$$$$ استراتژی تجارت فارکس درون نوار $$$$ – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 7 ژانویه 2023

[ad_1] نوار داخل یک الگوی شمعدانی است که سیگنال کم است نوسان دوره در یک بازار این بدان معنی است که سفارشات زیادی به بازار نمی آید و گاوها و خرس ها آرام می مانند و منتظر توسعه بیشتر بازار هستند. تشخیص الگوی Inside Bar در نمودارها بسیار آسان است. این به سادگی یک شمع

کد خبر : 303479
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
$$$$ استراتژی تجارت فارکس درون نوار $$$$ – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 7 ژانویه 2023

[ad_1]

نوار داخل یک الگوی شمعدانی است که سیگنال کم است نوسان دوره در یک بازار این بدان معنی است که سفارشات زیادی به بازار نمی آید و گاوها و خرس ها آرام می مانند و منتظر توسعه بیشتر بازار هستند.

تشخیص الگوی Inside Bar در نمودارها بسیار آسان است. این به سادگی یک شمع است که در آن:

  • ارتفاع الگوی Inside Bar کمتر از ارتفاع شمع قبلی است.
    را
  • و پایین بودن الگوی Inside Bar از پایین بودن شمع قبلی بیشتر است.

بنابراین شمع Inside Bar به سادگی در محدوده قبلی قرار دارد شمع. در تصویر زیر می توانید چند نوار داخلی برجسته را مشاهده کنید.

نوار داخل چه چیزی را نشان می دهد؟

همانطور که قبلا ذکر شد، یک نوار داخلی معمولاً موارد زیر را نشان می دهد:
را

  • تحکیم : بازار قبل از حرکت در جهتی که با جهت شکست الگوی Inside Bar مشخص شده است، نفس می کشد.
  • بلاتکلیفی: بازار بالا و پایین های جدیدی ایجاد نمی کند زیرا فعالان بازار از جهت توسعه بیشتر مطمئن نیستند.

چگونه با استفاده از الگوی نوار درونی معامله کنیم؟

همانطور که ممکن است هنگام نگاه کردن به نمودار بالا متوجه شوید، Inside Bars نیز می تواند شکل دیگری را ایجاد کند الگوهای شمعدان در همان زمان

هنگامی که به طور کامل در معاملات Inside Bars هدف گذاری می شود، به محض اینکه قیمت از یک الگوی Inside Bar عبور کند، یک سیگنال ورودی تولید می شود. جهت شکست تعیین کننده جهت معامله ای است که باید باز شود. اگر قیمت از بالای نوار داخلی عبور کند، سیگنال صعودی تولید می شود و بالعکس. همچنین به این معنی است که Inside Bars را می توان با قرار دادن دستورات توقف در انتظار معامله کرد.

Stop-Loss باید همیشه در طرف دیگر شمع قرار گیرد. در صورت شکست صعودی، ترتیب طولانی باید در بالای نوار داخلی باز شود و Stop-Loss باید زیر پایین ترین نوار داخلی قرار گیرد. برعکس برای شکست های نزولی اعمال می شود. در زیر می توانید چند نمونه از معاملات Inside Bars را مشاهده کنید. مزیت در اینجا این است که میله های داخلی فقط به دلیل یک دوره نوسان کم نیاز به توقف ضرر کوچک دارند.

اگر می‌خواهید میله‌های داخلی را معامله کنید، اما سفارش‌های شما خیلی زود متوقف می‌شوند، می‌توانید از حمایت ها و مقاومت ها برای قرار دادن Stop-Losses. از حمایت ها و مقاومت ها می توان به طور موثری برای قرار دادن اهداف سود نیز استفاده کرد.

در مورد بدنه Inside Bars، معمولاً صعودی، نزولی یا خنثی بودن آن چندان مهم نیست. با این حال، اگر شکست یک نوار درونی در همان جهت بدنه درون نوار اتفاق بیفتد (مانند شکستن صعودی نوار درونی با بدنه صعودی)، می‌تواند چند امتیاز اضافی اضافه کند.

سیستم معاملاتی داخل نوار

مهم است که بگوییم نه Inside Bars یک سیگنال معاملاتی مطمئن برای تحلیل تکنیکال نیست. با این حال، با معامله Inside Bars در جهت اصلی روند یا با استفاده از Inside Bars همراه با ساپورت ها و مقاومت ها، می توانید احتمال موفقیت سیگنال های Inside Bar را به میزان قابل توجهی افزایش دهید و همزمان شکستگی های جعلی را فیلتر کنید.

در نمودار زیر می بینید که به خوبی تثبیت شده است روند صعودی (که توسط کانال رو به افزایش قرمز مشخص شده است). کانال در اینجا مانند یک منطقه S/R در حال افزایش عمل می کند.

همانطور که در نمودار بالا می بینید، تمام میله های داخلی که در نزدیکی کانال رو به افزایش قرمز هستند سودآور بودند – با توجه به اینکه ما فقط در اینجا شاهد شکست های صعودی هستیم.

بسیار خوب، اکنون می‌دانید که در مورد میله‌های داخلی بالا، سفارش‌های توقف خرید را بالاتر از حداکثر آنها، و سفارش‌های توقف ضرر را در زیر نوارهای داخلی پایین یا پایین‌تر از منطقه S/R در حال افزایش قرار می‌دهید. اما کجا باید سود برد؟ همانطور که احتمالاً از مقالات قبلی ما می دانید، خود بازار همه چیزهایی را که باید بدانید به شما می گوید – به خصوص اینکه چقدر سود به شما ارائه می دهد. در زیر می توانید ببینید که دقیقاً بر اساس استفاده از کجا سود می شود حمایت و مقاومت مناطق

با اشتراک در مورد معاملات پرایس اکشن و سایر موضوعات مرتبط با معاملات بیشتر بیاموزید کانال ما

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.