استراتژیست های UBS تاثیر حداقلی پرداخت های آینده Mt Gox بر ارزش بیت کوین را پیش بینی می کنند – اخبار بیت کوین

[ad_1] گزارش اخیری که توسط استراتژیست‌های بازار از بانک سرمایه‌گذاری و شرکت خدمات مالی UBS منتشر شده است، می‌گوید که پرداخت‌های آتی Mt Gox ارزش بیت‌کوین را بی‌ثبات نمی‌کند. در حالی که یک عرضه جدید به بازار خواهد آمد، استراتژیست های UBS اصرار دارند که “این عرضه کمتر متمرکز خواهد بود.” استراتژیست های بازار UBS

کد خبر : 327507
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
استراتژیست های UBS تاثیر حداقلی پرداخت های آینده Mt Gox بر ارزش بیت کوین را پیش بینی می کنند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

گزارش اخیری که توسط استراتژیست‌های بازار از بانک سرمایه‌گذاری و شرکت خدمات مالی UBS منتشر شده است، می‌گوید که پرداخت‌های آتی Mt Gox ارزش بیت‌کوین را بی‌ثبات نمی‌کند. در حالی که یک عرضه جدید به بازار خواهد آمد، استراتژیست های UBS اصرار دارند که “این عرضه کمتر متمرکز خواهد بود.”

استراتژیست های بازار UBS معتقدند پرداخت های Mt Gox ارزش بیت کوین را بی ثبات نمی کند

استراتژیست های بازار UBS فکر می کنند که دلیل نگرانی در مورد توزیع آینده Mt Gox 142,000 بیت کوین (BTC) ممکن است با توجه به “ترس دیرینه مبنی بر اینکه بازخریدهای Mt. Gox به قیمت بیت کوین لطمه می زند.”

Bitcoin.com News در مورد طرح توانبخشی Mt Gox در نزدیکی پایان جاده در پایان اکتبر 2022 گزارش داد. از طریق طرح فعلی، طلبکاران گزینه های مختلفی برای بازپرداخت دارند.

طلبکاران تا 10 مارس فرصت دارند تا یک طرح بازپرداخت را انتخاب کنند و انتظار می‌رود پرداخت‌ها در حدود سپتامبر 2023 انجام شود. ارزش 142000 بیت کوین (BTC) امروز با استفاده از نرخ‌های ارز فعلی بیش از 3.36 میلیارد دلار است.

جیمز مالکوم و ایوان کاچکوفسکی، استراتژیست‌های UBS، توضیح دادند: «مهم‌ترین‌ها، اول، پرداخت مبلغ اولیه اولیه یا منتظر ماندن برای رسیدگی‌های بیشتر و بازیابی دارایی‌های اضافی و دوم، دریافت وجوه به صورت فیات یا کریپتو است.

مدیران UBS افزودند:

عرضه جدید همچنان می تواند به بازار بیاید، اما این حداقل نشان می دهد که تمرکز کمتری خواهد داشت.

همچنین ذخیره ای از 142000 بیت کوین کش (BCH) به ارزش بیش از 19 میلیون دلار و 510 میلیون دلار یا 69 میلیارد ین ژاپن وجود دارد. کاربرانی که به دنبال پرداخت در ارزهای دیجیتال هستند، باید برای انجام گزینه بازپرداخت، در یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال ثبت نام کرده و ثبت نام کنند.

طلبکارانی که این مسیر را انتخاب می‌کنند باید اطلاعات اولیه KYC/AML را برای استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال ارسال کنند تا بازپرداخت شود. در حالی که ممکن است قابل توجه نباشد، استراتژیست های UBS خاطرنشان کردند که هنوز پتانسیل نوسانات در ارزش بیت کوین در بحبوحه پرداخت بیت کوین Mt. Gox وجود دارد.

«مطمئناً دشوار است که تخمین بزنیم که بازار تا چه حد فروش انبوهی را که از کوه Gox به دست آمده است، قیمت گذاری کرده است. با این حال، ما فکر می‌کنیم که چنین اخباری می‌تواند عاملی اضافی برای چیزی باشد که ما معتقدیم عمدتاً به خرده‌فروشی هدایت می‌شود – انعطاف‌پذیری شگفت‌انگیز بیت‌کوین اخیراً.»

برچسب ها در این داستان

AML، بازیابی دارایی، BCH، بیت کوین، بیت کوین، طلبکاران، صرافی رمزنگاری، ارز دیجیتال، پرداخت، نرخ ارز، فیات، خدمات مالی، بانک سرمایه گذاری، ایوان کاچکوفسکی، جیمز مالکوم، KYC، بازار، استراتژیست های بازار، Mt Gox، پرداخت، پیش بینی بازیابی، بازپرداخت، انعطاف پذیری، خرده فروشی، فروش، ذخیره، استراتژی و، UBS، ارزش، نوسانات

آیا با پیش‌بینی استراتژیست‌های UBS موافقید که پرداخت‌های آتی Mt Gox تأثیر حداقلی بر ارزش بیت‌کوین خواهد داشت؟ یا فکر می کنید شانس نوسانات مهم تری وجود دارد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس سرمقاله: Primakov / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.