استفاده از الگوهای شمعدانی ژاپنی با الگوی هارمونیک پلاس – سیستم های معاملاتی – 10 مارس 2022

[ad_1] استفاده از الگوهای شمعدانی ژاپنی با الگوی هارمونیک پلاس هارمونیک الگوی پلاس سیستم معاملاتی الگوی هارمونیک قدرتمند با عملکرد بسیار مهندسی شده است. اگر به درستی استفاده شود، این ابزار می تواند نتایج معاملاتی عالی را به همراه داشته باشد. یکی از سیستم های معاملاتی ساخته شده در داخل هارمونیک الگوی پلاس، الگوهای شمعدانی

کد خبر : 176864
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
استفاده از الگوهای شمعدانی ژاپنی با الگوی هارمونیک پلاس – سیستم های معاملاتی – 10 مارس 2022

[ad_1]

استفاده از الگوهای شمعدانی ژاپنی با الگوی هارمونیک پلاس

هارمونیک الگوی پلاس سیستم معاملاتی الگوی هارمونیک قدرتمند با عملکرد بسیار مهندسی شده است. اگر به درستی استفاده شود، این ابزار می تواند نتایج معاملاتی عالی را به همراه داشته باشد. یکی از سیستم های معاملاتی ساخته شده در داخل هارمونیک الگوی پلاس، الگوهای شمعدانی ژاپنی است. الگوی شمعی ژاپنی بینش بصری برای خرید و فروش حرکت موجود در بازار ارائه می دهد. الگوی شمعدان ژاپنی می تواند سیگنال ورود و خروج را برای معامله گران فراهم کند. از این رو، بسیاری از معامله گران از آنها به عنوان تکنیک های تایید ثانویه استفاده می کنند.

در جامعه تجاری، الگوهای شمعدانی ژاپنی ابزار معاملاتی مورد علاقه بسیاری از معامله گران بود. از این رو، هارمونیک الگوی پلاس این فرصت را برای شما فراهم می کند تا الگوی شمعدانی ژاپنی را با راه اندازی تجارت الگوی هارمونیک ترکیب کنید. Harmonic Pattern Plus می تواند 52 الگوی مختلف شمعدان ژاپنی را تشخیص دهد. این الگوهای شمعدان ژاپنی عبارتند از “Hammer”، “Doji Star”، “Harami”، “Inverted Hammer”، “Break away” و غیره. آنها در پنج دسته شامل یک، دو، سه، چهار و پنج الگوی شمعدانی در هارمونیک الگوی پلاس دسته بندی می شوند.

برای استفاده از الگوهای شمعدانی ژاپنی، باید الگوی شمعدانی را از Harmonic Pattern Plus فعال کنید. ابتدا اسکرین شات پیوست را ببینید. می توانید این تابع را از تب ورودی ها در متاتریدر خود پس از اینکه هارمونیک الگوی پلاس به هر یک از نمودار شما متصل شد، فعال کنید. سپس می توانید دسته بندی تکی الگوها را با توجه به ترجیحات خود روشن و خاموش کنید. به عنوان مثال، در صورت تمایل فقط می توانید از دو یا سه الگوی شمعدانی استفاده کنید. از مشاهدات ما، الگوهای شمعدانی ژاپنی که از دو یا سه میله ساخته شده اند، دقیق تر از الگوی شمعدان ژاپنی ساخته شده از یک میله هستند. از آنجایی که می توانید الگوی تاریخی را بررسی کنید، در صورت تمایل باید بتوانید استراتژی خود را با این الگوهای شمعدانی ژاپنی آزمایش کنید. علاوه بر این، هنگام شناسایی الگوهای شمعدانی ژاپنی جدید، می توانید هشدار صوتی، ایمیل و اعلان فشار دریافت کنید.

اگرچه هارمونیک الگوی پلاس نشانگر رنگ آمیزی مجدد است، اما هنوز هم قیمت مقرون به صرفه ای دارد و دارای چندین ویژگی برای معاملات فارکس شما است. در عین حال، نشانگر بدون تاخیر نیز می باشد. اگر برای رنگ آمیزی مجدد مشکلی ندارید، می توانید هارمونیک الگوی پلاس را انتخاب کنید. بسیاری از ویژگی های اضافی را در داخل هارمونیک الگوی پلاس در کنار تشخیص الگوی هارمونیک و الگوی شمعی ژاپنی خواهید دید. به عنوان مثال، از فاصله تکمیل الگو می‌توان برای مدیریت ریسک معاملاتی استفاده کرد و از کانال خودکار می‌توان برای یافتن بازگشت بهتر و فرصت دنبال کردن روند و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد. امیدواریم این مقاله کوتاه برای درک نحوه باز کردن الگوهای شمعدانی ژاپنی از هارمونیک الگوی پلاس برای شما مفید بوده باشد. ما برای شما بهترین تجربه معاملاتی در بازار فارکس را آرزو می کنیم.

در زیر صفحه فرود الگوی هارمونیک پلاس با ویژگی های الگوی شمعی ژاپنی است.

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-plus/

https://www.mql5.com/fa/market/product/4488

https://www.mql5.com/fa/market/product/4475

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.