استراحت پایدار بالای 90 دلار از سطح روانی برای ادامه رالی مورد نیاز است

WTI در دوره برای بزرگترین سود هفتگی از مارس. ایالات متحده در حال بررسی امکان آزادسازی ذخایر استراتژیک نفت خود است. 90.00 سطح روانی کلید رالی ادامه دار پیشنهاد شده توسط زین وودا پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید WTI چشم انداز بنیادی نفت WTI هفته پرباری را پشت سر گذاشته است و

کد خبر : 264389
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
استراحت پایدار بالای 90 دلار از سطح روانی برای ادامه رالی مورد نیاز است


  • WTI در دوره برای بزرگترین سود هفتگی از مارس.
  • ایالات متحده در حال بررسی امکان آزادسازی ذخایر استراتژیک نفت خود است.
  • 90.00 سطح روانی کلید رالی ادامه دار

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

WTI چشم انداز بنیادی

نفت WTI هفته پرباری را پشت سر گذاشته است و این کالا در مسیری برای بزرگترین افزایش هفتگی خود از ماه مارس بوده است. ما شاهد محدودیت قیمتی برای صادرات نفت روسیه و همچنین اعلام برنامه اوپک پلاس برای کاهش تولید 2 میلیون بشکه در روز از ماه نوامبر بوده ایم. تصمیم اوپک پلاس به ویژه در ایالات متحده که آن را حمایت از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه می‌دانند، پرها را به هم ریخته است. در پاسخ، شایعاتی در مورد کاهش احتمالی تحریم‌ها علیه ونزوئلا برای فعال کردن جریان نفت به اروپا و ایالات متحده شنیده‌ایم.

ادامه صعود WTI در این هفته شاهد بود که بسیاری از تحلیلگران چشم انداز خود را برای قیمت نفت به 100 دلار در هر بشکه برای سه ماهه چهارم ارتقا دادند، چیزی که تنها 10 روز پیش بعید به نظر می رسید. این تحولات باعث شده است که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده اذعان کند که آزادسازی ذخایر استراتژیک نفت این کشور را نمی توان رد کرد. امید این است که چنین انتشار ممکن است افزایش اخیر قیمت ها را کاهش دهد زیرا رئیس جمهور ایالات متحده به انتخابات میان دوره ای ایالات متحده نگاه می کند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

خطرات منفی

از سوی دیگر، بزرگ‌ترین خطر برای افزایش قیمت نفت به فدرال رزرو ایالات متحده و مسیر افزایش نرخ بهره آنها در حال حرکت است. در اوایل هفته، بازارها با پتانسیل چرخش توسط فدرال رزرو قیمت گذاری می کردند، چیزی که با پیشرفت هفته کاهش یافته است. ما از چندین سیاستگذار فدرال رزرو ایالات متحده در طول هفته شنیده ایم و همه آنها بر لزوم افزایش بیشتر تاکید کرده اند. چارلز ایوانز، سیاستگذار فدرال رزرو اعلام کرد که بانک مرکزی راهی برای افزایش نرخ بهره با احتمال 4.5 تا 4.75 درصد تا بهار دارد. گزارش قوی NFP Jobs که اواخر امروز منتشر می شود، می تواند موضع جنگ طلبانه فدرال رزرو را در نشست نوامبر خود تقویت کند. افزایش بیشتر نرخ بهره و سیاست های پولی محدودکننده می تواند چالشی برای WTI باشد زیرا به نظر می رسد راه خود را به 100 دلار در هر بشکه بازگرداند.

WTI نمودار روزانه نفت – 7 اکتبر 2022

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView

از منظر فنی، با نزدیک شدن به سطح روانی کلیدی 90.00 دلار، WTI از 50-SMA شکسته و بسته شده است. سطح 90.00 دلار قابل توجه است زیرا قیمت قبلاً یک الگوی دوگانه ایجاد می کرد قبل از اینکه به 76.20 دلار کاهش یابد، یک سبیل از پایین ترین سطح YTD.

در بازه زمانی روزانه، ما در حال رسیدن به اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها هستیم، در حالی که روند صعودی اخیر طولانی‌مدت می‌تواند منجر به عقب‌نشینی در کوتاه‌مدت شود. این چیزی نیست جز یک اصلاح با 20-SMA که به طور بالقوه پشتیبانی می کند قبل از ادامه حرکت به سمت بالاتر. اگر بخواهیم قیمت به مرز 100 دلار در هر بشکه برسد، یک شکست بالاتر از سطح 90.00 دلار باید یک شکست پایدار باشد. ناتوانی در حفظ سطح بالای 88.10 دلار ممکن است قیمت نفت را به سمت منطقه 84.20 دلاری که با 20-SMA مطابقت دارد، به عقب براند. ساختار صعودی در بازه زمانی روزانه تنها با بسته شدن شمع روزانه زیر محدوده 79.60 دلار باطل می شود.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -10% 17% 0%
هفتگی -12% 59% 10%

منابع برای معامله گران

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. شاخص‌هایی برای ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های فصلی معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد بازار فارکس شده‌اند.

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.