استفان لاوزون فقط کمتر از 875000 دلار از حمایت دولت کانادا از Center de géomatique du Québec را اعلام کرد.

[ad_1] سازمان Saguenay قادر خواهد بود ظرفیت خود را برای نوآوری و انتقال فناوری در حمایت از مشاغل و سازمان ها در سراسر مناطق کبک تقویت کند. Saguenay، کبک، 25 ژانویه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) منطقه Saguenay-Lac-Saint-Jean دارای چندین شرکت و سازمان پویا با ایده های نوآورانه است که به

کد خبر : 160625
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
استفان لاوزون فقط کمتر از 875000 دلار از حمایت دولت کانادا از Center de géomatique du Québec را اعلام کرد.

[ad_1]

سازمان Saguenay قادر خواهد بود ظرفیت خود را برای نوآوری و انتقال فناوری در حمایت از مشاغل و سازمان ها در سراسر مناطق کبک تقویت کند.

Saguenay، کبک، 25 ژانویه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

منطقه Saguenay-Lac-Saint-Jean دارای چندین شرکت و سازمان پویا با ایده های نوآورانه است که به ایجاد یک بافت قوی اقتصادی محلی کمک می کند. برخی از سازمان‌ها موفق شده‌اند خود را با همه‌گیری سازگار کنند و در حال پیشرفت هستند، در حالی که برخی دیگر مجبور به کاهش فعالیت‌های خود شده‌اند. امروز، در حالی که ما برای بهبود اقتصادی برنامه ریزی می کنیم، آنها اکنون بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که جوامعشان قوی باقی می مانند. دولت کانادا متعهد شده است که به آنها در ادامه فعالیت هایشان کمک کند و رشد و موفقیت آنها را تقویت کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، استفان لاوزون، نماینده پارلمان آرژانتوی-لا ملت کوچک و دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی روستایی، به نمایندگی از پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، امروز اعلام کرد. 871480 دلار کمک مالی برای مرکز ژئوماتیک دو کبک. این سازمان که دارای وضعیت مرکز کالج انتقال فناوری (CCTT) است، به کسب و کارها و سازمان ها در فعالیت های تحقیق و توسعه ژئوماتیک کمک می کند. کمک غیرقابل بازپرداخت این شرکت را قادر می سازد تا علاوه بر ایجاد دو شغل، تجهیزات تخصصی و پیشرفته مورد نیاز برای به دست آوردن، مدیریت و تجسم مجموعه داده های بزرگ سه بعدی را خریداری کند.

دولت کانادا کسب و کارها و سازمان های نوآوری را که مایه افتخار در جوامع خود هستند، شناسایی و حمایت می کند. بهبود اقتصادی کبک به سازمان هایی متکی است که ریشه های قوی در اقتصاد منطقه ای دارند. نوآوری عامل اصلی رشد و همچنین دارایی کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی تر، انعطاف پذیرتر و عادلانه تر برای همه است.

نقل قول ها

«دولت کانادا مأموریت دارد که مشاغل و مناطق این کشور را در اقتصاد فردا همراهی کند و به آنها کمک کند تا از فرصت های تجاری که به وجود می آید استفاده کنند. به همین دلیل است که ما حمایت خود را برای توسعه دارایی های خاص مناطق مختلف کبک، از جمله اینجا در منطقه Saguenay، ارائه می کنیم. استفاده از این دارایی‌ها برای اطمینان از بهبودی فراگیر و ایجاد مشاغل خوب در همه جوامع ما کلیدی است.»

استفان لاوزون، نماینده پارلمان آرژانتوی لا ریزه نشن و دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی روستایی

«کمک به رشد و نوآوری کسب‌وکارها به‌منظور افزایش رقابت‌پذیری و ایجاد مشاغل با کیفیت خوب، اولویت اصلی ما است. به همین دلیل است که ما از Centre de géomatique du Québec حمایت می کنیم، سازمانی که موفقیت آن نه تنها شهرت منطقه Saguenay، بلکه کل اقتصاد کانادا را بالا می برد. ما اینجا هستیم تا به کارگران و شرکت‌های کوچک و متوسط ​​کبک و کانادایی در این دوران سخت کمک کنیم. ما به آنها کمک می کنیم تا خود را به آنچه نیاز دارند مجهز کنند تا با هم بتوانیم یک اقتصاد قوی تر، انعطاف پذیرتر و پایدارتر را بازسازی کنیم.”

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

به لطف این کمک مالی از سوی CED، ما توانسته‌ایم منابع پیشرفته جدیدی را برای کمک به کسب‌وکارها و سازمان‌ها در سراسر مناطق کبک برای توسعه و نوآوری به دست آوریم. این پشتیبانی، تخصص ژئوماتیک را که تیم ما طی چندین سال توسعه داده است، به رسمیت می شناسد، چیزی که ما به آن بسیار افتخار می کنیم.

دومینیک ترمبلی، سرپرست موقت مدیر اجرایی مرکز ژئوماتیک دو کبک

حقایق فوری

  • این بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول CED
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.