استراتژیست Invesco هشدار می دهد که فدرال رزرو در حال انجام یک بازی خطرناک است که می تواند منجر به “رکود قابل توجه” شود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] استراتژیست ارشد بازار جهانی در Invesco، یک شرکت سرمایه گذاری جهانی با 1.3 تریلیون دلار تحت مدیریت، هشدار داده است که فدرال رزرو با افزایش 75 امتیازی خود “یک بازی خطرناک” انجام می دهد. او خاطرنشان کرد که اقدام فدرال رزرو می تواند منجر به “رکود قابل توجهی” شود. استراتژیست ارشد Invesco در مورد

کد خبر : 271519
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
استراتژیست Invesco هشدار می دهد که فدرال رزرو در حال انجام یک بازی خطرناک است که می تواند منجر به “رکود قابل توجه” شود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

استراتژیست ارشد بازار جهانی در Invesco، یک شرکت سرمایه گذاری جهانی با 1.3 تریلیون دلار تحت مدیریت، هشدار داده است که فدرال رزرو با افزایش 75 امتیازی خود “یک بازی خطرناک” انجام می دهد. او خاطرنشان کرد که اقدام فدرال رزرو می تواند منجر به “رکود قابل توجهی” شود.

استراتژیست ارشد Invesco در مورد رکود و تلاش های فدرال رزرو برای مبارزه با تورم

کریستینا هوپر، استراتژیست ارشد بازار جهانی Invesco، هفته گذشته در پادکست Bloomberg What Goes Up نظرات خود را در مورد اقتصاد ایالات متحده به اشتراک گذاشت. Invesco یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری مستقل جهانی با بیش از 1.3 تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) تا 30 سپتامبر است. این شرکت بیش از 8400 کارمند در بیش از 26 کشور دارد.

هوپر، که 21 سال تجربه در صنعت سرمایه گذاری دارد، توضیح داد که با ادامه تلاش های فدرال رزرو برای مبارزه با تورم، بازار سهام بسیار بی ثبات بوده است. وی خاطرنشان کرد: بانک مرکزی اعلام کرده است که تا زمانی که تورم کنترل نشود، دست از کار برنمی‌دارد، حتی اگر برای اقتصاد دردسر ایجاد کند. او اضافه کرد که فدرال رزرو ممکن است در نشست آتی کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در نوامبر، و دوباره در دسامبر، نرخ بهره را 75 واحد پایه دیگر افزایش دهد.

استراتژیست ارشد بازار جهانی Invesco هشدار داد: “75، 25 جدید است… وقتی نرخ ها را با افزایش 75 واحدی افزایش می دهید و زمانی را برای پردازش و ورود به داده ها نمی دهید، شما در حال انجام یک بازی خطرناک است. او نتیجه گرفت:

هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، احتمال رکود اقتصادی و رکودی قابل توجه بیشتر می شود.

بسیاری از مردم در مورد رکود هشدار داده اند. یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که 98 درصد از مدیران اجرایی برای رکود اقتصادی ایالات متحده آماده می شوند در حالی که 99 درصد در حال آماده شدن برای رکود در اتحادیه اروپا هستند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا هفته گذشته گفت که رکود ممکن است تا بهار سال 2024 ادامه داشته باشد. دیوید سولومون، مدیر عامل گلدمن، شانس خوبی برای رکود اقتصادی می بیند و به سرمایه گذاران توصیه می کند محتاط باشند. جیمی دیمون، مدیر عامل جی پی مورگان چیس، گفت که رکود اقتصادی می تواند تا شش ماه دیگر به اقتصاد آمریکا ضربه بزند.

سرمایه گذار مشهور جیم راجرز هشدار داده است که رکود اقتصادی بدترین رکود در طول عمر او خواهد بود. پیتر شیف، اقتصاددان و اشکال طلا نیز معتقد است که اقدام فدرال رزرو می تواند علاوه بر سقوط بازار و بحران مالی گسترده، منجر به رکود شدید اقتصادی شود.

برچسب ها در این داستان

75 امتیاز پایه، 75 واحد در ثانیه، فدرال رزرو، اینویسکو، اینوسکو کریستینا هوپر، استراتژیست اینویسکو، کریستینا هوپر، رکود اقتصادی کریستینا هوپر، کریستینا هوپر اقتصاد ایالات متحده، افزایش نرخ بهره، اقتصاد ایالات متحده

نظر شما در مورد اظهارات استراتژیست Invesco در مورد رکود و اقدام فدرال رزرو چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.