استقبال از کالابرگ الکترونیکی بالای ۹۰ درصد پیش‌بینی می‌شود

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز،سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، درخصوص اجرای طرح فجرانه‌ی کالابرگ الکترونیکی و میزان استقبال از این طرح گفت: از ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ مرحله دوم این طرح را آغاز کردیم که هنوز هم ادامه دارد و از ۱۸ فروردین مرحله سوم آغاز خواهد شد. وی افزود: تا هفته‌ی

کد خبر : 480594
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
استقبال از کالابرگ الکترونیکی بالای ۹۰ درصد پیش‌بینی می‌شود

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز،سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، درخصوص اجرای طرح فجرانه‌ی کالابرگ الکترونیکی و میزان استقبال از این طرح گفت: از ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ مرحله دوم این طرح را آغاز کردیم که هنوز هم ادامه دارد و از ۱۸ فروردین مرحله سوم آغاز خواهد شد.

وی افزود: تا هفته‌ی اول سال ۱۴۰۳، حدود ۶۰ درصد از جامعه‌ی هدف در این مرحله استقبال داشتند و در مجموع، استقبال مشمولان از این طرح را بالای ۹۰ درصد پیش‌بینی می‌کنیم.
وزیر تعاون در پاسخ به این سوال که آیا در مرحله‌ی سوم تغییری در کالاها صورت می‌گیرد و یا اینکه این طرح تمدید هم خواهد شد؟، خاطر نشان کرد: هنوز تصمیمات جدید اتخاذ نشده و تمهیدات جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ اگر بنا شد تمدیدی صورت بگیرد، اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، وزارت تعاون بهمن ۱۴۰۲ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: «مرحله جدید و بزرگ طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه (اول تا هفتم) در دهه مبارک فجر و همزمان با چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت».

این طرح درخصوص یازده قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات می‌شود. در این طرح، ۱۸ تا ۲۰ هر ماه حساب سرپرستان خانوار شارژ می‌شود، هم‌چنین که این اعتبار هر ماه شارژ می‌شود و نیاز نیست حتماً یک بار در ماه خرید کنند و در خریدهای متعدد می‌توانند از این امکان بهره ببرند

۲۲۰

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.