استراحتگاه ساحلی در اسلوونی با NFT ها خود را تبلیغ می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] سازمان گردشگری در پورتوروژ، یک تفرجگاه تابستانی در سواحل آدریاتیک اسلوونی، تصمیم گرفته است که مقصد را با استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تبلیغ کند. این پروژه جزء دیجیتالی کمپین امسال برای جذب بازدیدکنندگان به منطقه را نشان می دهد. گردشگران در Portorož برای جمع آوری NFT و برنده شدن جوایز اندکی پس

کد خبر : 207153
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 می 2022 - 15:30
استراحتگاه ساحلی در اسلوونی با NFT ها خود را تبلیغ می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

سازمان گردشگری در پورتوروژ، یک تفرجگاه تابستانی در سواحل آدریاتیک اسلوونی، تصمیم گرفته است که مقصد را با استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) تبلیغ کند. این پروژه جزء دیجیتالی کمپین امسال برای جذب بازدیدکنندگان به منطقه را نشان می دهد.

گردشگران در Portorož برای جمع آوری NFT و برنده شدن جوایز

اندکی پس از اینکه هیئت گردشگری اسلوونی (STB) ماه گذشته “sLOVEnia NFT” را صادر کرد، پورتوروژ، در شهرداری جنوب غربی پیران، اکنون به اولین اقامتگاه کشور با توکن‌های غیرقابل تعویض تبدیل شده است. رسانه های محلی گزارش دادند که هدف اصلی این ابتکار نشان دادن دو شهر ساحلی به عنوان مقاصدی مترقی، دیجیتالی و پایدار است.

الکساندر والنتین، مدیر انجمن توریستی پورتوروژ، طی ارائه ای که به نوآوری ها در پورتوروژ اختصاص داشت، گفت: “درهای متاورژ در حال باز شدن است، که بازار جدیدی برای نسل های آینده خواهد بود.”

“NFT های مقصد” جدید به منظور جلب وفاداری بازدیدکنندگان است. گردشگران با انجام سه فعالیت می‌توانند سه توکن از سه مجموعه مختلف جمع‌آوری کنند: شرکت در یک بازی جایزه، عضویت در خبرنامه و اشتراک‌گذاری استیکر در اینستاگرام با حساب کاربری portorozpiran@ توچال. 100 NFT در هر مجموعه موجود است.

در 20 آوریل، اسلوونی کمپینی را تحت عنوان “ما اینجا هستیم” در این کشور و شش کشور دیگر – ایتالیا، اتریش، آلمان، مجارستان، جمهوری چک و اسلواکی راه اندازی کرد. هدف آن گسترش حضور کشور به عنوان مقصد سفر به بازارهای بیشتر است. رسانه خبری Primorske Novice گزارش داد که نه ارائه دهنده خدمات توریستی شرکت می کنند و انتظار می رود تعداد بیشتری نیز به آن ملحق شوند.

Portorož و Piran علاوه بر ورود به دنیای رمزنگاری از طریق ابتکار NFT، فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در رسانه‌های اجتماعی افزایش می‌دهند. این نشریه فاش کرد که این شهرها اخیراً به پلتفرم ویدئویی کوتاه Tiktok پیوسته اند.

در سال‌های اخیر، کشور کوچک و دوستدار بیت‌کوین اسلوونی، خود را به عنوان پیشرو در پذیرش کریپتو در جنوب شرقی اروپا معرفی کرد. هزاران کافه، رستوران، هتل، آرایشگاه و امکانات ورزشی در سراسر کشور ارزهای دیجیتال مختلف را می پذیرند. پاییز گذشته، مقامات لیوبلیانا رایزنی های عمومی را در مورد پیش نویس قانون تنظیم مالیات کریپتو آغاز کردند.

برچسب ها در این داستان

انجمن، هیئت مدیره، کریپتو، ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال، ابتکار، متاورس، nft، NFTs، پیران، پورتوروژ، تبلیغات، استراحتگاه، ساحلی، اسلوونی، اسلوونی، تابستان، توکن‌ها، گردشگری، توریست، سفر

آیا انتظار دارید که استراحتگاه های دیگر در اسلوونی و منطقه برای اهداف تبلیغاتی NFT صادر کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.