استراتژی های معاملاتی مومنتوم فارکس – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 1 مارس 2023

[ad_1] بسیاری از معامله گران فارکس، به ویژه معامله گران جدید فارکس، ممکن است در بازار احساس گمراهی و سردرگمی کنند. آنها احساس می کنند که می توانند پول در بیاورند، اما رسیدن به این هدف با هر نوع ثباتی برایشان سخت است. برخی در نهایت می گویند که بازار تصادفی است یا اینکه آنها

کد خبر : 327225
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
استراتژی های معاملاتی مومنتوم فارکس – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 1 مارس 2023

[ad_1]

بسیاری از معامله گران فارکس، به ویژه معامله گران جدید فارکس، ممکن است در بازار احساس گمراهی و سردرگمی کنند. آنها احساس می کنند که می توانند پول در بیاورند، اما رسیدن به این هدف با هر نوع ثباتی برایشان سخت است. برخی در نهایت می گویند که بازار تصادفی است یا اینکه آنها از تقلب کارگزاران فارکس رنج می برند، اما اینها معمولاً فقط بهانه هستند. مطمئناً بازار تصادفی نیست و حتی اگر کارگزار فارکس شما کمتر از حد عالی باشد، اگر متوقف شوید و به بازار فکر کنید و رویکردی از بالا به پایین را برای معاملات خود اعمال کنید، باز هم می توانید درآمد کسب کنید. من در اینجا روشی را نشان خواهم داد که می توان از آن استفاده کرد که جفت ارز را به گونه ای انتخاب می کند که از نظر آماری بازده مثبت ایجاد کند.

استراتژی های معاملاتی مومنتوم فارکس چیست؟

“Momentum” صرفاً به معنای خریدن چیزی است که در حال افزایش است و آن را بفروشید اگر کاهش یابد. چندین نظرسنجی آکادمیک انجام شده است که نشان می‌دهد به کارگیری این اصل در انواع بازارهای سفته‌بازی در طول زمان سودآور است و یک «لبه» معاملاتی برنده می‌دهد.

نوع دیگری از استراتژی مومنتوم فارکس، استراتژی معاملاتی «بهترین» است که دارایی‌هایی را می‌خرد که بیشترین افزایش را دارند و دارایی‌هایی را که شدیدترین کاهش را دارند می‌فروشند. این نیز به خوبی کار می‌کند و در واقع نسبت به استراتژی‌های تکانه ساده، نسبت پاداش به ریسک بیشتری تولید می‌کند.

من می‌خواهم یک استراتژی Momentum “بهترین” فارکس را که در زیر ایجاد کرده‌ام، همراه با نتایج تست برگشتی بیان کنم.

بهترین استراتژی معاملاتی مومنتوم فارکس: انتخاب جفت

بخش اول این استراتژی، ایجاد یک صفحه گسترده اکسل است که تغییرات قیمت را در 3 ماه گذشته یک جهان متشکل از 28 جفت و صلیب فارکس نشان می دهد. ساده‌ترین کار این است که این محاسبه را هر آخر هفته با استفاده از قیمت‌های باز و بسته هفتگی انجام دهید، زیرا دوره 13 هفته تقریباً به 3 ماه می‌رسد.

من از 28 جفت و ضربدری استفاده می کنم که از 7 ارز اصلی جهانی دریافت می کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید ارزها را اضافه کنید، اگرچه هر چه ارزهای عجیب و غریب تر داشته باشید، گران تر می شوند.

6 جفت ارز / صلیب را انتخاب کنید که در 13 هفته گذشته بیشترین حرکت را داشته اند. اینها جفت‌ها/کراس‌هایی هستند که می‌خواهید در هفته آینده معامله کنید. شما در جهت حرکت معامله خواهید کرد. به عنوان مثال اگر ارزش EUR/USD 5-% تغییر کرده باشد و این بزرگترین تغییر در بین هر جفت است، شما به دنبال خرید و فروش آن جفت هستید.

در طول 6.75 سال گذشته، این روش یک احتمال آماری برای ایجاد لبه معاملاتی را نشان داده است. بدون اصلاح روش یا استفاده از اهرم، این روش بازدهی کلی 187.10 درصد را به همراه داشته است که به بازده سالانه بسیار چشمگیر 17.01 درصد می رسد! میانگین هفته بازدهی مثبت 0.53% و میانگین هفته بازدهی 0.43% داشته است. متوسط ​​بازده سالانه 23.63 درصد و متوسط ​​بازده سالانه 19.08 درصد بود. عملکرد در نمودار زیر نشان داده شده است.

ممکن است بپرسید، چرا از یک دوره بازنگری 3 ماهه استفاده کنیم؟ این به سادگی دوره ای است که در 7 سال گذشته بهترین عملکرد را داشته است. قبل از بحران مالی 2008، استفاده از یک دوره 6 ماهه بهتر عمل می کرد. استفاده از دوره 6 ماهه نیز در 7 سال گذشته سودآور بوده است، اما بسیار کمتر از 3 ماه. به نظر می رسد دوره های کوتاه تر از 3 ماه خیلی سریع و دوره های بیشتر از 6 ماه خیلی کند هستند.

معامله جفت های منتخب فارکس

می‌توان با اعمال استراتژی معاملاتی موقعیت برای جفت‌ها/تقاطع‌ها و جهت‌هایی که برای هر هفته تعیین کرده‌اید، نتایج کلی را حتی بهتر کرد.

روش مورد علاقه من استفاده از آن است قوانین میانگین متحرک من دوست دارم از نمودار ساعتی با EMA 3 دوره و SMA 10 دوره استفاده کنم. وقتی یک شمع ساعتی بسته می‌شود و EMA 3 از SMA 10 در جهت روند عبور می‌کند، من وارد یک موقعیت می‌شوم – اما فقط در صورتی که قیمت در سمت راست SMAهای 40 و 240 نیز باشد. این فیلتر می تواند به شما کمک کند تا زمانی که حرکت واقعی وجود ندارد، از معاملات دوری کنید.

البته هرکسی استراتژی معاملاتی مومنتوم مورد علاقه خود را دارد و از اندیکاتوری مانند RSI (شاخص قدرت نسبی) عبور از 50 در تمام بازه های زمانی با تنظیم دوره 10 نیز می تواند بسیار خوب عمل کند. هر نشانگر حرکت واقعا میشه استفاده کرد همچنین می توانید توجه کنید حمایت و مقاومت البته: اما در صورت طولانی بودن روند، نزدیک به حمایت، اگر روند نزولی باشد، پس از یک عقب نشینی، نزدیک به مقاومت بفروشید. معمولاً با منتظر ماندن برای انجام عقب نشینی بهترین نتایج را خواهید گرفت.

برای استاپ ضرر، من دوست دارم از میانگین محدوده واقعی 20 روزه استفاده کنم. مدیریت توقف ضررها به صورت دستی به تجربه نیاز دارد، اما پس از کسب تجربه زیاد، می توانید یاد بگیرید که کدام یک را کوتاه کنید: اینها عمدتاً معاملاتی هستند که از همان ابتدا به شدت علیه شما هستند. اگر معامله با حدود 1 ATR به نفع شما پیش رفت، می‌توانید پس از عبور میانگین متحرک، شکست یا هر چیز دیگری که دوست دارید، به موقعیت اضافه کنید: استفاده از شکست برای افزودن به موقعیت‌ها می‌تواند بسیار خوب عمل کند. زمانی که حدود 3 موقعیت در اختیار دارید، زمان آن است که سودهای جزئی و/یا افزایش سطوح توقف ضرر را برای قفل کردن سود در نظر بگیرید.

معاملات خود را با روبات ها و ابزارهای ما به صورت خودکار انجام دهید

اسکالپر ICE CUBE MT4 – https://www.mql5.com/fa/market/product/77108
اسکالپر ICE CUBE MT5 – https://www.mql5.com/fa/market/product/77697

EA بلند مدت MT4 https://www.mql5.com/fa/market/product/92865
EA بلند مدت Mt5 https://www.mql5.com/fa/market/product/92877

سودمند ⚒

EasyTradePad MT4 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72256
EasyTradePad MT5 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72454

مدیر ریسک MT4 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72214
مدیر ریسک MT5 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72414

شاخص ها 📈

نشانگر 3 در 1 iPump MT4 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72257
نشانگر 3 در 1 iPump MT5 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72442

ذخیره انرژی MT4- https://www.mql5.com/fa/market/product/72392
ذخیره انرژی MT5 – https://www.mql5.com/fa/market/product/72410

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.