استراتژی تهاجمی خرید بیت کوین MicroStrategy 0.726٪ از کل عرضه را تضمین می کند

[ad_1] MicroStrategy، شرکت دولتی پیشرو از نظر دارایی بیت کوین، یک بار دیگر استراتژی تهاجمی خود را برای کسب بیت کوین نشان داده است. این شرکت اخیراً از خرید 12333 بیت کوین اضافی به قیمت تقریبی 347.0 میلیون دلار با میانگین قیمت 28136 دلار برای هر بیت کوین خبر داده است. این امر مجموع دارایی

کد خبر : 367811
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۲
استراتژی تهاجمی خرید بیت کوین MicroStrategy 0.726٪ از کل عرضه را تضمین می کند

[ad_1]


MicroStrategy، شرکت دولتی پیشرو از نظر دارایی بیت کوین، یک بار دیگر استراتژی تهاجمی خود را برای کسب بیت کوین نشان داده است. این شرکت اخیراً از خرید 12333 بیت کوین اضافی به قیمت تقریبی 347.0 میلیون دلار با میانگین قیمت 28136 دلار برای هر بیت کوین خبر داده است. این امر مجموع دارایی های MicroStrategy را به رقم چشمگیر 152333 بیت کوین می رساند که با میانگین قیمت 29668 دلار در هر بیت کوین به دست می آید. با مجموع 21 میلیون بیت کوین، MicroStrategy اکنون تقریباً 0.726٪ از کل عرضه موجود را کنترل می کند.

این اقدام اخیر توسط MicroStrategy موقعیت خود را به عنوان بزرگترین دارنده شرکت عمومی بیت کوین بیشتر می کند. سفر MicroStrategy با بیت کوین در آگوست 2020 آغاز شد و علیرغم فروش برخی از دارایی های خود برای برداشت ضرر مالیاتی در دسامبر 2022، این شرکت به طور مداوم مجموعه بیت کوین خود را افزایش داده است. در واقع، اندکی پس از فروش، MicroStrategy 2500 بیت کوین اضافی را به دست آورد و دارایی های قابل توجه خود را بیشتر تقویت کرد. MicroStrategy با دارایی فعلی خود، اکنون تقریباً 0.726٪ از کل 21 میلیون بیت کوین استخراج شده را کنترل می کند.

علاوه بر انباشت بی‌وقفه بیت‌کوین، MicroStrategy اخیراً برنامه‌هایی را برای استفاده از لایتنینگ برای خدمات زیرساخت‌های سازمانی و راه‌حل‌های کسب درآمد از محتوا فاش کرده است. مایکل سیلر، رئیس این شرکت، به طور فعال ماموریت پیشبرد پذیرش و توسعه بیت کوین را رهبری می کند.

آخرین خرید بیت کوین توسط MicroStrategy، اعتقاد این شرکت را به دوام طولانی مدت دارایی دیجیتال تقویت می کند. با توجه به اینکه Marathon تنها شرکت دیگری است که مقدار قابل توجهی بیت کوین در مقایسه با MicroStrategy در اختیار دارد، و این خرید بزرگتر از کل دارایی های آنها است، واضح است که استراتژی خرید تهاجمی MicroStrategy آن را به عنوان یک نیروی غالب در فضای بیت کوین شرکتی قرار می دهد و کنترل قابل توجهی را در اختیار دارد. درصد عرضه محدود

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.