استراتژیست مورگان استنلی نسبت به فروش سهام در پاسخ به پیام فدرال رزرو “Hawkish” هشدار می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] روز دوشنبه، مایکل ویلسون، استراتژیست سهام مورگان استنلی، افکار خود را در مورد وضعیت وال استریت به اشتراک گذاشت. او ابراز عقیده کرد که فروش قریب الوقوع است و این می تواند در نتیجه اظهارات آتی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه رخ دهد. علاوه بر این، حدس‌های زیادی در مورد

کد خبر : 354138
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
استراتژیست مورگان استنلی نسبت به فروش سهام در پاسخ به پیام فدرال رزرو “Hawkish” هشدار می دهد – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

روز دوشنبه، مایکل ویلسون، استراتژیست سهام مورگان استنلی، افکار خود را در مورد وضعیت وال استریت به اشتراک گذاشت. او ابراز عقیده کرد که فروش قریب الوقوع است و این می تواند در نتیجه اظهارات آتی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه رخ دهد. علاوه بر این، حدس‌های زیادی در مورد احتمال کاهش چندباره نرخ وجوه فدرال توسط بانک مرکزی در طول سال وجود دارد. با این حال، ویلسون معتقد است که سرمایه گذارانی که انتظار چنین نتیجه ای را دارند، در نهایت ناامید خواهند شد.

پیام پاول می‌تواند یک “سورپرایز منفی نزدیک‌مدت برای سهام” ایجاد کند

این چهارشنبه، همه نگاه ها به جلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) خواهد بود، زیرا فدرال رزرو ایالات متحده آماده است تا نرخ بهره را 25 واحد پایه (bps) افزایش دهد. در حالی که برخی از اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که این افزایش، آخرین افزایش سال خواهد بود، برخی از ناظران بازار پیش‌بینی می‌کنند در آینده کاهش چند برابری نرخ‌ها وجود داشته باشد. این سفته بازان به آشفتگی اخیر صنعت بانکداری در ایالات متحده به عنوان یک کاتالیزور بالقوه برای فدرال رزرو برای کاهش سیاست پولی خود اشاره می کنند.

با این حال، چندین تحلیلگر وجود دارند که بر این باورند که سرمایه‌گذارانی که انتظار کاهش قیمت دارند، بیداری بی‌ادب هستند. آنها هشدار می دهند که تعهد فدرال رزرو به بالا نگه داشتن نرخ بهره و عدم کاهش در سال جاری، به دلیل تورم مداوم، تزلزل ناپذیر است. به گفته مایکل ویلسون، استراتژیست سهام مورگان استنلی، اگر جروم پاول، رئیس هیئت مدیره، انتظارات بازار را مبنی بر کاهش نرخ معیار برآورده نکند، ممکن است بازارهای سهام ایالات متحده در این هفته با وضعیت بدی روبرو شوند.

ویلسون هشدار می‌دهد که یک پیام “شاهین” از سوی پاول می‌تواند باعث “غافلگیری منفی کوتاه مدت برای سهام” شود و باعث فروش شود. ویلسون همچنین خاطرنشان می‌کند که بازار به طور فزاینده‌ای متکی به سهام‌های فناوری با ارزش‌گذاری‌های بزرگ شده است، که می‌تواند تأثیر هر گونه اخبار منفی را تشدید کند. علاوه بر این، او هشدار می‌دهد که سرمایه‌گذارانی که در سال جاری روی کاهش نرخ‌های فدرال رزرو بانکی می‌کنند، احتمالاً از نتیجه ناامید خواهند شد.

ویلسون در یادداشت خود خطاب به سرمایه گذاران گفت: “ما معتقدیم که ارزش سهام برای یک نتیجه سیاست خوش بینانه (کاهش نرخ در سال 23 بدون کاهش رشد) قیمت گذاری می شود.

مقامات فدرال رزرو مایلند از اشتباهات صندلی های قبلی فدرال رزرو اجتناب کنند

این احساس که فدرال رزرو موضع سختگیرانه خود را در مورد نرخ بهره حفظ خواهد کرد، به استراتژیست سهام مورگان استنلی محدود نمی شود. کلودیا سهم، اقتصاددان آمریکایی و کارشناس اقتصاد کلان، روز یکشنبه این نظر را تکرار کرد و اظهار داشت که پاول به صراحت گفته است که فدرال رزرو امسال نرخ بهره را کاهش نخواهد داد و مردم باید او را باور کنند.

در یک تاپیک توییترسهم فکر می کند که موضع فدرال رزرو به سه دلیل سختگیرانه خواهد بود: میل به اجتناب از اشتباهات روسای قبلی فدرال رزرو، احترام به رویکرد پل ولکر رئیس سابق بانک مرکزی به سیاست پولی، و تجربیات شخصی مقامات فعلی فدرال رزرو با تورم بالا در دهه 1970. و اوایل دهه 1980 سهم توییت کرد:

بازارها انتظار دارند که فدرال رزرو در سال جاری چندین بار کاهش دهد – که از آن به عنوان محوری یاد می شود – در حالی که فدرال رزرو می گوید که نرخ بهره را بالا نگه می دارد و امسال کاهش نمی دهد. من فدرال رزرو را باور دارم.

در پاسخ به اظهارات کلودیا سهم در مورد تعهد فدرال رزرو به بالا نگه داشتن نرخ بهره، حساب توییتر وال استریت سیلور با اشاره به در حالی که سیاست پولی پل ولکر و ظهور منابع جدید نفتی در اوایل دهه 1980 به کنترل تورم کمک کرد، مشکلات اساسی همچنان ادامه دارد.

وال استریت سیلور گفت: “فدرال رزرو نمی تواند این مشکل را حل کند.” آنها می توانند اقتصاد را از بین ببرند، اما به محض اینکه نرخ ها پایین می آیند، همان مشکلات اساسی وجود دارد و تورم دوباره بالا می رود. فدرال رزرو تنها یک ابزار دارد و ما را در نهایت به فراموشی سپرده خواهد کرد، زیرا آنها نمی توانند این مشکل را برطرف کنند. سهم روشن شد او صرفاً توضیح می‌دهد که «چگونه به تاریخ در داخل فدرال رزرو نگاه می‌شود، نه آنچه که حقیقت دارد».

برچسب ها در این داستان

کلودیا سهم، اقتصاددان، استراتژیست سهام، نرخ صندوق های فدرال، تورم، نرخ بهره، سرمایه گذاران، جروم پاول، مایکل ویلسون، سیاست پولی، مورگان استنلی، پل ولکر، فروش، فدرال رزرو ایالات متحده، وال استریت

آیا فکر می‌کنید تعهد فدرال رزرو به بالا نگه داشتن نرخ‌ها برای کنترل تورم کافی خواهد بود یا اینکه مشکلات اساسی پابرجا خواهند ماند و منجر به یک بحران اقتصادی بالقوه خواهد شد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.