استراتژی معاملاتی فارکس با بالاترین و پایین ترین پشتیبانی و مقاومت پایین برای MT5

[ad_1] شناسایی سطوح حمایت و مقاومت یکی از اساسی ترین مهارت هایی است که معامله گرانی که از تحلیل تکنیکال استفاده می کنند باید توسعه دهند. معامله گرانی که می توانند به طور موثر سطوح حمایت و مقاومت را شناسایی کنند، این توانایی را دارند که مناطق قیمتی را که بازار ممکن است معکوس کند،

کد خبر : 377184
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
استراتژی معاملاتی فارکس با بالاترین و پایین ترین پشتیبانی و مقاومت پایین برای MT5

[ad_1]

بالاترین اوج و پایین ترین سطح به عنوان سطوح پشتیبانی و مقاومت

شناسایی سطوح حمایت و مقاومت یکی از اساسی ترین مهارت هایی است که معامله گرانی که از تحلیل تکنیکال استفاده می کنند باید توسعه دهند. معامله گرانی که می توانند به طور موثر سطوح حمایت و مقاومت را شناسایی کنند، این توانایی را دارند که مناطق قیمتی را که بازار ممکن است معکوس کند، شناسایی کند و به آنها امکان می دهد معاملات را در سطوح بهینه باز کنند. این استراتژی نمونه ای از این است که چگونه معامله گران می توانند چنین مناطق با ارزش بالا را با استفاده از یک شاخص فنی سفارشی معامله کنند.

بالاترین اوج و پایین ترین سطح به عنوان سطوح پشتیبانی و مقاومت

خطوط یا مناطق پشتیبانی، نواحی زیر قیمت فعلی هستند که احتمال افزایش معکوس قیمت در آنها بسیار زیاد است. از سوی دیگر، خطوط یا مناطق مقاومت، مناطقی بالاتر از قیمت فعلی هستند که ممکن است بازار نیز از آن‌ها عقب‌نشینی کند و به سمت پایین بازگردد. در این مناطق است که اکثر معامله گران معامله را با پیش بینی معکوس باز می کنند.

روش های مختلفی وجود دارد که معامله گران ممکن است برای شناسایی سطوح حمایت و مقاومت از آنها استفاده کنند. یکی از راه‌ها این است که بالا و پایین‌های نوسانی را به هم وصل کنید و یک خط روند را تشکیل دهید. خطوط روند که دارای سه یا بیشتر لمس و معکوس هستند، سطح حمایت یا مقاومت مورب معتبر در نظر گرفته می شوند. برخی دیگر از شاخص های فنی مانند خطوط میانگین متحرک و نقاط محوری برای شناسایی مناطق حمایت و مقاومت استفاده می کنند.

شاید یکی از نادیده گرفته‌شده‌ترین روش‌ها برای شناسایی سطوح حمایت و مقاومت، استفاده از نوسان اوج و نوسان به عنوان مبنایی برای شناسایی مناطق حمایت و مقاومت باشد. نوسان اوج و نوسان پایین مناطقی هستند که قیمت از قبل تغییر کرده است. این بدان معناست که بازار قبلاً این سطوح قیمتی را رد کرده بود. به این ترتیب، این سطوح یا مناطق را می توان به عنوان مناطق حمایت یا مقاومت نیز در نظر گرفت. معامله گران ممکن است منطقه ای را ترسیم کنند که از نوسان بالا یا نوسان پایین کشیده شده است، که می توانند از آن به عنوان مناطق حمایت و مقاومت افقی استفاده کنند.

استفاده از مناطق حمایت و مقاومت افقی روشی موثر برای پیش‌بینی جایی است که قیمت ممکن است معکوس شود. در واقع، این روشی است که بیشتر توسط معامله گران جریان بازار استفاده می شود.

بالاترین بالا – پایین ترین شاخص SR پایین

نشانگر Highest High – Low Low SR یک نشانگر فنی سفارشی است که سطوح حمایت و مقاومت افقی را بر اساس مفهوم مورد بحث در بالا مشخص می کند. بالاترین بالا و پایین ترین قیمت را در یک سری از شمع های قیمت شناسایی می کند و از این نقاط به عنوان مبنایی برای سطوح حمایت و مقاومت شناسایی شده استفاده می کند. سپس یک خط نقطه چین در سطح نوسان بالا یا نوسان پایین ترسیم می کند که سطوح حمایت و مقاومت را نشان می دهد. همچنین دارای دو مجموعه نوسان اوج و نوسان پایین است. یک مجموعه از پنجره محکم تری از شمع ها برای شناسایی سطوح حمایت و مقاومت جزئی استفاده می کند، در حالی که مجموعه دیگر از پنجره زمانی وسیع تری استفاده می کند که سطوح حمایت و مقاومت اصلی را مشخص می کند.

بالاترین اوج و پایین ترین سطح به عنوان سطوح پشتیبانی و مقاومت

جهت روند نیز ممکن است بر اساس اینکه آیا اقدام قیمت به طور کلی باعث ایجاد نوسان بالاتر یا پایین تر و نوسان پایین می شود، شناسایی شود. اندیکاتور همچنین از این روش برای شناسایی جهت روند استفاده می کند. سپس ناحیه بین سطوح حمایت و مقاومت شناسایی شده را سایه می اندازد تا جهت روند را نشان دهد. هر زمان که روند صعودی باشد، این اندیکاتور مناطق بین سطوح حمایت و مقاومت را زرد و سبز می کند. برعکس، زمانی که روند نزولی است، ناحیه را به رنگ بنفش و صورتی سایه می‌دهد. رنگ ناحیه تنها زمانی تغییر می‌کند که روند بر اساس عملکرد قیمت که از اوج‌های نوسانی اصلی یا نوسان پایین‌ها به سمت جهت مخالف روند حرکت می‌کند، تغییر می‌کند.

مفهوم استراتژی معاملاتی

استراتژی معاملاتی فارکس با بالاترین و کمترین میزان پشتیبانی و مقاومت، یک استراتژی متعاقب روند است که از شاخص بالاترین – پایین ترین میزان SR به عنوان نقطه کانونی برای شناسایی جهت تجارت و مناطق ورودی استفاده می کند.

برای شناسایی جهت روند، رنگ ناحیه سایه دار بین ناحیه حمایت و مقاومت را بررسی خواهیم کرد. این به ما این امکان را می دهد که جهت تجارت خود را بر اساس جهت روند جدا کنیم.

گام بعدی شناسایی منطقه ورودی مناسب خواهد بود. این بر اساس مناطق حمایت یا مقاومت است که توسط نشانگر با استفاده از خطوط نقطه چین مشخص شده است. ممکن است در این مناطق آلارم‌هایی تنظیم کنیم تا هر زمان که قیمت یک سطح حمایت یا مقاومت را دوباره مشاهده کرد به ما هشدار دهد.

گام بعدی مشاهده رد قیمت‌ها در سطوح حمایت یا مقاومت است. ورودی‌های تجاری تنها زمانی باز می‌شوند که اقدام قیمت نشانه‌هایی از رد قیمت را بر اساس الگوهای کندل معکوس مانند الگوهای نوار پین و الگوهای فراگیر نشان دهد.

خرید راه اندازی تجارت

ورود

  • شاخص بالاترین بالا و پایین ترین شاخص SR باید ناحیه بین سطوح حمایت و مقاومت را به رنگ زرد و سبز سایه بزند که نشان دهنده روند صعودی است.
  • منتظر بمانید تا قیمت به سطح حمایتی که با خطوط نقطه چین در نوسان پایین مشخص شده است، برسد.
  • به محض اینکه اقدام قیمت نشانه هایی از رد قیمت در سطح حمایت مانند نوار پین صعودی و الگوهای فراگیر را نشان داد، سفارش خرید را باز کنید.

توقف ضرر

  • استاپ لاس را زیر سطح پشتیبانی و کندل ورودی تنظیم کنید.

خارج شوید

  • به قیمت اجازه دهید تا سطح مقاومت مخالف را بشکند و به محض اینکه اقدام قیمت نشانه‌هایی از بازگشت نزولی را نشان داد، معامله را ببندید.

استراتژی معاملاتی فارکس با بالاترین و پایین ترین پشتیبانی و مقاومت - خرید تجارت

فروش راه اندازی تجارت

ورود

  • بالاترین بالا و پایین ترین شاخص SR باید ناحیه بین سطوح حمایت و مقاومت را بنفش و صورتی سایه بزند که نشان دهنده روند نزولی است.
  • منتظر بمانید تا قیمت به سطح مقاومتی که با خطوط نقطه چین در نوسان اوج مشخص شده است، برسد.
  • به محض اینکه اقدام قیمت نشانه هایی از رد قیمت در سطح مقاومت مانند پین بار نزولی و الگوهای فراگیر را نشان داد، سفارش فروش را باز کنید.

توقف ضرر

  • استاپ لاس را بالاتر از سطح مقاومت و کندل ورودی قرار دهید.

خارج شوید

  • اجازه دهید قیمت از سطح حمایت مخالف عبور کند و به محض اینکه اقدام قیمت نشانه‌هایی از بازگشت صعودی را نشان داد، معامله را ببندید.

استراتژی معاملاتی فارکس با بالاترین بالا و پایین ترین پشتیبانی و مقاومت - تجارت فروش

نتیجه

این نوع استراتژی معاملاتی شبیه به چیزی است که اکثر معامله گران جریان بازار در شرایط بازار پرطرفدار از آن استفاده می کنند. آن‌ها اغلب بر اساس جهت روند با مشاهده ویژگی‌های عملکرد قیمت، خواه به طور مداوم در حال افزایش یا کاهش باشد، معامله می‌کنند. آنها سپس به دنبال فرصت های تجاری در مناطقی می گردند که می توانند به عنوان سطوح حمایت یا مقاومت در نظر گرفته شوند.

اگرچه نوع استراتژی های جریان بازار به ویژه در بازارهای پرطرفدار بسیار خوب عمل می کند، رمزگشایی آن برای معامله گران جدید بسیار دشوار است. استفاده از نشانگر Highest High – Low Low SR با ارائه جهت روند و مناطق ورودی، فرآیند را ساده می کند.


دستورالعمل های نصب استراتژی های تجارت فارکس

استراتژی معاملاتی فارکس بالاترین و کمترین میزان پشتیبانی و مقاومت برای MT5 ترکیبی از شاخص(های) متاتریدر 5 (MT5) و الگو است.

ماهیت این استراتژی فارکس تغییر داده های تاریخ انباشته و سیگنال های معاملاتی است.

استراتژی معاملاتی فارکس با بالاترین و کمترین پشتیبانی و مقاومت پایین برای MT5 فرصتی را برای شناسایی ویژگی ها و الگوهای مختلف در پویایی قیمت که با چشم غیرمسلح نامرئی است، فراهم می کند.

بر اساس این اطلاعات، معامله گران می توانند حرکت بیشتر قیمت را فرض کنند و این استراتژی را بر این اساس تنظیم کنند.

پلتفرم های معاملاتی پیشنهادی فارکس متاتریدر 5

شماره 1 – بازار XM

  • 50 دلار رایگان برای شروع معاملات فوری! (سود قابل برداشت)
  • پاداش سپرده تا 5000 دلار
  • برنامه وفاداری نامحدود
  • بروکر فارکس برنده جایزه
  • جوایز انحصاری اضافی در طول سال

کارگزار پیشنهادی

>> پاداش 50 دلاری خود را در اینجا مطالبه کنید <<

برای راهنمای گام به گام افتتاح حساب کارگزار XM اینجا را کلیک کنید

شماره 2 – گزینه جیبی

  • پاداش +50٪ رایگان برای شروع معاملات فوری
  • 9.6 امتیاز کلی!
  • به صورت خودکار به حساب شما واریز می شود
  • بدون شرایط پنهان
  • مقیم ایالات متحده آمریکا را بپذیرید

گزینه جیبی

چگونه استراتژی معاملاتی فارکس با بالاترین و پایین ترین پشتیبانی و مقاومت پایین را برای MT5 نصب کنیم؟

  • دانلود استراتژی تجارت فارکس با بالاترین و پایین ترین پشتیبانی و مقاومت پایین برای MT5.zip
  • *فایل های mq5 و ex5 را در فهرست راهنمای متاتریدر / کارشناسان / اندیکاتورها / کپی کنید
  • فایل tpl (الگو) را در فهرست / قالب ها / متاتریدر خود کپی کنید
  • کلاینت متاتریدر خود را راه اندازی یا راه اندازی مجدد کنید
  • نمودار و بازه زمانی را که می‌خواهید استراتژی فارکس خود را آزمایش کنید، انتخاب کنید
  • بر روی نمودار معاملاتی خود کلیک راست کرده و روی “Template” قرار دهید.
  • به سمت راست حرکت کنید تا استراتژی معاملاتی فارکس بالاترین و پایین‌ترین پشتیبانی و مقاومت را برای MT5 انتخاب کنید.
  • خواهید دید که بالاترین و پایین ترین پشتیبانی و مقاومت استراتژی تجارت فارکس برای MT5 در نمودار شما موجود است.

*توجه: همه استراتژی های فارکس با فایل های mq5/ex5 ارائه نمی شوند. برخی از قالب ها در حال حاضر با شاخص های MT5 از پلتفرم متاتریدر ادغام شده اند.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید:

صرفه جویی

صرفه جویی

دسترسی دانلود را دریافت کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.