطلاع‌رسانی و اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

ایران در تفاهمی با سوریه قرار است در طول یک سال ۱۰۰ هزار زائر به این کشور بفرستد. سفرهای زیارتی از ایران به سوریه که به شکل محدودی پس از حدود هفت سال توقف در اواخر سال ۱۳۹۸ از سرگرفته شده بود با همه‌گیری کرونا دوباره متوقف شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز لزوم فراهم کردن آسایش، امنیت و خدمات مناسب به زائران در سفرهای زیارتی را یادآور شد و از مسؤولان حوزه حج و زیارت خواست با توجه به استقبالی که از این سفرها می‌شود تمام توان خود را به کار گیرند و هماهنگی و تعامل با دستگاه‌های مرتبط در داخل و کشورهای میزبان را به صورت جدی پی‌گیری کنند.

اکبر رضایی ـ معاون حج و عمره ـ نیز با اشاره به تحولات میدانی در حوزه حج و تعداد مجوزهای صادرشده برای عمره و اقامه نماز و زیارت در مسجدالحرام و مسجدالنبی، گفت: همچنان شاهد  اطلاع‌رسانی نکردن منابع رسمی در کشور میزبان (عربستان) درباره نحوه برگزاری حج آینده و تعداد زائران خارجی هستیم.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.