استفاده خوب از محصولات ضعیف در آلبرتا

[ad_1] 22 ژوئیه 2021-ادمونتون ، آلبرتا-کشاورزی و کشاورزی کانادا دولت های کانادا و آلبرتا ، از طریق مشارکت کشاورزی کانادا ، برنامه بیمه محصولات کشاورزی را تنظیم می کنند. کمک هزینه کم بازده بخشی استاندارد از برنامه بیمه تولید است و برای شرایط گرمای شدید و خشکسالی شدید در نظر گرفته شده است. آلبرتا آستانه

کد خبر : 96514
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۱۳
استفاده خوب از محصولات ضعیف در آلبرتا

[ad_1]

22 ژوئیه 2021-ادمونتون ، آلبرتا-کشاورزی و کشاورزی کانادا

دولت های کانادا و آلبرتا ، از طریق مشارکت کشاورزی کانادا ، برنامه بیمه محصولات کشاورزی را تنظیم می کنند.

کمک هزینه کم بازده بخشی استاندارد از برنامه بیمه تولید است و برای شرایط گرمای شدید و خشکسالی شدید در نظر گرفته شده است. آلبرتا آستانه عملکرد پایین را دو برابر می کند تا محصولات غلات یا حبوبات اضافی برای خوراک دام نجات یابد. به عنوان مثال ، آستانه محصول جو از 150 به 300 کیلوگرم در هکتار افزایش می یابد.

از اواسط ماه ژوئن ، وخامت قابل توجهی در محصولات زراعی در سراسر استان مشاهده شده است. شرایط آب و هوایی فعلی رو به بهبود نیست و صنعت انتظار دارد که شاهد وخامت بیشتر محصولات باشد.

آلبرتا به همراه دولت فدرال در حال تعدیل بیمه محصولات کشاورزی است که به کشاورزان اجازه می دهد محصولات بی کیفیت بیشتری را در اختیار دام قرار دهند و به کمبود خوراک دامها در خشکسالی کنونی کمک کند.

این تعدیل ، تولیدکنندگان را تشویق می کند تا سریعاً محصولات خود را برای خوراک دام نجات دهند و نه این که شاهد خراب شدن بیشتر مزارع خود باشند و هیچ خطر برداشتی نداشته باشند. از آنجا که این محصولات در غیر این صورت تحت پوشش بیمه محصولات قرار می گیرند ، احتمالاً حداقل پرداخت های اضافی ناشی از این تصمیم وجود خواهد داشت.

تحت مشارکت فدرال-استانی با هزینه کشاورزی مشترک کانادا ، تعدادی برنامه مدیریت ریسک تجاری از طریق شرکت خدمات مالی کشاورزی (AFSC) موجود است تا به تولیدکنندگان آلبرتا در مدیریت خطرات قابل توجهی که حیات مزارع آنها را از جمله بیمه محصولات کشاورزی تهدید می کند ، مدیریت کنند.

AFSC آلبرتا پس از اضافه شدن 21 عضو جدید در دسامبر 2020 و آوریل 2021 در مجموع 119 عضو تیم تنظیم فعال دارد. دولت به تعدیل کنندگان محصول توصیه کرده است که انعطاف پذیر بوده و ارزیابی های اولیه را با محصول و زمین یونجه تحت تأثیر قرار دهند. به عنوان مثال ، استفاده از محصولات جایگزین برای رفع کمبود پیش بینی خوراک در صنعت دامداری ما.

هفته گذشته ، آلبرتا ، همراه با ساسکاچوان ، مانیتوبا و انتاریو ، تعهد شفاهی از دولت فدرال دریافت کردند که برنامه مشترک کشاورزی برای حمایت از تولیدکنندگان تحت تاثیر شرایط خشکسالی قبل از انتخابات فدرال آغاز خواهد شد. در حال حاضر ارزیابی ها در این استان ها در حال انجام است.

آلبرتا در ابتدای امسال از کاهش 20 درصدی هزینه های بیمه بیمه محصولات ، مراتع و علوفه خبر داد که از ضرر تولید ناشی از آب و هوا جلوگیری می کند. در نتیجه:

  • تقریبا 400 کشاورز و دامدار دیگر در بیمه محصولات ، مراتع و علوفه ثبت نام کردند.
  • تقریباً 1400 کشاورز و دامدار پوشش بیمه ای محصول ، مرتع و علوفه خود را افزایش دادند.
  • تقریباً 230 مشتری پس از لغو اشتراک خود در سال 2020 یا سالهای قبل مجدداً در بیمه محصول ، مرتع و علوفه ثبت نام کردند.

تعدیل بیمه محصولات به اقدامات دولت آلبرتا برای اطمینان از حمایت کشاورزان در این دوران دشوار می افزاید. سایر مراحل عبارتند از:

  • درخواست رسمی از دولت فدرال برای شروع ارزیابی AgriRecovery.
  • درخواست از دولت فدرال برای اطمینان از این که همه شهرداری های تحت تأثیر قرار مشمول واجد شرایط بودن در تعیین مقررات تعویق مالیات بر دام دام هستند. این امر به کشاورزانی که بخشی از گله پرورش خود را به دلیل خشکسالی در مناطق خشکسالی مقرر می فروشند اجازه می دهد بخشی از درآمد حاصل از فروش را به سال بعد موکول کنند.
  • افزایش درصد پرداخت های موقت تحت AgriStability.

ادعا: بسیار مهم است که قبل از استفاده مشتریان از محصول جایگزین ، آنها با دفتر شعبه AFSC خود صحبت کنند. اولویت با مشتریانی است که می خواهند از محصولات خود برای مرتع فوری استفاده کنند یا مشتریانی که مایل به سیلو کردن یا بیل زدن محصولات هستند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.