استرالیا می خواهد فناوری بزرگ را به داده های اطلاعات نادرست تحویل دهد

[ad_1] دولت روز دوشنبه گفت که اداره ارتباطات و رسانه استرالیا (ACMA) همچنین می‌تواند کد صنعت اینترنت را بر روی پلتفرم‌های غیرهمکار اعمال کند و به سایرین در سراسر جهان ملحق می‌شود که به دنبال کاهش انتشار دروغ‌های مضر آنلاین هستند. قوانین برنامه‌ریزی‌شده پاسخی به تحقیقات ACMA است که نشان می‌دهد چهار پنجم بزرگسالان استرالیایی

کد خبر : 181585
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
استرالیا می خواهد فناوری بزرگ را به داده های اطلاعات نادرست تحویل دهد

[ad_1]

دولت روز دوشنبه گفت که اداره ارتباطات و رسانه استرالیا (ACMA) همچنین می‌تواند کد صنعت اینترنت را بر روی پلتفرم‌های غیرهمکار اعمال کند و به سایرین در سراسر جهان ملحق می‌شود که به دنبال کاهش انتشار دروغ‌های مضر آنلاین هستند.

قوانین برنامه‌ریزی‌شده پاسخی به تحقیقات ACMA است که نشان می‌دهد چهار پنجم بزرگسالان استرالیایی اطلاعات نادرست درباره COVID-19 را تجربه کرده‌اند و 76 درصد فکر می‌کنند که پلت‌فرم‌های آنلاین باید بیشتر برای کاهش میزان محتوای نادرست و گمراه‌کننده آنلاین تلاش کنند.

این قوانین به طور کلی با تلاش‌های اروپا برای مهار محتوای آسیب‌رسان آنلاین که قرار است تا پایان سال 2022 اجرایی شود، همخوانی دارد، اگرچه اتحادیه اروپا گفته است که با توجه به برخی از خروجی‌های دولتی روسیه می‌خواهد اقدامات سخت‌تری برای متوقف کردن اطلاعات نادرست انجام دهد. رسانه ها در زمان حمله به اوکراین

پل فلچر، وزیر ارتباطات، در بیانیه‌ای گفت: پلتفرم‌های دیجیتال باید مسئولیت آنچه در سایت‌هایشان وجود دارد را بر عهده بگیرند و در صورت ظاهر شدن محتوای مضر یا گمراه‌کننده، اقدام کنند.

به گفته ACMA، استرالیایی‌ها به احتمال زیاد اطلاعات نادرست را در مورد سرویس‌های بزرگ‌تری مانند فیس‌بوک و توییتر متا پلتفرم‌ها مشاهده می‌کنند.

روایات نادرست معمولاً با «پست‌های بسیار احساسی و جذاب در گروه‌های توطئه آنلاین کوچک» شروع می‌شد و «توسط تأثیرگذاران بین‌المللی، شخصیت‌های عمومی محلی و با پوشش رسانه‌ها تقویت می‌شد».

این مقام همچنین خاطرنشان کرد که اطلاعات نادرست، که شامل انتشار عمدی اطلاعات نادرست برای تأثیرگذاری بر سیاست یا ایجاد اختلاف است، همچنان استرالیایی ها را هدف قرار می دهد. فیس بوک چهار کمپین اطلاعات نادرست را در استرالیا از سال 2019 تا 2020 حذف کرده است.

در این بیانیه آمده است که گروه‌های توطئه اغلب از مردم می‌خواهند که به پلتفرم‌های کوچک‌تر با سیاست‌های اعتدال ضعیف‌تر مانند تلگرام بپیوندند. ACMA گفت: اگر آن پلتفرم‌ها دستورالعمل‌های محتوای صنعت را رد کنند «ممکن است خطر بیشتری برای جامعه استرالیا ایجاد کنند».

این سرکوب عنصر دیگری را به ادعای دولت محافظه‌کار حاکم اضافه می‌کند که می‌گوید رویکرد بزرگی را در قبال غول‌های فناوری در پیش گرفته است، زیرا با انتخاباتی روبرو است که در ماه می برگزار می‌شود و اکثر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که آن را شکست خواهد داد.

فلچر گفت که اختیارات جدید برای تنظیم کننده در اواخر سال 2022 به پارلمان معرفی خواهد شد، به این معنی که در صورت شکست دولت در انتخابات، احتمالاً حزب مخالف فعلی کارگر خواهد بود که از آنها حمایت کند.

سخنگوی وزیر ارتباطات در سایه حزب کارگر، میشل رولند، به رویترز گفت که مخالفان از قدرت‌های توسعه‌یافته حمایت می‌کنند اما از زمانی که در سال 2019 پیشنهاد شده‌اند، دولت برای معرفی آن‌ها زمان زیادی کشیده است.

DIGI، یک نهاد صنعتی استرالیایی که نماینده فیس‌بوک، گوگل، توییتر و سایت ویدیویی آلفابت، TikTok است، گفت که از توصیه‌ها پشتیبانی می‌کند و خاطرنشان کرد که قبلاً سیستمی برای رسیدگی به شکایات در مورد اطلاعات نادرست راه‌اندازی کرده است.

(گزارش توسط بایرون کی؛ ویرایش توسط جین واردل، رابرت بیرسل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.