استرلینگ پس از افزایش قرارداد تجاری بریتانیا با اتحادیه اروپا توسط رویترز، رشد خود را حفظ کرد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های پوند استرلینگ و تغییر در داخل یک صندوق پول در کافی شاپ در منچستر، بریتانیا، 21 سپتامبر 2018 مشاهده می شود. رویترز/فیل نوبل توسط Rae Wee سنگاپور (رویترز) – پوند در روز سه‌شنبه ثابت ماند و یک شبه پس از انعقاد قرارداد تجاری جدید بریتانیا با اتحادیه اروپا،

کد خبر : 326534
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۴۸
استرلینگ پس از افزایش قرارداد تجاری بریتانیا با اتحادیه اروپا توسط رویترز، رشد خود را حفظ کرد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های پوند استرلینگ و تغییر در داخل یک صندوق پول در کافی شاپ در منچستر، بریتانیا، 21 سپتامبر 2018 مشاهده می شود. رویترز/فیل نوبل

توسط Rae Wee

سنگاپور (رویترز) – پوند در روز سه‌شنبه ثابت ماند و یک شبه پس از انعقاد قرارداد تجاری جدید بریتانیا با اتحادیه اروپا، که چشم‌انداز اقتصاد بریتانیا پس از برگزیت را روشن کرد و نشان‌دهنده بهبود روابط بین لندن و این اتحادیه بود، رشد خود را حفظ کرد.

دلار در اوایل مبادلات تجاری عمدتا ثابت بود، اما در مسیر صعودی شدن در ماه قرار داشت و به یک سری ضرر چهار ماهه پایان داد.

بریتانیا و اتحادیه اروپا روز دوشنبه یک قرارداد جدید برای ترتیبات تجاری پس از برگزیت برای ایرلند شمالی موسوم به چارچوب ویندزور را اعلام کردند که به گفته ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، راه را برای فصل جدیدی در روابط لندن با بروکسل هموار خواهد کرد.

پوند در جلسه قبل با افزایش 1 درصدی همراه شد و در روز سه شنبه به 1.2069 دلار رسید.

یورو نیز به همین ترتیب افزایش یافت و پس از افزایش 0.6 درصدی در روز دوشنبه، آخرین بار 0.05 درصد بالاتر به 1.0614 دلار رسید.

پارلمان بریتانیا اکنون به این توافق رأی خواهد داد و حزب کارگر مخالف اعلام کرد که به آن رأی مثبت خواهد داد.

رهبر حزب اتحاد دموکراتیک ایرلند شمالی (DUP) گفت که حزب او در حال بررسی جزئیات است.

ری آتریل، رئیس استراتژی FX در بانک ملی استرالیا (OTC:) گفت: “موسیقی خلق و خوی نشان می دهد که این چیز موفق خواهد شد… احتمالاً در اینجا زمینه ای برای نوعی استحکام استرلینگ باقی مانده وجود دارد.”

نکته واقعی این است که آیا این سکوی پرشی برای حذف قوی تر و بهبود یافته اصطکاک تجاری به طور کلی تر، بین بریتانیا و اتحادیه اروپا است؟

در معاملات اولیه ثابت بود، اما به سمت افزایش ماهیانه 2.5 درصدی رو به رو شد که اولین آن از سپتامبر گذشته بود، زیرا سرمایه گذاران انتظارات خود را در مورد افزایش نرخ های فدرال رزرو برای کاهش تورم افزایش دادند.

مجموعه‌ای از داده‌های اقتصادی خوش‌بینانه از ایالات متحده که در هفته‌های اخیر منتشر شده است، بر انعطاف‌پذیری بزرگ‌ترین اقتصاد جهان تاکید کرده است و این موضوع را برای یک دوره طولانی جنگ‌طلبی فدرال رزرو تقویت می‌کند. بازارها اکنون انتظار دارند که نرخ وجوه فدرال رزرو تا سپتامبر به بالاتر از 5.4 درصد برسد.

آتریل گفت: صادقانه بگویم، من فکر می‌کنم که ما به نوعی از یک چاپ داده‌های اصلی به دیگری پرتاب می‌شویم. حرکت بعدی دلار در واقع تابعی از نحوه نمایش داده های فوریه در ماه مارس است.

در برابر ین ژاپن، دلار در 136.23 ثابت ماند. کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک ژاپن (BOJ) تاکنون سرنخ‌های کمی در مورد اینکه آیا BOJ می‌تواند به‌زودی از محرک‌های عظیم خود خارج شود، ارائه کرده است، اگرچه او نشان داد که ایده‌هایی برای چنین حرکتی دارد.

قیمت 0.02 درصد کاهش یافت و به 0.6165 دلار رسید، در حالی که 0.13 درصد افزایش یافت و به 0.6748 دلار رسید.

داده های منتشر شده در روز سه شنبه نشان داد که مازاد حساب جاری استرالیا در سه ماهه دسامبر به شدت افزایش یافته است، در حالی که داده های جداگانه حاکی از بازگشت قوی خرده فروشی استرالیا در ژانویه، پس از افت غیرمنتظره در دسامبر است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.