استراتژی های نرخ بهره ETF

[ad_1] وجوه قابل معامله در بورس روش خوبی برای معامله با نرخ های بهره حساس اقتصادی است تعداد کمی از محصولات به اندازه قراردادهای آتی نرخ بهره پرهزینه و پیچیده هستند. برای معامله گران خرده فروشی که به دنبال نرخ بهره هستند، ETF های خزانه داری مکان بسیار بهتری برای شروع هستند. اما قبل از

کد خبر : 198789
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
استراتژی های نرخ بهره ETF

[ad_1]

وجوه قابل معامله در بورس روش خوبی برای معامله با نرخ های بهره حساس اقتصادی است

تعداد کمی از محصولات به اندازه قراردادهای آتی نرخ بهره پرهزینه و پیچیده هستند. برای معامله گران خرده فروشی که به دنبال نرخ بهره هستند، ETF های خزانه داری مکان بسیار بهتری برای شروع هستند.

اما قبل از خرید یک ETF اوراق قرضه، وقت بگذارید و چند اصول اولیه در مورد نرخ ها را بدانید. قبل از خرید یک ETF خزانه داری، مهم است که چند اصول اولیه در مورد نرخ ها را بدانید. اول، بدانید که هیچ نرخ بهره واحدی وجود ندارد. نرخ بهره توسط تعدادی از عوامل تعیین می شود، یکی از آنها میزان احتمال بازپرداخت وام توسط وام گیرنده است. هر چه ریسک نکول بیشتر باشد، نرخ بهره نیز بالاتر است. این به عنوان ریسک اعتباری شناخته می شود. برای جلوگیری از ریسک اعتباری و صرفاً نرخ های تجارت، از ETF های خزانه داری استفاده کنید. با حمایت اقتصاد قوی ایالات متحده، بدهی خزانه داری تا حد زیادی “بدون ریسک” با ریسک اعتباری صفر در نظر گرفته می شود و به عنوان یک معیار جهانی برای نرخ بهره عمل می کند. برای تجارت نرخ ها و اجتناب از ریسک اعتباری، به تجارت بازدهی خزانه داری ایالات متحده نگاه کنید زیرا بدهی های دولت ایالات متحده به دلیل کیفیت اعتباری بالا تا حد زیادی “بدون ریسک” در نظر گرفته می شود.

در ابتدا در مجله Luckbox منتشر شد. اشتراک رایگان در getluckbox.com/dailyfx

عامل دومی که نرخ بهره را تعیین می کند، طول مدت وام است. بدهی های خزانه داری با سررسیدهای 30 روزه تا 30 ساله به حراج گذاشته می شود و هر کدام نرخ بهره خاص خود را دارند. ترسیم هر یک از این نرخ ها و مدت زمان مربوط به آنها منحنی بازده را ایجاد می کند. (به «منحنی بازده» در زیر مراجعه کنید.)

استراتژی های نرخ بهره ETF

توجه داشته باشید که هر چه مدت وام بیشتر باشد، نرخ بهره نیز بیشتر است. هنگام انتخاب نرخ برای معامله، به یاد داشته باشید که بدهی با تاریخ طولانی‌تر نیز نوسانات بیشتری دارد. چندین ETF بدهی خزانه داری محبوب و محدوده انحراف یک استاندارد هفتگی آنها در نمودار نشان داده شده است. هر چه سرمایه گذار در منحنی بیشتر معامله کند، حرکت هفتگی بیشتر می شود.

در حالی که این ETF ها راه بسیار خوبی برای تجارت نرخ ها هستند، توجه داشته باشید که نشان دهنده سبدی از قیمت بدهی خزانه داری هستند و نه بازدهی آنها. قیمت بدهی و بازده بدهی معکوس حرکت می کنند. بنابراین، معامله‌گری که فکر می‌کند نرخ‌های بهره 20+ سال کاهش می‌یابد، می‌تواند خرید کند، و کسی که فکر می‌کند افزایش می‌یابد، می‌تواند بفروشد. افزایش قیمت بدهی همیشه با کاهش بازده همراه است و بالعکس. در حالی که قیمت در مقایسه اوراق قرضه برابر است، معامله گران در دنیای بازدهی زندگی می کنند. بنابراین اغلب برای رفتن از ایده تجاری به اجرای معامله، یک وارونگی لازم است.

علاوه بر معامله بخش خاصی از منحنی بازده، استراتژی‌های معاملاتی نرخ بهره پیشرفته نیز می‌توانند با استفاده از این ETF ساخته شوند. یک معامله گر می تواند آنها را برای تجارت پیچش ها و جابجایی ها در بخش های خاصی از منحنی بازده ترکیب کند. معامله‌گر می‌تواند به‌جای خرید یا فروش نرخ‌های بیش از 20 سال، ETF اوراق قرضه خزانه 1 تا 3 ساله iShares (SHY) را بخرد و ETF اوراق قرضه خزانه 20+ ساله iShares Barclays (TLT) را به طور همزمان بفروشد تا یک معامله منحنی بازده ایجاد کند که در صورت تفاوت سود می‌کند. بین نرخ های کوتاه مدت و بلند مدت افزایش می یابد. این به عنوان شیب تند منحنی بازده نامیده می شود. با محصولاتی که تمام بخش‌های منحنی بازده را پوشش می‌دهند، معامله‌گران می‌توانند تقریباً تمام انتظارات تغییر اقتصادی را با نرخ بهره معامله کنند. (به «اشتراک‌های مناسب» در زیر مراجعه کنید.)

استراتژی های نرخ بهره ETF

مایکل گاف از تجارت خرده فروشی و نوشتن کد لذت می برد. او در تجارت و توسعه محصول در Small Exchange، ایجاد قراردادهای آتی مبتنی بر شاخص و مشارکت های حرفه ای کار می کند.

در ابتدا در مجله Luckbox منتشر شد. اشتراک رایگان در getluckbox.com/dailyfx



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.