استراتژی کانال روند – سیستم های تجاری – 11 اکتبر 2021

این کانال گاه به گاه یا “کانال پیاده روی تصادفی” RWC شاخص یک فناوری دستیابی به موفقیت در معاملات است و بدون هیچ گونه اغراق ، از همه شاخص های موجود بسیار فراتر می رود. طبق آمار ، اکثر معامله گران پول خود را از دست می دهند. و حتی یک نظر بی اساس وجود

کد خبر : 115672
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
استراتژی کانال روند – سیستم های تجاری – 11 اکتبر 2021


این کانال گاه به گاه یا “کانال پیاده روی تصادفی” RWC شاخص یک فناوری دستیابی به موفقیت در معاملات است و بدون هیچ گونه اغراق ، از همه شاخص های موجود بسیار فراتر می رود.

طبق آمار ، اکثر معامله گران پول خود را از دست می دهند. و حتی یک نظر بی اساس وجود دارد که موفقیت در معاملات یک تصادف است و معامله گران “موفق” کسانی هستند که هنوز نتوانسته اند سپرده خود را “تخلیه” کنند. اما سپس این س arال مطرح می شود: “آیا به طور کلی می توان به طور مداوم در بورس درآمد کسب کرد و اگر چنین است چگونه؟” من بلافاصله به قسمت اول این س answerال پاسخ می دهم که می توانید به طور مداوم در بورس پول کسب کنید. اما برای درک نحوه انجام این کار ، باید تلاش های فکری خود را صرف دستیابی به درک موارد غیر واضح زیر کنید.

روندهایی که در نمودارها مشاهده می کنید همیشه روند نیستند یا به طور دقیق تر روندهایی هستند که می توانید از آنها درآمد کسب کنید. نکته این است که دو نوع گرایش وجود دارد: 1) روندهای واقعی که ناشی از دلایل اساسی اقتصادی است که پایدار هستند و بنابراین می توانند سود قابل اعتمادی برای معامله گر ایجاد کنند. 2) و وجود دارد بخش های روند غلط که فقط مانند یک روند به نظر می رسد و به دلیل زنجیره ای از رویدادهای تصادفی بوجود می آید – حرکت قیمت (عمدتا) در یک جهت. این بخشهای روند نادرست کوتاه هستند و می توانند جهت خود را در هر زمان معکوس کنند (و به عنوان یک قاعده ، بلافاصله پس از شناسایی آنها معکوس می شوند). بنابراین ، کسب درآمد از آنها (نه به طور تصادفی) غیرممکن است. روندهای بصری درست و غلط در ابتدا قابل تشخیص نیستند. علاوه بر این ، حرکتهای تصادفی قیمت یا روندهای کاذبی که آنها ایجاد می کنند ، همواره بر روندهای واقعی قرار می گیرند ، که به طور خاص می تواند در روندهای واقعی عقب نشینی ایجاد کند که باید شناسایی شوند و از معکوس های ناشی از دلایل اساسی جدید اقتصادی متمایز شوند.

شاخص Casual Channel با ترسیم کانال پیاده روی تصادفی قیمت ، بین این دو نوع روند تمایز قائل می شودبه اگر این شاخص را به نمودارهای جفت ارز متصل کنید ، این نمودارها ، به طور معمول ، کاملاً در داخل کانال پیاده روی های تصادفی قرار می گیرند ، که در آن بسیاری از بخش های روند (اما نه همه) نادرست هستند. در عین حال ، قیمت از یک مرز کانال به کانال دیگر منتقل می شود و فقط مرزهای کانال را لمس می کند. اگر ضمیمه کنید کانال گاه به گاه در نمودارهای شاخص ها ، CFD ها یا سهام در بازه های زمانی بزرگ ، در برخی موارد ممکن است متوجه شوید که نقل قول های آنها در دوره های طولانی مدت خارج از کانال پیاده روی تصادفی است ، یعنی در بالای کانال در یک روند صعودی و پایین در یک روند نزولی به در این موارد ، ما روندهای واقعی داریم و هرچه نمودار بالاتر از خط بالا یا زیر خط پایین باشد کانال گاه به گاه شاخص ، روند واقعی قوی تر است ، که می توان آن را مشخص کرد اگر نمودار تقریباً یکی از خطوط شاخص را دنبال کند.

هنگام باز کردن یک موقعیت خرید در یک روند صعودی واقعی ، StopLoss باید در خط پایین شاخص قرار گیرد و هنگام باز کردن یک موقعیت فروش در یک روند نزولی ، StopLoss باید در خط بالای شاخص قرار گیرد. در این حالت ، تحمیل بخشهای روند غلط یا حرکتهای تصادفی قیمت بر روند واقعی ، که خود را به صورت برگشت به عقب نشان می دهد ، باعث ایجاد StopLos نمی شود ، که فقط زمانی که روند معکوس شود کار می کند. با این حال ، روندهای CFD بسیار آهسته رشد می کنند و عقب نشینی ها در طول این رشد ، به طور معمول ، بسیار از خود رشد فراتر می رود ، که باعث می شود یک استراتژی کاملاً گرایش کم سود و پر ریسک باشد.

این شاخص دارای عملکرد مدیریت پول داخلی است که به شما امکان می دهد مقدار زیادی برای بازی با روند بر اساس خط StopLoss ، سپرده و سطح ریسک انتخاب شده محاسبه کنید. برای پخش نوسانات داخل کانال از یک خط به خط دیگر ، می توانید از همان مقدار زیاد استفاده کنید. اما پخش داخل کانال توصیه نمی شود ، زیرا قسمت داخلی کانال با یک فرایند کاملاً تصادفی پر شده است ، که لازم نیست دقیقاً از یک خط نشانگر به خط دیگر دنبال شود ، اما می تواند از یک خط به داخل کانال حرکت کرده و به دوباره آن

برای یک بازی قابل اعتماد در جفت ارز ، ویژه استراتژی کانال روند توسعه یافته است که ماهیت آن به شرح زیر است.

اگر روندی در بازه زمانی کوتاه تری وجود داشته باشد (که در آن موقعیتی را باز می کنید) ، قیمت دور از مرز کانال در یک بازه زمانی بزرگتر به سمت این روند به احتمال زیاد به خط میانگین متحرک در این کانال می رسد ، جایی که در آن صورت به آن نیاز دارید برای تعیین سود دریافتی اگر قیمت در بازه زمانی بزرگتر به دنبال روندی که در بازه زمانی کوچکتر تنظیم شده است ، از میانگین متحرک در امتداد روند فاصله گرفته است ، در این صورت به مرز مقابل کانال بزرگ می رسد ، که در آن باید سوددهی تعیین شود ، زیرا مرزهای کانال پیاده روی تصادفی بسیار دقیق محاسبه می شود. در واقع ، ایجاد یک روند واقعی در یک بازه زمانی کوچکتر این تضمین را ایجاد می کند که قیمت با دور شدن از مرز کانال در یک بازه زمانی بزرگتر در طول این روند به مرز مقابل برسد ، که ماهیت استراتژی کانال روند است. مشکل یک بازی سودآور تبادل

تنظیمات نشانگربه

  • دوره متوسطبه ارزش های – آنی مثبت عدد صحیح (60 پیش فرض)
  • اندازه قطعه را از طریق ریسک ، سپرده و StopLoss محاسبه کنید؟ ارزش های: درست است، واقعی، کاذببه
  • ضررهای مجاز در درصد از Free Margin به ارزش های: از 0 تا 100 (2.0 پیش فرض)

اسکرین شات ها

برای مشاهده حرکت قیمت در پویایی ، روی نمودار کلیک کنید

برای مشاهده حرکت قیمت در پویایی ، روی نمودار کلیک کنید

در پیوند زیر می توانید نشانگر Casual Channel را بارگیری یا خریداری کنیدبه



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.