استرالیا مجوز خدمات مالی نهاد محلی FTX را به حالت تعلیق درآورد – اخبار بیت کوین را مبادله می کند

رگولاتور اوراق بهادار استرالیا مجوز واحد استرالیایی صرافی ارز دیجیتال FTX ورشکسته را تا اواسط ماه مه به حالت تعلیق درآورده است. بر اساس بیانیه صادر شده، این پلتفرم مجاز است تا 19 دسامبر خدمات مالی محدودی را به منظور پایان دادن به مشتقات موجود ارائه دهد. FTX استرالیا مجوز تعلیق را پس از پذیرش

کد خبر : 281971
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
استرالیا مجوز خدمات مالی نهاد محلی FTX را به حالت تعلیق درآورد – اخبار بیت کوین را مبادله می کند


رگولاتور اوراق بهادار استرالیا مجوز واحد استرالیایی صرافی ارز دیجیتال FTX ورشکسته را تا اواسط ماه مه به حالت تعلیق درآورده است. بر اساس بیانیه صادر شده، این پلتفرم مجاز است تا 19 دسامبر خدمات مالی محدودی را به منظور پایان دادن به مشتقات موجود ارائه دهد.

FTX استرالیا مجوز تعلیق را پس از پذیرش مدیریت داوطلبانه می بیند

کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) مجوز خدمات مالی FTX Australia Pty Ltd. را تا 15 مه 2023 به حالت تعلیق درآورده است. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که بازوی محلی صرافی ناموفق ارزهای دیجیتال در روز جمعه تحت مدیریت داوطلبانه قرار گرفت.

رگولاتور در اطلاعیه‌ای که روز پنجشنبه در وب‌سایت خود منتشر کرد، اشاره کرد که این نهاد می‌تواند تا 19 دسامبر 2022 به ارائه خدمات مالی محدود مربوط به خاتمه مشتقات موجود با مشتریان ادامه دهد.

این تعلیق پس از انتصاب دو مدیر داوطلبانه FTX استرالیا و شرکت تابعه آن FTX Express Pty Ltd. در 11 نوامبر صورت می گیرد. کمیسیون خاطرنشان کرد که این سازمان یک صرافی ارز دیجیتال را اداره می کند که توسط ASIC تنظیم نمی شود.

همچنین روز جمعه، FTX برای حمایت از ورشکستگی فصل 11 در ایالات متحده درخواست داد. این روند توسط FTX Trading Ltd.، West Realm Shires Services Inc. که به عنوان FTX US تجارت می کرد و سایر شرکت های وابسته آغاز شد. طبق جزئیات ASIC، FTX Trading در سپتامبر سال گذشته به شرکت هلدینگ نهایی FTX استرالیا تبدیل شد.

مجوز خدمات مالی استرالیا (AFS) به پلتفرم استرالیایی FTX اجازه داد تا با مشتریان خرده‌فروشی، بازاری ایجاد کند و توصیه‌های کلی در مورد مشتقات و قراردادهای ارزی ارائه کند.

ASIC تاکید کرد که وضعیت را در تماس نزدیک با سایر نهادهای نظارتی و مدیران خارجی زیر نظر دارد. کمیسیون از مشتریان FTX خواست تا پیشرفت‌های آینده را دنبال کنند و منتظر به‌روزرسانی‌های گروه FTX باشند.

FTX یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال بود که در ژانویه سال جاری به ارزش 32 میلیارد دلار رسید. پس از فروپاشی، این پلت فرم تجاری هدف تحقیقات در ایالات متحده، باهاما، جایی که مقر آن است، ژاپن و ترکیه قرار گرفت. هفته گذشته، قبرس مجوزی را که برای FTX صادر کرده بود به حالت تعلیق درآورد و به آن اجازه می داد در سراسر اتحادیه اروپا فعالیت کند.

برچسب ها در این داستان

ASIC، استرالیا، مجوز، ورشکستگی، کمیسیون، رمزنگاری، صرافی رمزنگاری، ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال، صرافی ارزهای دیجیتال، صرافی، ftx، ورشکستگی، مجوز، تنظیم کننده، اوراق بهادار، تعلیق

آیا انتظار دارید تصمیمات نظارتی مشابهی در مورد FTX در سایر حوزه ها اتخاذ شود؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.