استرالیا زنان و کودکان استرالیایی را از اردوگاه پناهندگان سوری به کشور باز می گرداند

[ad_1] سیدنی (رویترز) – کلر اونیل وزیر امور داخله استرالیا روز شنبه گفت که دولت استرالیا چهار زن استرالیایی و 13 فرزندشان را از یک اردوگاه پناهندگان سوری به ایالت نیو ساوت ولز بازگردانده است. این بازگرداندن بحث برانگیز، که انتقاد مخالفان لیبرال-ملی را برانگیخته است، بخشی از بازگرداندن ده ها زن و کودک استرالیایی

کد خبر : 273626
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
استرالیا زنان و کودکان استرالیایی را از اردوگاه پناهندگان سوری به کشور باز می گرداند

[ad_1]

سیدنی (رویترز) – کلر اونیل وزیر امور داخله استرالیا روز شنبه گفت که دولت استرالیا چهار زن استرالیایی و 13 فرزندشان را از یک اردوگاه پناهندگان سوری به ایالت نیو ساوت ولز بازگردانده است.

این بازگرداندن بحث برانگیز، که انتقاد مخالفان لیبرال-ملی را برانگیخته است، بخشی از بازگرداندن ده ها زن و کودک استرالیایی از سوریه است که از بستگان جنگجویان کشته یا زندانی داعش هستند.

استرالیا اولین بار در سال 2019 هشت فرزند و نوه دو جنگجوی کشته شده داعش را از یک اردوگاه پناهندگان سوری نجات داد، اما تا کنون از بازگرداندن سایرین به کشور خودداری کرده است.

اونیل در بیانیه‌ای گفت: «تصمیم برای بازگرداندن این زنان و فرزندانشان با ارزیابی‌های فردی و پس از کار دقیق آژانس‌های امنیت ملی اعلام شد.

سیدنی مورنینگ هرالد و شبکه دولتی ABC روز جمعه گزارش دادند که زنان و کودکان بعدازظهر پنجشنبه اردوگاه پناهندگان الروج در شمال سوریه را ترک کردند و از مرز به عراق عبور کردند تا به خانه پرواز کنند.

اونیل گفت که در همه حال تمرکز بر ایمنی و امنیت «همه استرالیایی‌ها» و همچنین کسانی که در بازگرداندن به میهن دخیل هستند بوده است، و دولت «به دقت طیف وسیعی از عوامل امنیتی، اجتماعی و رفاهی را در تصمیم‌گیری در نظر گرفته است. برای بازگرداندن».

اونیل گفت که این بازگشت به کشور به دنبال اقدامات مشابه ایالات متحده، ایتالیا، آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک، بریتانیا و کانادا صورت گرفت.

او گفت که اتهامات مربوط به فعالیت غیرقانونی توسط مقامات اجرای قانون ایالتی و فدرال مورد بررسی قرار خواهد گرفت. رسانه های محلی قبلا گزارش داده بودند که برخی از زنان ممکن است به جرایم تروریستی یا ورود غیرقانونی به سوریه متهم شوند.

اونیل گفت: “هر گونه تخلف شناسایی شده ممکن است منجر به اقدامات مجری قانون شود.” و افزود که نیو ساوت ولز “خدمات پشتیبانی گسترده” را برای کمک به گروه برای ادغام مجدد در استرالیا ارائه می دهد.

پیتر داتون، رهبر اپوزیسیون، این اقدام را به نفع کشور نامید و گفت که این زنان با “کسانی که از کشور ما متنفرند، از شیوه زندگی ما متنفرند” مخلوط شده اند.

نخست وزیر آنتونی آلبانیز گفته است که دولت به توصیه های امنیت ملی در مورد این موضوع ادامه خواهد داد.

(گزارش توسط سام مک کیث؛ ویرایش توسط ژاکلین ونگ)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.