استرلینگ به بزرگترین افزایش هفتگی خود از دسامبر 2020 در برابر دلار توسط رویترز نزدیک شد

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های پوند استرلینگ بریتانیا در دفتر مرکزی شرکت مانی سرویس اتریش در وین، اتریش، 16 نوامبر 2017 مشاهده می شود. رویترز/لئونارد فوگر (رویترز) – استرلینگ بزرگترین سود هفتگی خود از دسامبر 2020 در برابر دلار ضعیف را تجربه کرد زیرا آخرین داده های اقتصادی نشان می دهد که بازار

کد خبر : 210313
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
استرلینگ به بزرگترین افزایش هفتگی خود از دسامبر 2020 در برابر دلار توسط رویترز نزدیک شد

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های پوند استرلینگ بریتانیا در دفتر مرکزی شرکت مانی سرویس اتریش در وین، اتریش، 16 نوامبر 2017 مشاهده می شود. رویترز/لئونارد فوگر

(رویترز) – استرلینگ بزرگترین سود هفتگی خود از دسامبر 2020 در برابر دلار ضعیف را تجربه کرد زیرا آخرین داده های اقتصادی نشان می دهد که بازار ممکن است نیازی به کاهش بیشتر انتظارات خود برای افزایش نرخ بانک انگلستان نداشته باشد.

دلار آمریکا به سمت بدترین هفته خود از اوایل فوریه پیش رفت و پس از جهش 10 درصدی 14 هفته ای این ارز، خستگی را نشان داد.

بازارهای پول به طور کامل با افزایش ۲۵ واحدی دیگر نرخ بهره در نشست ژوئن بانک مرکزی و 128 واحد پایه انقباض تا پایان سال قیمت‌گذاری می‌کنند که از حدود 115 واحد در روز سه‌شنبه، درست پس از داده‌های بازار کار.

آمارهای رسمی روز جمعه نشان داد که خرده فروشی بریتانیا در ماه آوریل به طور غیرمنتظره ای افزایش یافت.

در روز جمعه، پوند در برابر دلار پس از افزایش 1.65 درصدی در این هفته – بزرگترین افزایش هفتگی از زمان 2.3 درصد در هفته منتهی به 18 دسامبر 2020، به 1.246 دلار رسید.

تحلیلگران ING می‌گویند: «خرده‌فروشی در بریتانیا کمی بهتر از حد انتظار بوده است و این روایت را که هزینه‌های زندگی به اندازه‌ای بزرگ است که چرخه انقباض بانک انگلستان را از مسیر خارج کند، شکسته/تعلیق می‌کند.»

داده های این هفته نشان داد که نرخ بیکاری بریتانیا در سه ماه اول سال 2022 به پایین ترین حد در 48 سال گذشته رسیده است. تورم قیمت مصرف کننده در ماه آوریل 9 درصد افزایش یافت، در حالی که نظرسنجی رویترز از اقتصاددانان به 9.1 درصد اشاره کرد.

به گفته تحلیلگران Unicredit (BIT:)، مدل‌های بلندمدت نشان می‌دهند که ارزش پول بریتانیا در برابر دلار و یورو کمتر از ارزش‌گذاری شده است، اما «BoE کمتر تهاجمی‌تر، تمرکز بیشتر بر نگرانی‌های رشد تولید ناخالص داخلی بریتانیا، ممکن است بر استرلینگ تأثیر بگذارد».

آنها انتظار دارند که BoE نرخ ها را بسیار کمتر از نرخ آتی افزایش دهد و تا زمانی که سرمایه گذاران انتظارات افزایش نرخ را کاهش دهند، “ریسک قیمت گذاری مجدد برای پوند” ایجاد می کند.

با این حال، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی، Huw Pill، روز جمعه گفت که BoE باید نرخ های بهره را بیشتر افزایش دهد تا با خطر افزایش خود تداوم قیمت ها مقابله کند.

استرلینگ در برابر یورو 0.1 درصد افزایش یافت و به 84.74 پنس رسید.

تحلیلگران ING می‌گویند: «تحقیقات جدید در ECB به این معنی است که ممکن است برای حفظ حرکت زیر 0.8450 پیش از بازگشت به 0.8600 تلاش کند».

پوند همبستگی بالایی با دارایی‌های پرریسک نشان می‌دهد، در حالی که چشم‌انداز آن‌ها در مواجهه با انقباض بانک‌های مرکزی و خطرات رکود اقتصادی همچنان چالش‌برانگیز است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.